VVV-Venlo - PSV | Zondag 11 april | Eindstand 0-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Nou weet ik natuurlijk niet wat je met die K bedoeld maar als het is wat ik denk vraag ik je toch vriendelijk om je toon te matigen.
Tsssssss doet niet zo slap man zo voetbalt psv ook ook met dit keurige forum waar we iedereen wijzen op een hoofdletter K die staat voor Kampioen snap je toch wel!
 
Wederom niet vermaakt met PSV. Al met al een zeer teleurstellend seizoen terwijl ik echt de hoop had dat we na jaren van afbraakvoetbal eindelijk aamvallend en dynamisch voetbal zouden zien.

Het lijkt ook wel alsof men niet weet dat doelsaldo belangrijk is. Ongelofelijk weinig inzet wat een zaadploeg. Zoveel talent maar zo weinig wilskracht en intrinsieke motivate.
 
Gelukkig drie punten. En doelsaldo nog steeds in ons voordeel ten aanzien van AZ.

Grootste pluspunt van vandaag? Weer een wedstrijd dichter bij het einde van het seizoen.
Daar snakken we allemaal naar, vermoed ik zo.
ja al vanaf januari!
 
Tsssssss doet niet zo slap man zo voetbalt psv ook ook met dit keurige forum waar we iedereen wijzen op een hoofdletter K die staat voor Kampioen snap je toch wel!
Tja. Men hecht hier nog enigszins aan normale omgangsvormen. Op voetbalzone, of facebook, daar kun je je lekker laten gaan. Heerlijk anoniem en zonder rem.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan