VVV-Venlo - PSV | Zondag 19 januari | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Oh ja, natuurlijk hebben we Boscagli nog. Hoe kan ik die vergeten.

Weer Rosario in de basis. Simpelweg niet te geloven hoe zo slechte speler iedere keer in de basis mag starten.
 
Ik vind het veel onbegrijpelijker dat je Bruma steeds weer opstelt. Rosario is de toekomst, die komt er wel

Rosario heb ik tenminste nog wel eens een tijd goed zien spelen, waaruit blijkt dat hij het wel kan. Van Bruma heb ik nog amper iets goeds gezien. Beetje een Rommedahl met minder snelheid.
 
De uitsupporters mogen de wedstrijd blijkbaar niet zien. :zien: ;)

EOoy5afWAAAl6wy.jpg
 
Ik vind het veel onbegrijpelijker dat je Bruma steeds weer opstelt. Rosario is de toekomst, die komt er wel
Rosario komt er wel? Maar een Guti/Hendrix zeker niet? Die zijn net een jaar ouder, maar Rosario doet al tijden zoveel verkeerd..
Of chanteert Rosario jou ook toevallig? :unsure: :maniac:
 
Het gaat bijna beginnen.
:unsure: Eens kijken of ze uitgerust zijn van het "zware trainingskamp" in Qatar. :rolleyes: ;)
 
Rosario komt er wel? Maar een Guti/Hendrix zeker niet? Die zijn net een jaar ouder, maar Rosario doet al tijden zoveel verkeerd..
Of chanteert Rosario jou ook toevallig? :unsure: :maniac:

Nee, Guti die speelt lekker. Dat "boe Rosario" is voor een groot deel napraterij, want Hendrix/Guti spelen echt niet beter.
 
Nee, Guti die speelt lekker. Dat "boe Rosario" is voor een groot deel napraterij, want Hendrix/Guti spelen echt niet beter.
Sterker nog, die spelenn een stuk slechter dan Rosario, met name Guti, die kan echt helemaal niks van wat je op die positie nodig hebt
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan