Pijlsnelventje
International
Ik hoop toch niet dat wij Quick Boys loten. Doe maar lekker AZ of Feyenoord.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Begon al te denken dat ik de enige was die zo denkt.Ik hoop toch niet dat wij Quick Boys loten. Doe maar lekker AZ of Feyenoord.
Doe maar een thuiswedstrijd tegen Noordwijk.Ik hoop toch niet dat wij Quick Boys loten. Doe maar lekker AZ of Feyenoord.
Ja, je kan inderdaad alleen maar verliezen. En het is ook helemaal geen eerlijke strijd. Zij behandelen dit als een finale. Zullen dit weekend ongetwijfeld verliezen.Begon al te denken dat ik de enige was die zo denkt.
Echt een belachelijke keuze. Als je het nou voor strafschoppen doet...Zover ik begreep was dat tactisch omdat er veel hoge ballen/voorzetten weren verwacht in de laatste 10 minuten en dan is een lange keeper altijd fijn.
Behalve dan als er een lage voorzet wordt gegeven en de keeper dan naar de grond moet.
Er komt ooit een andere tijden sport met Noppert: de keeper die op zijn 28e van de bank van Go Ahead naar een basisplaats op een WK tot en met de kwartfinale ging, om binnen twee jaar weer op de bank te belanden in Heerenveen en zijn carriere als een nachtkaars uit zag gaan na een desastreuze invalbeurt op een amateurveld in Katwijk, gehuld in koude mist. Toch een van de meest bijzondere voetbalverhalen van de afgelopen jaren.Robin van Persie heeft ook wel een beetje de neiging om het wiel opnieuw uit te willen vinden he?
Noppert is gewoon de hoofdoorzaak waarom ze hier hebben verloren.
Speedrun voetbalcarrière.Er komt ooit een andere tijden sport met Noppert: de keeper die op zijn 28e van de bank van Go Ahead naar een basisplaats op een WK tot en met de kwartfinale ging, om binnen twee jaar weer op de bank te belanden in Heerenveen en zijn carriere als een nachtkaars uit zag gaan na een desastreuze invalbeurt op een amateurveld in Katwijk, gehuld in koude mist. Toch een van de meest bijzondere voetbalverhalen van de afgelopen jaren.
Of hij komt nog eens terug in het ''Eindsignaal'' van Studio Voetbal.
Noppert zal zich wel weer herpakken, is jong zat.Speedrun voetbalcarrière.
Zo, is het, 30 jaar, heeft nog een hele carrière voor zich.Noppert zal zich wel weer herpakken, is jong zat.