UEFA Conference League 2022/2023

De loting van de andere Nederlandse clubs wanneer ze deze ronde overleven:

FC Twente - Fiorentina
AZ - Gil Vicente/Riga FC

Twente moet gaan hopen op een wonder en AZ kan het overleven. Maar het blijft AZ.
 
De loting van de andere Nederlandse clubs wanneer ze deze ronde overleven:

FC Twente - Fiorentina
AZ - Gil Vicente/Riga FC

Twente moet gaan hopen op een wonder en AZ kan het overleven. Maar het blijft AZ.
Haha, wow. AZ tegen een Portugese tegenstander. Dat is oprecht een hele grote kans voor de coëfficiënt. Als ze die uitschakelen, schakel je gewoon een heel team van ze uit in Europa. Andersom natuurlijk ook. Belangrijke wedstrijd is dat dus. Overigens heb ik Twente veel gezien in de voorbereiding. Die hoef je ook niet te onderschatten. Ik denk dat die weer voor plek 4 gaan strijden.
 
De loting van de andere Nederlandse clubs wanneer ze deze ronde overleven:

FC Twente - Fiorentina
AZ - Gil Vicente/Riga FC

Twente moet gaan hopen op een wonder en AZ kan het overleven. Maar het blijft AZ.
Ach ja, als ze deze wedstrijden verliezen, komen ze meteen in de Groepsfase van de European Loser Stage League uit.


Of was dat pas in 2030....
 
Haha, wow. AZ tegen een Portugese tegenstander. Dat is oprecht een hele grote kans voor de coëfficiënt. Als ze die uitschakelen, schakel je gewoon een heel team van ze uit in Europa. Andersom natuurlijk ook. Belangrijke wedstrijd is dat dus. Overigens heb ik Twente veel gezien in de voorbereiding. Die hoef je ook niet te onderschatten. Ik denk dat die weer voor plek 4 gaan strijden.
Wellicht schakelt een club uit Letland al die club uit Portugal uit. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan