Lijkt mij een goede vervanger van Max op LB

Cristian "de Zweep" Calderon​


Name in home country :Cristian Yonathan Calderón Del Real
Date of birth: May 24, 1997
Place of birth: Tepic
Mexico

Age: 24
Height: 1,77 m
Citizenship:
Mexico
Mexico
Position: Defender - Left-Back
Foot: left
Player agent: PROMOFUT
Current club: Deportivo Guadalajara Deportivo Guadalajara
Joined: Jan 1, 2020
Contract expires: Dec 31, 2023
Outfitter: Nike

Heeft 4 interlands voor Mexico gespeeld. Lijkt me wel een vechter. Verdedigend is hij denk ik niet echt een vooruitgang.
1.77 m. Als hij zijn gebrek aan lengte compenseert mét gif en gogme, vind ik het goed.
 

Ian Maatsen​


Name in home country: Ian Ethan Maatsen
Date of birth: Mar 10, 2002
Place of birth: Vlaardingen
Netherlands

Age: 19
Height: 1,73 m
Citizenship:
Netherlands
Netherlands
Suriname
Suriname
Position: Defender - Left-Back
Foot: left
Player agent: Unique Sports Group
Current club: Coventry City Coventry City
Joined: Jul 30, 2021
Contract expires: May 31, 2022
On loan from: Chelsea FC U23
Contract there expires: Jun 30, 2024

Top Trophies​



Speelt al 2 jaar alle wedstrijden in League 1 Engeland. Goede voorzet en een doorzetter.
Snelle behendige linksback en ook verdedigend sterk!
 
Zie jij deze Maatsen op zijn jonge leeftijd de PL inruilen voor de Mickey Mouse competitie in Nederland? Ik dacht het niet...
 
Doekhie vertrekt net als Bazoer transfervrij in de zomer. Zou hij geen aanwinst zijn voor de verdediging van PSV? Ik zie het wel zitten met Doekhie.
 
Doekhie vertrekt net als Bazoer transfervrij in de zomer. Zou hij geen aanwinst zijn voor de verdediging van PSV? Ik zie het wel zitten met Doekhie.
Twee spelers die weg mogen bij een club met een duidelijke visie, een club die onder ons (streef)niveau ligt. Ik vind het 2maal en doekie voor het bloeden.
 
Rare reactie zeg. Dus we moeten alleen maar spelers kopen van clubs die boven ons niveau zitten? Je haalt toch altijd de beste spelers of spelers met potentie van mindere clubs op? Ik vind Doekhi ook wel interessant maar dan moet er wel wat weg bij ons neem ik aan.
 
Rare reactie zeg. Dus we moeten alleen maar spelers kopen van clubs die boven ons niveau zitten? Je haalt toch altijd de beste spelers of spelers met potentie van mindere clubs op? Ik vind Doekhi ook wel interessant maar dan moet er wel wat weg bij ons neem ik aan.
Je kan zeker spelers kopen van clubs onder ons niveau, echter, als spelers daar transfervrij weg mogen en de club ook niet echt getracht heeft om die spelers te behouden dan is dat in mijn ogen een teken aan de wand.

Kort gezegd, lees goed en verdraai mn woorden niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan