Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Iedere mogelijke tegenstander zou een pittige loting zijn.Twente neemt het in hun eerste ronde op tegen Salzburg. Pittige loting.
Ah , dat wordt Europa league voor Twente.Twente neemt het in hun eerste ronde op tegen Salzburg. Pittige loting.
Mwah, Salzburg heeft vorig seizoen matig gepresteerd (en me heel veel winst gekost met de totoAh , dat wordt Europa league voor Twente.
Help me even.Helaas, Maccabi is niet door in de voorronde Champions League... dus dit jaar sowieso geen Maccabi-uit.
We hadden een houvast voor Mauro jr. en Obispo kunnen hebben, maar dat is nu helemaal verdwenen.
Oke. Destijds was Mwene geblesseerd, maar hij zou uit tegen Maccabi Tel Aviv er weer bij zijn. Uiteindelijk werd het 1-1,5 maand later of zo dat ie er weer bij was.Help me even.
Beiden hadden ook kansen op meer. Verder is het nog niet heel open.FC Twente staat 1-0 achter. Salzburg scoort net voor rust.
Beiden hadden ook kansen op meer. Verder is het nog niet heel open.
Opvallend overigens is dat Samba Pyjama Sam op de bank begint, achter Ricky v Wolfswinkel
Nou bij de studentenvereniging maakt hij het soms half 11 hoor!Lam Sammers mag maar tot half 10 opblijven
Een podcastvogeltje vertelde mij dat hij nog opgetraind wordt en ingewerkt in het Twente systeem.Beiden hadden ook kansen op meer. Verder is het nog niet heel open.
Opvallend overigens is dat Samba Pyjama Sam op de bank begint, achter Ricky v Wolfswinkel
Te weinig kinetische energieBeiden hadden ook kansen op meer. Verder is het nog niet heel open.