UEFA Nations League

Bergwijn speelde erg sterk. #Bergwijn80M#
Jammer dat hij op een gegeven moment helemaal leeg was gespeeld. Ook Dumfries prima.
 
Als Promes erin komt, gaan we niet meer winnen, Wat een partij triestheid dat dat voor het Nederlands elftal mag spelen
Hahaha dan vraag je erom, hè....
Promes krijgt de kans omdat Memphis ondanks zijn beroerde vorm keihard werkt
Het afwerken was wel erg matig van Memphis, maar verder toch ook zijn goede momenten gehad en min of meer 3 assists.

Matige, maar spannende pot met een mooie afloop!
 
Je ziet toch wel dat we een echte spits missen. Promes of Babel is toch armoedig (ze spelen incidenteel een leuke wedstrijd, maar zijn geen toppers).
 
Je ziet toch wel dat we een echte spits missen. Promes of Babel is toch armoedig (ze spelen incidenteel een leuke wedstrijd, maar zijn geen toppers).

Je hebt gelijk.
Promes heeft echtee wel een wapen met zijn snelheid. Daardoor valt gedeeltelijk ook de 2-1.
Maar Memphis stond in de spits. In ieder geval de eerste 90 minuten. In de verlenging was Promes meer centraal gaan staan omdat Memphis op was.
Was van Memphis niet zijn beste wedstrijd maar hij werkte wel keihard.
 
Bergwijn speelde erg sterk. #Bergwijn80M#
Jammer dat hij op een gegeven moment helemaal leeg was gespeeld. Ook Dumfries prima.
Dumfries was prima. Bergwijn vond ik toch weer tegenvallen. Net als Memphis. Zo slordig in de eindpass of afronding gisteren. Begrijp mij niet verkeerd hoor. Ze doen beide ook veel dingen goed, maar in de laatste fase verspelen ze zoveel kansen.
 
Dumfries was prima. Bergwijn vond ik toch weer tegenvallen. Net als Memphis. Zo slordig in de eindpass of afronding gisteren. Begrijp mij niet verkeerd hoor. Ze doen beide ook veel dingen goed, maar in de laatste fase verspelen ze zoveel kansen.
Bergwijn moet meer worden aangespeeld om te kunnen excelleren. FDJ schoot daarin tekort.
 
Terug
Bovenaan Onderaan