Wedstrijdchat Jong PSV

Jong PSV are a great side. They much deserved to win on the balance of play, we got very lucky at times.

You can tell that one team plays in a competitive professional league and the other does not. Dutch youth teams are far superior to English youth teams. However English youth teams would never be able to play in the league system as lower league fans would feel it would compromise the integrity of the leagues, those leagues are very well supported down to the fifth division.

We had to fight very hard in that second half to get a result and stay in the game. Was a great evening and atmosphere too.
Well done to PSV and the fans that travelled to watch at Selhurst Park!

Jong PSV start zo ook hun eerste wedstrijd, om 20h tegen onze vrienden uit Amsterdam.

Interessant is dat Rik weet te melden dat Babadi en Drommel iig spelen. Wie weet nog meer namen die we in de gaten moeten houden.
Geen idee, hoop dat ze m integraal uitzenden.

Jong PSV start zo ook hun eerste wedstrijd, om 20h tegen onze vrienden uit Amsterdam.

Interessant is dat Rik weet te melden dat Babadi en Drommel iig spelen. Wie weet nog meer namen die we in de gaten moeten houden.

Wat een teleurstelling. Het zal wel in Drommel zijn contract staan hoor, dat hij bij Jong-PSV mag spelen in dit soort wedstrijdjes, maar dan heb je 2 prima keeperstalenten en dan geef je ze geen minuten. Terwijl iedereen weet dat Drommel geen toekomst heeft in PSV-1....

Zelf ga ik dit seizoen letten op Steur, Schiks, Van de Blaak, Monamay, Kuhn, Van de Riet, Simons, Abed en Thomas. Dit zijn toch wel de spelers die ik de grootste kans toedien om PSV-1 te halen.

Wat een teleurstelling. Het zal wel in Drommel zijn contract staan hoor, dat hij bij Jong-PSV mag spelen in dit soort wedstrijdjes, maar dan heb je 2 prima keeperstalenten en dan geef je ze geen minuten. Terwijl iedereen weet dat Drommel geen toekomst heeft in PSV-1....

Zelf ga ik dit seizoen letten op Steur, Schiks, Van de Blaak, Monamay, Kuhn, Van de Riet, Simons, Abed en Thomas. Dit zijn toch wel de spelers die ik de grootste kans toedien om PSV-1 te halen.
Ik vind het juist prima dat onze 2e doelman wedstrijdritme opdoet in 1 van de 6 potjes wanneer het wel mag. Die andere jongens hebben de overige 30 potten. Pepi en Driouech spelen ook daarom.

Nou de opstelling, heel jammer en ik zou er ook niet blij mee zijn als ik in de jeugdopleiding van PSV zat of ik Groenendijk was:

Drommel
Van de Blaak - Bresser - Dams - Van de Riet
Bawuah - Land - Babadi
Abed - Pepi - Driouech

Steur, Smolenaars, Kuhn, Verkooijen, Houben, Bars, Uneken, Simons, Thomas, Dagasan, Geerts

Nou de opstelling, heel jammer en ik zou er ook niet blij mee zijn als ik in de jeugdopleiding van PSV zat of ik Groenendijk was:

Drommel
Bawuah - Land - Babadi
Abed - Pepi - Driouech

Steur, Smolenaars, Kuhn, Verkooijen, Houben, Bars, Uneken, Simons, Thomas, Dagasan, Geerts
Is toch ook juist wel goed voor sommige van die gasten om met kwaliteit samen te spelen?

Is toch ook juist wel goed voor sommige van die gasten om met kwaliteit samen te spelen?

Ik heb geen idee, het lijkt mij juist beter voor die gasten om tegen een hogere weerstand te spelen. Dit maakt het én makkelijker voor ze én zorgt ervoor dat 5 spelers sowieso al niet spelen. Ajax speelt ook maar met 1, misschien 2 als je erg zoekt, eerste-elftalspelers. Dus dit moet een potje van niks worden.

Drommel
Bawuah - Land - Babadi
Abed - Pepi - Driouech

Ongeveer ons elftal tegen Eindhoven dus.

Het is dat het tegen Jong Ajax is, anders kun je dit niet maken imo.

Ik heb geen idee, het lijkt mij juist beter voor die gasten om tegen een hogere weerstand te spelen. Dit maakt het én makkelijker voor ze én zorgt ervoor dat 5 spelers sowieso al niet spelen. Ajax speelt ook maar met 1, misschien 2 als je erg zoekt, eerste-elftalspelers. Dus dit moet een potje van niks worden.
Ik weet nog in het verleden dat Ajax juist met echte dure aankopen speelde bij Jong Ajax. (Wat wij nu ook doen deze wedstrijd teminste).

Ik denk dat het juist wel goed is voor de ontwikkeling van spelers is als ze met spelers spelen die een paar niveaus beter zijn. Het is ook vervelend als je in de voorbereiding met het 1e mee mag doen maar je er pas inkomt als het hele tweede elftal binnen het veld komt. Maar ik ga hem met deze opstelling wel even aanzetten.

Terug
Bovenaan Onderaan