VVV-Venlo - PSV | Zondag 19 januari | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Bij bruma heb ik precies hetzelfde gevoel wanneer je als toerist op een Zuid-Europees toeristisch strand bent en er komt zo'n verkoper op je af: "Kopen.. very cheap!!" en dat je zo overdonderd bent door het aanbod, dat je het zonder afdingen maar koopt. 15 minuten later sla je jezelf voor je kop en bedenk je wat je nou eigenlijk hebt gedaan.
 
Ha, nu Pereiro niet meer wordt opgesteld hebben we de volgende zondebok gevonden.. Zie Bruma in menig aanval goede dingen doen, verdedigend niet verzaken, maar hier wordt alweer geopperd om zn contract te ontbinden.
 
Ha, nu Pereiro niet meer wordt opgesteld hebben we de volgende zondebok gevonden.. Zie Bruma in menig aanval goede dingen doen, verdedigend niet verzaken, maar hier wordt alweer geopperd om zn contract te ontbinden.
Nee daar zijn nog een paar andere spelers voor in de rangorde. Maar pereiro heeft wel gepresteerd bij PSV. Bruma niet.
 
Het is ongelooflijk. Verzuimen te scoren lijkt wel tot kunst verheven te zijn deze wedstrijd. :oops:
 
Baumgartl, ook zo sukkel van een vent. Waarom weer daar een overtreding maken?

Wat is dit PSV toch zo verschrikkelijk frusterend. Je had hier allang 0-3 voor moeten staan.
 
Ha, nu Pereiro niet meer wordt opgesteld hebben we de volgende zondebok gevonden.. Zie Bruma in menig aanval goede dingen doen, verdedigend niet verzaken, maar hier wordt alweer geopperd om zn contract te ontbinden.

Speelt verder gewoon prima, idd.

Dit begint wel echt zo'n pot te worden waarbij je het deksel keihard op de neus gaat krijgen nadat je zelf 10 grote kansen hebt gemist.
 
Ha, nu Pereiro niet meer wordt opgesteld hebben we de volgende zondebok gevonden.. Zie Bruma in menig aanval goede dingen doen, verdedigend niet verzaken, maar hier wordt alweer geopperd om zn contract te ontbinden.
Dezelfde slappe houding zou wel eens de oorzaak kunnen zijn; aardige dingen laten zien maar vaak geen overtuiging en lef.
 
Ha, nu Pereiro niet meer wordt opgesteld hebben we de volgende zondebok gevonden.. Zie Bruma in menig aanval goede dingen doen, verdedigend niet verzaken, maar hier wordt alweer geopperd om zn contract te ontbinden.

Daarom is die melding die verschijnt als je als gast dit forum bezoekt, geen verkeerde.
 
PSV speelt verder gewoon prima, Maarja wat verwachten jullie dan dat we uit vorm elke bal erin trappen. Ik vind dat PSV al stukken beter voor de dag komt vandaag als ik gedacht had. Verder Bruma moet die kans afmaken net zoals dat Bergwijn die kans af moet maken en we hebben nog een paar grote andere kansen niet gemaakt. Maarja als alles tegen zit gaan al die ballen er een stuk moeilijker in.
 
PSV speelt verder gewoon prima, Maarja wat verwachten jullie dan dat we uit vorm elke bal erin trappen. Ik vind dat PSV al stukken beter voor de dag komt vandaag als ik gedacht had. Verder Bruma moet die kans afmaken net zoals dat Bergwijn die kans af moet maken en we hebben nog een paar grote andere kansen niet gemaakt. Maarja als alles tegen zit gaan al die ballen er een stuk moeilijker in.

Ik ben het er mee eens dat PSV vandaag wel aardig voetbalt. Bruma en Thomas de enige dissonanten vandaag,
 
PSV speelt verder gewoon prima, Maarja wat verwachten jullie dan dat we uit vorm elke bal erin trappen. Ik vind dat PSV al stukken beter voor de dag komt vandaag als ik gedacht had. Verder Bruma moet die kans afmaken net zoals dat Bergwijn die kans af moet maken en we hebben nog een paar grote andere kansen niet gemaakt. Maarja als alles tegen zit gaan al die ballen er een stuk moeilijker in.

Het kan mij echt niks schelen hoe mooi het spel is als je ze van 3 meter nog niet kunt maken. Leuk hoor, maar als je straks weer verliest of 0-0/1-1 gelijk speelt koop je er, voor de zoveelste keer, niks voor. PSV kan blijkbaar niet mooi spelen EN effectief zijn.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan