UEFA Champions League 2023/24

Morgen om 12:00 wordt er geloot, onze mogelijke tegenstanders zijn:

Sturm Graz (Oostenrijk)
TSC Backa Topola (Servië)
Winnaar van Servette Genève (Zwitersland) - Racing Genk (België)
Winnaar van FK Dnipro (Oekraïne) - Panathinaikos (Griekenland)

Moeten allemaal toch wel te doen zijn, lijkt me.
 
Morgen om 12:00 wordt er geloot, onze mogelijke tegenstanders zijn:

Sturm Graz (Oostenrijk)
TSC Backa Topola (Servië)
Winnaar van Servette Genève (Zwitersland) - Racing Genk (België)
Winnaar van FK Dnipro (Oekraïne) - Panathinaikos (Griekenland)

Moeten allemaal toch wel te doen zijn, lijkt me.
Genk loten is wel handig. Lekker dichtbij 😁
 
Als we hier al niet tegen winnen zijn we kanonnenvoer in de CL. Ik begrijp dat we de centen nodig hebben maar ik heb ook geen zin om 6 van wedstrijden voor lul te staan.
 
Champions Path:
Rakow / Qarabag - Aris Limassol / Bate Borisov
Zrinsjki / Slovan Bratislava - Sheriff Tiraspol / Maccabi Haifa
AEK Athene - Dinamo Zagreb / Astana

Ludogorets / Ljubljana - Zalgiris Vilnius / Galatasaray
Breidablik / FC Kopenhagen - Sparta Praag
Klaksvik / BK Hacken - HJK Helsinki / Molde FK

League Path:
SC Braga - TSC Backa Topola
Rangers FC - Servette FC / Genk
Dnipro / Panathinaikos - Olympique Marseille
PSV - Sturm Graz
 
Ken de club alleen van naam. Hoe doen ze het de laatste jaren?
We hebben er 2 jaar terug nog tegen gespeeld. Toen wonnen we uit en thuis. Uit kwamen we 2-0 voor en gaven we het bijna weg, herinner ik me nog en thuis hadden we geen kind aan ze. Ze speelden vorig jaar ook twee keer tegen Feyenoord. In Oostenrijk wonnen ze van Feyenoord maar in de Kuip gingen ze 7-0 onderuit. Dat was die veegpartij die Feyenoord vlak voor PSV- Feyenoord speelde. Volgens mij was dit de nummer 2 van Oostenrijk van vorig seizoen maar ze zijn dus net als wij hun sterspeler kwijtgeraakt de afgelopen week.
 
We hebben er 2 jaar terug nog tegen gespeeld. Toen wonnen we uit en thuis. Uit kwamen we 2-0 voor en gaven we het bijna weg, herinner ik me nog en thuis hadden we geen kind aan ze. Ze speelden vorig jaar ook twee keer tegen Feyenoord. In Oostenrijk wonnen ze van Feyenoord maar in de Kuip gingen ze 7-0 onderuit. Dat was die veegpartij die Feyenoord vlak voor PSV- Feyenoord speelde. Volgens mij was dit de nummer 2 van Oostenrijk van vorig seizoen maar ze zijn dus net als wij hun sterspeler kwijtgeraakt de afgelopen week.
Wie was dat en waar is hij naartoe?
 
Wij waren altijd de betere ploeg en favoriet in haast elke voorronde die we speelden, we weten hoe dat vaak uitpakte... Dus ook nu billenknijpen als favoriet
 
Op Oostenrijkse fora balen ze dat ze weer tegen Nederlanders moeten. Vorig jaar richtte Feyenoord ook een ravage aan in hun stadion.
 
Terug
Bovenaan Onderaan