Ik zou het vooral leuk vinden als je de mogelijkheid had de commentaarstem uit te schakelen.
Anno 2019 moet het toch mogelijk zijn om een wedstrijd te kijken met wel het stadiongeluid maar zonder gelul van een commentator er doorheen ?
 
Ik zou het vooral leuk vinden als je de mogelijkheid had de commentaarstem uit te schakelen.
Anno 2019 moet het toch mogelijk zijn om een wedstrijd te kijken met wel het stadiongeluid maar zonder gelul van een commentator er doorheen ?
Zo'n 20 jaar geleden kon ik bij eurosport met 1 druk op de knop kiezen voor Nederlands of Engels commentaar. Weet niet of dat tegenwoordig nog mogelijk is, achterliggende techniek is gewoon anders. Maar we kunnen een petitie starten, ruchtbaarheid via de socials en dan aanbieden bij Fox.
 
Maar Wytse v/d Goot liet bij Feyenoord ook zien dat hij even enthousiast was (voor zover je daarvan kon spreken gezien het niveau van de wedstrijd).
Aha, dat heb ik uiteraard niet gekeken.
Ik zou het vooral leuk vinden als je de mogelijkheid had de commentaarstem uit te schakelen.
Anno 2019 moet het toch mogelijk zijn om een wedstrijd te kijken met wel het stadiongeluid maar zonder gelul van een commentator er doorheen ?
Dat zou mooi zijn!
 
Zo'n 20 jaar geleden kon ik bij eurosport met 1 druk op de knop kiezen voor Nederlands of Engels commentaar. Weet niet of dat tegenwoordig nog mogelijk is, achterliggende techniek is gewoon anders. Maar we kunnen een petitie starten, ruchtbaarheid via de socials en dan aanbieden bij Fox.
Ja, nu je het zegt. Dat deed ik ook wel eens. Volgens mij kon je toen ook al voor alleen omgevingsgeluid kiezen?
 
Zo'n 20 jaar geleden kon ik bij eurosport met 1 druk op de knop kiezen voor Nederlands of Engels commentaar. Weet niet of dat tegenwoordig nog mogelijk is, achterliggende techniek is gewoon anders. Maar we kunnen een petitie starten, ruchtbaarheid via de socials en dan aanbieden bij Fox.
Bij nagesynchroniseerde films op de Duitser kon je vroeger ook soms het originele Engels krijgen door een alternatief audiokanaal te kiezen (of zoiets). Maar dat was met prehistorische techniek.
 
Bij nagesynchroniseerde films op de Duitser kon je vroeger ook soms het originele Engels krijgen door een alternatief audiokanaal te kiezen (of zoiets). Maar dat was met prehistorische techniek.
Ja met het knopje I/II weet niet eens of nieuwe tvs dat hebben.
 
Ja met het knopje I/II weet niet eens of nieuwe tvs dat hebben.

Dit vind ik online terug: "Ziggo heeft dat wel, als ik het goed heb, maar die zenden uit in DVB-C, dus alle kanalen komen tegelijk binnen.
KPN zend uit in IPTV, dus bij KPN alleen het kanaal waar je naar kijkt komt bij je binnen.".

En ik zal je zeggen, ik heb geen flauw idee wat ze hiermee bedoelen maar het klinkt aannemelijk.
 
Ik was hier laatst ook naar op zoek. En om de knop uit te proberen ging ik Disney Channel, een kanaal waar schijnbaar altijd de optie is om tussen Engels en Nederlands te kiezen. En dat werkte!
Heb het sindsdien niet meer uitgeprobeerd bij een sportwedstrijd. Zou mooi zijn als dat mogelijk zou zijn.
 
Vond de man op Canvas vanavond ook wel prettig, misschien moet de NOS eens een gewaagde transfer doen...

Michel Wuyts en José de Cauwer vind ik ook hele goede wielercommentatoren. Ik vind ze veel beter dan de Nederlandse. België heeft dus misschien gewoon betere commentatoren?
 
Als je via je versterker op een surround installatie kijkt kan je de fronts uitschakelen, daar zit het commentaar op dacht ik.
 
Die man was echt een verademing zeg. Dat was nou een knap staaltje objectief commentaar geven. Meelevend en respectvol voor beide clubs. Je merkte wel dat hij fan was van de Belgen, maar hij kon toch ook de waardering voor AZ uitspreken.
Haha, dat was lachen toen hij zei dat de 10e (!!!) man zich liet horen...:D
 
Met enige regelmaat schaam ik mij over de wijze waarop een deel van de Nederlanders hun medelanders bejegent.
Ik zou het mooi vinden als Mo voor Oranje kiest, goede voetballers kunnen we altijd gebruiken. Als hij kiest voor Marokko dan is dat zijn goed recht.
Nederlanders die daar over zeiken moeten eens kijken welke ronselpraktijken de Nederlandse curlingbond gebruikt in Canada..
En wat de denken van de honkballers?
 
Terug
Bovenaan Onderaan