Wedstrijdchat Jong PSV

Maar goed, Schiks op zich prima gekeept, ik vind wel dat hij steeds meer slechte passes begint te geven. Simons vond ik een stuk beter toen hij op het middenveld ging spelen in plaats van rechtsbuiten. Bars en Nassoh hebben best aardige flitsen maar op momenten waar ze goed móéten zijn, en kansen moeten creëren, bijvoorbeeld in de omschakeling dan twijfelen ze tot ze de bal verliezen. Verder niet echt positieve uitblinkers voor mij, Jimenez vond ik de slechtste op het veld.
 
Iedere keer hetzelfde liedje. Vanaf minuut 80 of zoiets vallen ze door de mand. Kijk alle wedstrijden er maar op na. Ze geven een overwinning weg of zelfs een gelijkspel. Ik durf de laatste 10 minuten niet meer te kijken.:giggle:
Je kunt er de klok op gelijk zetten. Nu weer in de allerlaatste seconde.
 
Je kunt er de klok op gelijk zetten. Nu weer in de allerlaatste seconde.
Maar je ziet het aankomen.
Leer die jonkies nu eens dat je om drie minuten - in dit geval helaas vier - blessuretijd te overleven je alleen maar hoeft te zorgen dat er zo weinig mogelijk gevoetbald wordt.
Dus elke bal schop je blindelings ver over de zijlijn zodat er steeds seconden voorbijgaan.
Ook een vrije trap "versieren" hoort daarbij.
Proberen te voetballen of de tegenstander dat laten doen is dom.
Hen ballen in onze 16 laten pompen moet je hoe dan ook voorkomen.
Wat is een wedstrijd lezen tegenwoordig kennelijk lastig geworden. :unsure:
 
3-0 achter inmiddels tegen Jong - Ajax. :eek:
Mag Drommel een keer in de goal staan krijgt hij 3 goals om zijn oren.
 
Over een half uur JPSV tegen Roda met

Schiks
Van de Blaak - Egan-Riley - Dams - Jansen
Land - Jimenez - Nassoh
Simons - Uneken - Bars

Steur - Smolenaars - Rovers - Kuhn - Geerts - Gilbert - Van den Heuvel - Abed - Houben - Kwaaitaal
 
Spelen bij vlagen lekker fel en brutaal, mocht t morgenavond tegenvallen heb ik deze toch mooi ff al meegepakt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan