CNG MrKrateos
Bondscoach
Echte jeugdwedstrijd. Goed spelen, geen resultaat.De tank is leeg, 4 extra minuten maar ik zie dit niet meer goed komen.
En dat komt dan vooral op het bordje van Nassoh te liggen, die had 2x móéten scoren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Echte jeugdwedstrijd. Goed spelen, geen resultaat.De tank is leeg, 4 extra minuten maar ik zie dit niet meer goed komen.
En dat komt dan vooral op het bordje van Nassoh te liggen, die had 2x móéten scoren.
Geen idee, hoop dat ze m integraal uitzenden.Jong PSV start zo ook hun eerste wedstrijd, om 20h tegen onze vrienden uit Amsterdam.
Interessant is dat Rik weet te melden dat Babadi en Drommel iig spelen. Wie weet nog meer namen die we in de gaten moeten houden.
Babadi zal wel balen dat hij heeft bijgetekend.Jong PSV start zo ook hun eerste wedstrijd, om 20h tegen onze vrienden uit Amsterdam.
Interessant is dat Rik weet te melden dat Babadi en Drommel iig spelen. Wie weet nog meer namen die we in de gaten moeten houden.
Tsja, in zijn spaarzame keren dat hij zich deze zomer heeft laten zien, viel hij niet echt op. Hij heeft veel talent, maar zit naar mijn idee nog ver van een basisplaats in het eerste af.Babadi zal wel balen dat hij heeft bijgetekend.
Jong PSV start zo ook hun eerste wedstrijd, om 20h tegen onze vrienden uit Amsterdam.
Ik vind het juist prima dat onze 2e doelman wedstrijdritme opdoet in 1 van de 6 potjes wanneer het wel mag. Die andere jongens hebben de overige 30 potten. Pepi en Driouech spelen ook daarom.Wat een teleurstelling. Het zal wel in Drommel zijn contract staan hoor, dat hij bij Jong-PSV mag spelen in dit soort wedstrijdjes, maar dan heb je 2 prima keeperstalenten en dan geef je ze geen minuten. Terwijl iedereen weet dat Drommel geen toekomst heeft in PSV-1....
Zelf ga ik dit seizoen letten op Steur, Schiks, Van de Blaak, Monamay, Kuhn, Van de Riet, Simons, Abed en Thomas. Dit zijn toch wel de spelers die ik de grootste kans toedien om PSV-1 te halen.
Is toch ook juist wel goed voor sommige van die gasten om met kwaliteit samen te spelen?Nou de opstelling, heel jammer en ik zou er ook niet blij mee zijn als ik in de jeugdopleiding van PSV zat of ik Groenendijk was:
Drommel
Van de Blaak - Bresser - Dams - Van de Riet
Bawuah - Land - Babadi
Abed - Pepi - Driouech
Steur, Smolenaars, Kuhn, Verkooijen, Houben, Bars, Uneken, Simons, Thomas, Dagasan, Geerts
Lijkt me welIs toch ook juist wel goed voor sommige van die gasten om met kwaliteit samen te spelen?
Is toch ook juist wel goed voor sommige van die gasten om met kwaliteit samen te spelen?
Ongeveer ons elftal tegen Eindhoven dus.Nou de opstelling, heel jammer en ik zou er ook niet blij mee zijn als ik in de jeugdopleiding van PSV zat of ik Groenendijk was:
Drommel
Van de Blaak - Bresser - Dams - Van de Riet
Bawuah - Land - Babadi
Abed - Pepi - Driouech
Steur, Smolenaars, Kuhn, Verkooijen, Houben, Bars, Uneken, Simons, Thomas, Dagasan, Geerts
Ik weet nog in het verleden dat Ajax juist met echte dure aankopen speelde bij Jong Ajax. (Wat wij nu ook doen deze wedstrijd teminste).Ik heb geen idee, het lijkt mij juist beter voor die gasten om tegen een hogere weerstand te spelen. Dit maakt het én makkelijker voor ze én zorgt ervoor dat 5 spelers sowieso al niet spelen. Ajax speelt ook maar met 1, misschien 2 als je erg zoekt, eerste-elftalspelers. Dus dit moet een potje van niks worden.