Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Tegen wie spelen ze? Dit lijkt me toch een prima opstelling.Bekijk bijlage 6235
De opstelling van Jong vanavond.
Sorry, vergeten te vermelden. Jong UUUUUTegen wie spelen ze? Dit lijkt me toch een prima opstelling.
Een van de weinige wedstrijden die DrommelBekijk bijlage 6235
Ah kop op. Hij heeft jaren geleden slechte wedstrijden gespeeld, maar vorig jaar viel hij uitstekend in voor Benitez en was hij cruciaal in de bekerfinale.Een van de weinige wedstrijden die Drommelkan keepenin de goal kan staan. Het is tegen een ander jong team.
Ik ben blij dat hij niet in de goal staat bij PSV1. Als je niet speelt kun je ook geen slechte wedstrijden spelen.Ah kop op. Hij heeft jaren geleden slechte wedstrijden gespeeld, maar vorig jaar viel hij uitstekend in voor Benitez en was hij cruciaal in de bekerfinale.
Zo gaat het he. Speel je 3 keer aardig en raak je geblesseerd ben je de beste back ooit die we hebben gehad en speel je 2 jaar terug drama dan wordt dat onthouden als de slechtste keeper ooit.Ah kop op. Hij heeft jaren geleden slechte wedstrijden gespeeld, maar vorig jaar viel hij uitstekend in voor Benitez en was hij cruciaal in de bekerfinale.
Houben en Simons echt matig. Psv zou al in de winterstop moeten doorselecteren en op zoek naar nieuwe pareltjes aan de flanken. Moeten traditie wel voortzetten dat jeugd elk jaar een toppertje aanlevert. Bars en Abed hebben wel potentie trouwensBekijk bijlage 6235
NAC fans zijn er niet blij mee.Pepi start bij Jong PSV vanavond.
Zullen er nu wel anders over denken.NAC fans zijn er niet blij mee.
![]()
NAC Breda-fans koken van woede: PSV-aankoop van elf miljoen maakt debuut in Keuken Kampioen Divisie
Veel supporters van NAC Breda zijn gepikeerd nadat ze het wedstrijdformulier van de wedstrijd tegen Jong PSV te zien kregen. Het valt op dat Ricardo Pepi een basisplaats heeft bij de ploeg van Wil Boessen.www.fcupdate.nl
Ja 0-3 binnen een paar minuten na rust.Zullen er nu wel anders over denken.
En de spelers ook.Met 0-5 verliezen met spelers als Pepi, Van Duiven, Land, Oppergard en Babadi op het veld. Dan moet je je als trainer echt verrot schamen..
Peersman, zie ik.xgoals 0,7 tegen 1,7. En dan 0-5 verliezen.
Lekker keepertje dan ook.