Voetbaljournalistiek in Nederland stelt geen ene reet voor. Als ik zo weinig kennis had over mijn werk was ik alleen ontslagen geweest maar figuren zoals Krabbedam, Driessen en al die nobodies die altijd bij FOX zitten gaan gewoon vrolijk door met onzin verkopen. Als je niet eens op kan zoeken hoeveel wedstrijden een speler gespeeld heeft hoor je toch geen journalist te zijn. Een scholier had dit beter gedaan.
 
Inderdaad. Wat is het toch een zure lul zeg. Niemand kan er wat van en niemand bij PSV heeft wat gepresteerd. Ongelofelijke zak hooi. En aan het eind van het jaar is PSV kampioen geworden omdat Ajax een tussen jaar had. Zielenpiet :braak:
bevestigt alleen maar dat ze bang zijn geworden en PSV wellicht de prijzen gaat pakken. heerlijk Ouderwets deze reacties Ronaldo Romario,Alex waren ook niet genoeg.
 
Voetbaljournalistiek in Nederland stelt geen ene reet voor. Als ik zo weinig kennis had over mijn werk was ik alleen ontslagen geweest maar figuren zoals Krabbedam, Driessen en al die nobodies die altijd bij FOX zitten gaan gewoon vrolijk door met onzin verkopen. Als je niet eens op kan zoeken hoeveel wedstrijden een speler gespeeld heeft hoor je toch geen journalist te zijn. Een scholier had dit beter gedaan.
Is bewust om verkeerde beeldvorming te maken en een speler te framen. De gemiddelde kijker geloven alles en checken nimmer feiten.
 
Voetbaljournalistiek in Nederland stelt geen ene reet voor. Als ik zo weinig kennis had over mijn werk was ik alleen ontslagen geweest maar figuren zoals Krabbedam, Driessen en al die nobodies die altijd bij FOX zitten gaan gewoon vrolijk door met onzin verkopen. Als je niet eens op kan zoeken hoeveel wedstrijden een speler gespeeld heeft hoor je toch geen journalist te zijn. Een scholier had dit beter gedaan.
Daarom vind ik het youtubekanaal van Voetbal International wel leuk, het niveau is een stuk hoger. Pieter Zwart, Bas van den Hove en Suley aka the goat zitten daar bijvoorbeeld. Gaat veel over buitenlands voetbal, maar daarom ook wat meer onafhankelijk.
 
Ja precies. Ik vind dat ze daar veel beter dingen zeggen op voetbaltechnisch gebied. Dus bepaalde dingen zijn heel positief aan Gotze, en sommige dingen zijn een vraagteken. En dan niet of hij te dik is, maar of zijn stijl van voetballen past in het systeem. En hoe hij eerder heeft gerendeerd, met welke spelers erachter. Etc.
Inderdaad. Ik vond het ook goed en leuk om het hele verhaal te horen. Gewoon realistisch zonder er een groot waarde oordeel aan vast te hangen.

Dat is hetgeen mij stoorde toen ik nog VI keek. Het zijn voorgekauwde meningen van iemand die er zogenaamd verstand van had. En dat ging men in een of 2 zinnen onderbouwen. Het zelfde geld voor Lea bij het geven van voetbal verslag. Laat mensen toch zelf oordelen wat goed en niet goed gaat zonder de eigen mening maar te herhalen... bah...
 
Uiteraard niet gekeken, maar de 2 spreekbuizen van ajaks doen het best om onrustig beeld te creëeren bij PSV, heb ik gelezen.
Aankopen zijn geblesseerd, te dik en er is nu heel veel concurrentie waardoor het talent niet kan spelen. Schande, wanbeleid en zo. Het megatalent moet bij hun ajaks voetballen eigenlijk.
Want daar is geen concurrentie? Hebben ze niet Klaassen gehaald, en breekt het ene na het andere jeugdwonder toch door? En konden de spelers van PSV er eerst niks van en moest men betere spelers halen?
Feiten doen er niet toe voor de heren. Van Ginkel is duidelijk gehaald voor na de winterstop (als ie nog het niveau haalt). Ook is er al vaak geroepen dat er niemand in de selectie was waarvan Mo advies zou kunnen krijgen. Nou, die is er nu. Wereldkampioen, gescoord in de finale. Ook tegenslag gehad.

Mario maakt PSV kampioen, en neemt Ihattaren bij de hand zodat die dat het seizoen er na kan doen. Is ook een scenario. Maarja, dat wil een ajakswatcher en de minister van propaganda natuurlijk niet horen...
 
Voorop gesteld dat ik absoluut geen liefhebber ben van de "voetbalanalyses" van Derksen/Gijp, laat staan Driessen. Maar er is wel degelijk wat aan te merken op het aantrekken van het duo Ginkel/Gotze. Het zijn riskante aankopen waarvan we nog maar moeten afwachten wat er van over is, om over de ontwikkeling van Mo nog maar te zwijgen.Dat is terechte kritiek.
Mijn probleem met hun "analyse" is dat ze het altijd alleen maar of volledg negatief of volledig positief trekken. Nooit iets er tussenin. In de meeste gevallen zal de waarheid ergens in het midden uitkomen. Maar voor hen is het compleet negatief. Lardeer dat ook nog eens met een leugensausje dat Mario maar 5 wedstrijden heeft gespeeld in de afgelopen 5 jaar, terwijl het er 75 waren en je gaag volledig nat als analyst.
Het oorspronkelijke punt dat het riskante aankopen zijn blijft wat mij betreft wel overeind.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Voorop gesteld dat ik absoluut geen liefhebber ben van de "voetbalanalyses" van Derksen/Gijp, laat staan Driessen. Maar er is wel degelijk wat aan te merken op het aantrekken van het duo Ginkel/Gotze. Het zijn riskante aankopen waarvan we nog maar moeten afwachten wat er van over is, om over de ontwikkeling van Mo nog maar te zwijgen.Dat is terechte kritiek.
Mijn probleem met hun "analyse" is dat ze het altijd alleen maar of volledg negatief of volledig positief trekken. Nooit iets er tussenin. In de meeste gevallen zal de waarheid ergens in het midden uitkomen. Maar voor hen is het compleet negatief. Lardeer dat ook nog eens met een leugensausje dat Mario maar 5 wedstrijden heeft gespeeld in de afgelopen 5 jaar, terwijl het er 75 waren en je gaag volledig nat als analyst.
Het oorspronkelijke punt dat het riskante aankopen zijn blijft wat mij betreft wel overeind.

Als PSV geen risico's neemt kan het ook niet meer meedoen in de top 2 van de Eredivisie.
 
Voorop gesteld dat ik absoluut geen liefhebber ben van de "voetbalanalyses" van Derksen/Gijp, laat staan Driessen. Maar er is wel degelijk wat aan te merken op het aantrekken van het duo Ginkel/Gotze. Het zijn riskante aankopen waarvan we nog maar moeten afwachten wat er van over is, om over de ontwikkeling van Mo nog maar te zwijgen.Dat is terechte kritiek.
Mijn probleem met hun "analyse" is dat ze het altijd alleen maar of volledg negatief of volledig positief trekken. Nooit iets er tussenin. In de meeste gevallen zal de waarheid ergens in het midden uitkomen. Maar voor hen is het compleet negatief. Lardeer dat ook nog eens met een leugensausje dat Mario maar 5 wedstrijden heeft gespeeld in de afgelopen 5 jaar, terwijl het er 75 waren en je gaag volledig nat als analyst.
Het oorspronkelijke punt dat het riskante aankopen zijn blijft wat mij betreft wel overeind.
Er zijn geen "zekere" aankopen. Een talent kan falen, een doorgebroken speler kan een terugval krijgen of een ernstige blessure oplopen. Een buitenlandse speler kan last krijgen van heimwee of het loopt gewoon niet.
Van Ginkel zie ik als een project voor de langere termijn. Als ie goed gaat spelen heb je een sterkere selectie, lukt het niet, dan mis je hem niet.
 
Een vGinkel in vorm is wel echt heel erg goed voor de eredivisie he. Ik denk zelf dat ie niet meer de kans gaat krijgen bij Chelsea en hoop dat PSV hem gewoon overneemt. Als ie vervolgens weer een seizoen in basis staat en blessure vrij blijft, kan ie alsnog weer de stap naar de top maken.
 
Laatst bewerkt:
Men kan het hier echt niet hebben als andere twijfels hebben over Gotze, blijft ook hilarisch :ROFL:

Bekijk het zo, wanneer je op je 28ste transfervrij bent betekent het dat er dingen heel fout zijn met je. Net zo als dat je een dikke mercedes gaat kopen op de sloop die de vorige eigenaar gister heeft gedumpt. Hij kon het niet kwijt op marktplaats want niemand wou het, dus dan maar naar de sloop. Dan kom jij helemaal trots zijn dat je een dikke mercedes hebt gekocht maar hoe en waar is ff niet relevant :unsure: Geluk kan je mee zitten dat die het jaren doet maar hij kan ook na 5 minuten ook nooit meer starten...

Dat is Gotze in jip en janneke taal, het kan een parel worden en we kunnen ook zwaar uitgelachen worden in de wereld straks. Dat de media hier dus over lacht of hun twijfels hebben is meer dan logisch dus. Alleen men op dit forum is er van overtuigd dat we goud hebben, wat al bijna 3 jaar geen pepernoot geraakt heeft maar ok..
 
Men kan het hier echt niet hebben als andere twijfels hebben over Gotze, blijft ook hilarisch :ROFL:

Bekijk het zo, wanneer je op je 28ste transfervrij bent betekent het dat er dingen heel fout zijn met je. Net zo als dat je een dikke mercedes gaat kopen op de sloop die de vorige eigenaar gister heeft gedumpt. Hij kon het niet kwijt op marktplaats want niemand wou het, dus dan maar naar de sloop. Dan kom jij helemaal trots zijn dat je een dikke mercedes hebt gekocht maar hoe en waar is ff niet relevant :unsure: Geluk kan je mee zitten dat die het jaren doet maar hij kan ook na 5 minuten ook nooit meer starten...

Dat is Gotze in jip en janneke taal, het kan een parel worden en we kunnen ook zwaar uitgelachen worden in de wereld straks. Dat de media hier dus over lacht of hun twijfels hebben is meer dan logisch dus. Alleen men op dit forum is er van overtuigd dat we goud hebben, wat al bijna 3 jaar geen pepernoot geraakt heeft maar ok..
De club wilde met m hebben hem een nieuw contract aangeboden. Meerdere clubs hebben gekeken of hij wilde komen, juist ja meerdere clubs, kortom, lees je eens in je eerste aanname klopt (wederom) niet.
 
De club wilde met m hebben hem een nieuw contract aangeboden. Meerdere clubs hebben gekeken of hij wilde komen, juist ja meerdere clubs, kortom, lees je eens in je eerste aanname klopt (wederom) niet.

Blijf jij maar alles geloven wat je leest :ROFL:
Natuurlijk is er genoeg interesse wanneer je gratis bent, al zet ik een plastic stoeltje van 80 cent op straat zijn er mensen die kijken en interesse hebben. Dat zegt dus niks, als hij echt iets speciaals was dan zouden clubs interesse tonen voor zijn contract afloopt om hem maar binnen te slepen.
 
Blijf jij maar alles geloven wat je leest :ROFL:
Natuurlijk is er genoeg interesse wanneer je gratis bent, al zet ik een plastic stoeltje van 80 cent op straat zijn er mensen die kijken en interesse hebben. Dat zegt dus niks, als hij echt iets speciaals was dan zouden clubs interesse tonen voor zijn contract afloopt om hem maar binnen te slepen.
Baseer mij liever op de berichtgeving uit de brede pers dan die anti-PSV onderbuik van jouw.

Eeuwige gezeik van jouw kant, zelfs Lea Driessen is nog positiever over PSV. Zeiken over Mvogo bij een blunder, nu die goed keept hoor je jouw niet. Altijd alleen maar negatief. Als we dik winnen ben je weken niet te zien op t forum. :braak::braak::braak:

EN zodra iemand ook maar iets te positief is over een speler is het een fanboy in jouw ogen, ja nogal wiedes, jij bent imo geen fan en een zeikWIJF.
 
Laatst bewerkt:
Ik zie het alweer; deze escalatie vraagt weer eens om de onafhankelijke Mokumsche nuancering.

Hardcore voetbalfans zijn er in twee soorten: enerzijds de hardcore fan die zó fanatiek is en geneigd is tot optimisme, dat bijna alles wat de club doet louter positief uitgelegd en geïnterpreteerd zal worden. Enige vorm van kritiek of negativiteit is uit den boze. Anderzijds is er de hardcore fan die zó fanatiek is, dat hij zich liever indekt tegen de grote boze wereld en al haar tekortkomingen, zodat eventuele toekomstige teleurstellingen beter verteerbaar zijn en er in het ergste geval in elk geval een “zie je wel” gespeeld kan worden.

Volgens mij is Q dus wel degelijk hardcore PSV fan. Zij het eentje van de laatste categorie. Af en toe enigszins hysterisch wat zich zo nu en dan manifesteert als een portie angst en doemdenken verpakt in zware teksten om de oprechte zorgen te verhullen. Hij is een lieverd die zo veel geeft om de club dat dergelijke verdedigingsmechanismen nu eenmaal noodzaak zijn voor een acceptabele nachtrust.

Met andere woorden, doe maar gewoon weer lievvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv

Yes, this was some psychology from the cold floor. But cold is great, and I have many great floors. We have the best cold floors in the world. Everyone can come to me for some psychology from the cold floor, it’s fantastic, it’s great. It will cure all our anxieties. It will make us all great terrific human beings.
 
Ik kijk net even vi terug maar heb er al direct spijt van, alles negatief, die Valentijn Driessen is om te huilen, wat een droeftoeter.
Vanochtend was er een post met daarin een mooie beschouwing van de VI (het blad). Waarin ook de risico's benoemd worden, maar niet alles meteen de grond wordt ingepraat. Gewoon een eerlijke beschouwing met de goede kanttekeningen. Want Götze is niet de verlosser, net zo min als dat het een prutsers is die pas over een jaar kan spelen. Het is gewoon een welkome aanvulling die voor een aantal aspecten zeer nuttig kan zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan