UEFA Europa League 2023/24

Van Basten kraakt Ajax helemaal af. Nul vertrouwen in alle aankopen. Mooi te zien die passie. Op de opmerking dat hij weinig mag zeggen omdat hij zelf Cvitanic, Wielaart, Sulejmani haalde zei hij ja dat was ook gewoon slecht. Prima gozer, jammer dat hij niks meer wil doen in de voetballerij.
 
Van Basten kraakt Ajax helemaal af. Nul vertrouwen in alle aankopen. Mooi te zien die passie. Op de opmerking dat hij weinig mag zeggen omdat hij zelf Cvitanic, Wielaart, Sulejmani haalde zei hij ja dat was ook gewoon slecht. Prima gozer, jammer dat hij niks meer wil doen in de voetballerij.
Na de Cruyff revolutie over een paar jaar de Marco revolutie?
 
Van Basten kraakt Ajax helemaal af. Nul vertrouwen in alle aankopen. Mooi te zien die passie. Op de opmerking dat hij weinig mag zeggen omdat hij zelf Cvitanic, Wielaart, Sulejmani haalde zei hij ja dat was ook gewoon slecht. Prima gozer, jammer dat hij niks meer wil doen in de voetballerij.
Haha, ik had er precies andere gedachten bij. Heel de voorbeschouwing gevuld met zijn geblèr en gemekker.
 
Daar was zijn antwoord nee op.
Laat ajaks eerst nog wat verder in elkaar vallen, wat personen vertrekken, wie weet tzt. Maar snap m ook als ie nooit gaat.

Was ook meer dat ik mij afgelopen week afvroeg wie een evt. volgende revolutie zou kunnen vormgeven, kon toen niet op een naam komen, nu dus wel;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan