Vitesse - PSV | Zaterdag 12 februari | Eindstand: 0-5

Status
Je kunt niet meer reageren.
Vitesse is sinds de winterstop wel echt uit vorm. Zou toch kunnen dat de intensiteit van het seizoen ze te veel aan het worden is. Ze hebben een uitstekende eerste seizoenshelft gedraaid, maar staken ook wel erg veel energie in wedstrijden met dan Europees erbij, wat ze daar niet gewend zijn.

Zou fijn zijn als ze niet helemaal instorten em voor de coefficienten nog een ronde doorbekeren in Europa
 
Dat vind ik dus helemaal niks. Verdedigend te zwak, zelden positioneel sterk en aanvallend loopt hij veel te veel Madueke in de weg. Die staat in mijn top 3 die verkocht mag worden (of weggegeven 🙄)
Dat vond ik eerst ook, maar ik vind hem laatste (8) wedstrijden sterk verbeterd. Verdedigd niet op afstand en zit er (net als Mauro) dicht bovenop. Dit in tegenstelling tot Max en Teze die altijd op stand verdedigen en daardoor altijd worden weggespeeld.
Waar ik neig je gelijk te geven is het poistionele, maar dat wijt ik meer aan organisatie van de verdediging en het altijd uit positie lopen van Teze
 
Als je dit ziet is het heerlijk maar tegelijk zo frustrerend. Dat je in de grote wedstrijden het moest doen zonder 2 van de 3 beste spelers Sangare en Madueke. Waanzinnig. Veerman op de plek van Guti en je hebt een heerlijk team
 
Jammer dat we niet nog wat efficiënter zijn, een 0-5 tussenstand had ook makkelijk gekund. Al met al ben ik blij met het vertoonde spel tot nu toe. Hopelijk houden ze dit vast de 2e helft. Madueke zal wellicht niet veel minuten meer maken in het vervolg van deze wedstrijd.
 
Dat vond ik eerst ook, maar ik vind hem laatste (8) wedstrijden sterk verbeterd. Verdedigd niet op afstand en zit er (net als Mauro) dicht bovenop. Dit in tegenstelling tot Max en Teze die altijd op stand verdedigen en daardoor altijd worden weggespeeld.
Waar ik neig je gelijk te geven is het poistionele, maar dat wijt ik meer aan organisatie van de verdediging en het altijd uit positie lopen van Teze
Hij speelt beter dan de 1e competitie helft. Ik vind hem overigens wel erg vaak ver van zijn man staan. Probeert vervolgens alles te corrigeren op snelheid maar kort dekken, zeker bij een counter, doet ie zelden. Maar we hebben niks beters dankzij John 😩
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan