UEFA Conference League 2022/2023

AZ kan zich voorbereiden op een aantal wedstrijden zonder publiek volgend seizoen in Europese thuiswedstrijden.
 
Het verhaal van de Nederlandse clubs.

Net niet.
Tja, gezien het verschil in budget is 'net niet' nog een behoorlijke prestatie. Ze zijn in beide wedstrijden niet te kakken gezet en hebben als club met een beperkt budget de halve finale van de conference league gehaald. Net niet, maar het is niet slecht te noemen. Zoveel andere clubs uit andere landen redden het niet net niet, maar helemaal niet :shrug:
 
Fiorentina scoort 1-3
120' + 9' :BALL:
De wedstrijd heeft zo'n 10 minuten stil gelegen.
Fiorentina gaat naar de finale.
 
Pffff, is het alleen de voetbaltribune of kunnen we langzamerhand stellen dat de beschaving in zijn algemeen in verval is.
Bevolking is boos door de lockdown, inflatie, fouten van de regering en weet ik het wat er nog meer allemaal aan de hand is. Dan is voetbal, vooral voor die hooligans, een ideale uitlaatklep omdat men toch al van mening is dat het OK is om je als een beest te gedragen op zo'n dag. (geweld wordt niet gezien als OK, maar klimmen in hekken, domme dingen roepen en veel te veel drinken wordt toch wel als normaal gezien denk ik).

Beetje jammer dat het weer zo moet, want de 'Ultra-scene' is best wel gaaf. Jammer dat de grens met hooliganisme zo dun is.
 
Bevolking is boos door de lockdown, inflatie, fouten van de regering en weet ik het wat er nog meer allemaal aan de hand is. Dan is voetbal, vooral voor die hooligans, een ideale uitlaatklep omdat men toch al van mening is dat het OK is om je als een beest te gedragen op zo'n dag. (geweld wordt niet gezien als OK, maar klimmen in hekken, domme dingen roepen en veel te veel drinken wordt toch wel als normaal gezien denk ik).

Beetje jammer dat het weer zo moet, want de 'Ultra-scene' is best wel gaaf. Jammer dat de grens met hooliganisme zo dun is.

Het probleem van die hele lockdown is ook dat er ineens een groep met gasten omhoog is gekomen, vooral jong, die denkt dat Ultra zijn dit soort onzin inhoudt. In principe zijn dit juist dingen waar die scene niet voor staat, dus ze worden ook keihard uitgelachen. Het is niet stoer om families aan te vallen. Als ze zichzelf een Ultra willen noemen, dan moeten ze zo mans zijn om met de harde kern van West Ham op de vuist te gaan. Ergens op een plein waar ze niemand lastig vallen. Zijn we in ieder geval in no-time van dat gezeik af want die jochies worden helemaal afgetuigd.
 
Whahahaha. Ga je stoer een vak met familie van spelers aanvallen, wordt je uiteindelijk tegengehouden door een gast van in de 60. De AZ kindercrèche heeft zichzelf weer op de kaart gezet hoor, stumpers. Volgende keer lekker met die klappertjes op je handen slaan, raken ze tenminste nog iets.

Daar kan the mountain nog een puntje aan zuigen
 
Kunnen we zwarte hoodies verbieden? Mishandelingen, overvallen, (voetbal)rellen: een constante: zwarte hoodies (of ga ik nu te hard met m'n oorzaak- gevolg). Hoe dan ook, zwarte hoodie dragers zijn de root of all evil.
 
Kunnen we zwarte hoodies verbieden? Mishandelingen, overvallen, (voetbal)rellen: een constante: zwarte hoodies (of ga ik nu te hard met m'n oorzaak- gevolg). Hoe dan ook, zwarte hoodie dragers zijn de root of all evil.
Tenzij om wat voor medische reden dan ook gewoon geen hoodies, mutsen of andere kledingstukken waarmee je moeilijk herkenbaar bent.
 
Bevolking is boos door de lockdown, inflatie, fouten van de regering en weet ik het wat er nog meer allemaal aan de hand is. Dan is voetbal, vooral voor die hooligans, een ideale uitlaatklep omdat men toch al van mening is dat het OK is om je als een beest te gedragen op zo'n dag. (geweld wordt niet gezien als OK, maar klimmen in hekken, domme dingen roepen en veel te veel drinken wordt toch wel als normaal gezien denk ik).

Beetje jammer dat het weer zo moet, want de 'Ultra-scene' is best wel gaaf. Jammer dat de grens met hooliganisme zo dun is.
Dit ja, en de polarisatie shit die overgewaaid is naar hier speelt misschien ook een rol?
 
Tenzij om wat voor medische reden dan ook gewoon geen hoodies, mutsen of andere kledingstukken waarmee je moeilijk herkenbaar bent.

Misschien moeten we eens gaan kijken naar de straffen en niet naar de kledingvoorschriften. Alles maar aanpassen zolang we de groep zelf maar niet op een andere manier aanpakken is niet de manier. Speciale kleding kopen omdat ik anders bij PSV niet binnen mag vind ik nogal een stap te ver (want ik draag ook regelmatig zwart en heb een jas met een capuchon, maar dat is mijn algemene stijl en heeft niets te maken met bij deze groep willen horen).
 
Ontzettend treurig gedrag. Maar net zo treurig dat de West Ham fans hier zich over durven uit te spreken. Blijkbaar gebeurde vorige week het omgekeerde.
Misschien moeten we eens gaan kijken naar de straffen en niet naar de kledingvoorschriften. Alles maar aanpassen zolang we de groep zelf maar niet op een andere manier aanpakken is niet de manier. Speciale kleding kopen omdat ik anders bij PSV niet binnen mag vind ik nogal een stap te ver (want ik draag ook regelmatig zwart en heb een jas met een capuchon, maar dat is mijn algemene stijl en heeft niets te maken met bij deze groep willen horen).
Ik ga er vanuit dat er met de digitale meldingsplicht veel opgelost zou zijn. Al vraag ik me af hoe dat werkt: zo vanaf je mobiel in het stadion: ik ben thuiuiuis! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan