UEFA Champions League 2023/24

Toch zonde, als ik het niveau van de overgebleven teams zo zie was CL winst echt een eitje geweest
Atletico is toch geen superteam?
Dicht Dortmund nog een beetje kans toe. 40-60 zoiets. PSV had ook diezelfde kans gehad.

Halve finale had best gekund gezien de loting.
En de toppers schakelen elkaar uit.

Super gemiste kans.
Verprutst vlak na de winter, helaas.

Wat overblijft als uitdaging voor PSV: een kampioen die elke wedstrijd heeft gescoord, LdJ topscorer en 100 goals.

Nou nou, boeiend.
 
Atletico is toch geen superteam?
Dicht Dortmund nog een beetje kans toe. 40-60 zoiets. PSV had ook diezelfde kans gehad.

Halve finale had best gekund gezien de loting.
En de toppers schakelen elkaar uit.

Super gemiste kans.
Verprutst vlak na de winter, helaas.

Wat overblijft als uitdaging voor PSV: een kampioen die elke wedstrijd heeft gescoord, LdJ topscorer en 100 goals.

Nou nou, boeiend.
Ja, ik baal ook nog steeds van de onnodige verliespartijen tegen Dortmund en NEC.
 
Atletico is toch geen superteam?
Dicht Dortmund nog een beetje kans toe. 40-60 zoiets. PSV had ook diezelfde kans gehad.

Halve finale had best gekund gezien de loting.
En de toppers schakelen elkaar uit.

Super gemiste kans.
Verprutst vlak na de winter, helaas.

Wat overblijft als uitdaging voor PSV: een kampioen die elke wedstrijd heeft gescoord, LdJ topscorer en 100 goals.

Nou nou, boeiend.

Én 93 punten! Laten we die niet vergeten ;)
 
Record minste goals tegen PSV is nu 18 (staan nu op 17 vanaf nu de 0 houden, niet onmogelijk, wel pittig)

Record meeste goals voor PSV is nu 117 (staan nu op 89 (27 goals in 5 wedstrijden is best wel een dingetje, maar wie weet)

Beste doelsaldo voor PSV is +89 (staan nu op 72, 18 goals zonder tegengoals in 5 wedstrijden, niet onmogelijk, wel pittig.

Kortom, voor nu nog genoeg om voor te spelen
 
Ha, gezeik over de VAR uit NL bij een CL wedstrijd, lang leve tradities

Voelt wel als een beetje framing dat er over andere nationaliteiten nooit geklaagd wordt, wat natuurlijk niet zo is.
 
Voelt wel als een beetje framing dat er over andere nationaliteiten nooit geklaagd wordt, wat natuurlijk niet zo is.
Aangezien de scheids een Zweed was treft hem toch ook direct blaam. En gezien zijn reden om niet te fluiten denk ik niet dat ie zich had laten corrigeren door Van Boekel.

Hier in NL is er nagenoeg iedere week geziek over 1 of meerdere VAR momenten, is in andere landen niet anders, in de CL ook niet anders. Kortom, het is mensenwerk, fouten blijven.
 
Aangezien de scheids een Zweed was treft hem toch ook direct blaam. En gezien zijn reden om niet te fluiten denk ik niet dat ie zich had laten corrigeren door Van Boekel.

Hier in NL is er nagenoeg iedere week geziek over 1 of meerdere VAR momenten, is in andere landen niet anders, in de CL ook niet anders. Kortom, het is mensenwerk, fouten blijven.

Alleen maakt Van Boekel er wel heel veel.

Elke Europese wedstrijd waar hij de VAR is, is er geklaag over zijn optreden, lijkt t wel.
Is iig niet de 1e keer.
 
Alleen maakt Van Boekel er wel heel veel.

Elke Europese wedstrijd waar hij de VAR is, is er geklaag over zijn optreden, lijkt t wel.
Is iig niet de 1e keer.
Voor t zelfde geld is er een Franse pipo waar ook vraagtekens bij gesteld worden, alleen omdat er geen NLse club meer in de CL zit en het geen Nederlander betreft zou dat hier minder snel het AD halen.

Andersom, we horen nooit iets over die mafklapper uit Italië die ooit Feyenoord floot (de bananenwedstrijd), totdat hij weer een NLse club treft, dan wordt dat vaak wel ff benoemd in de media. Fluit hij andere wedstrijden beter, of is de nieuwswaarde gewoon minder.
 
Voor t zelfde geld is er een Franse pipo waar ook vraagtekens bij gesteld worden, alleen omdat er geen NLse club meer in de CL zit en het geen Nederlander betreft zou dat hier minder snel het AD halen.

Andersom, we horen nooit iets over die mafklapper uit Italië die ooit Feyenoord floot (de bananenwedstrijd), totdat hij weer een NLse club treft, dan wordt dat vaak wel ff benoemd in de media. Fluit hij andere wedstrijden beter, of is de nieuwswaarde gewoon minder.

Dat kan zeker zijn.

Ik vind hem een matige VAR iig.

Moet ik gelijk eerlijkheidshalve bij zeggen dat ik zo gauw geen VAR op kan noemen die ik er positief bovenuit vind steken.
 
Dat kan zeker zijn.

Ik vind hem een matige VAR iig.

Moet ik gelijk eerlijkheidshalve bij zeggen dat ik zo gauw geen VAR op kan noemen die ik er positief bovenuit vind steken.
Is ook lastig, als een VAR niet opvalt dan komt dat dan doordat de scheids goed fluit, of de VAR steken laat vallen. En als een VAR 4x ingrijpt waarvan de scheids 3 ingrepen honoreert is deze dan beter dan een VAR die 2x ingrijpt waarbij beide ingrepen door de scheids worden overgenomen maar de VAR de scheids niet terugroept bij een moment wat mogelijk een 100% fout is, maar misschien door de scheids anders gezien wordt.
 
Ha, gezeik over de VAR uit NL bij een CL wedstrijd, lang leve tradities

Het is ook wel belachelijk dat hier geen penalty voor wordt gegeven. Juist omdat het zo dom is.
 
Een vrije trap na een duidelijke schwalbe. Ja, en maar klagen over het eredivisie niveau van de scheidsrechters 😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan