Eens. Maar we hebben de bewezen toptrainers niet bepaald voor het uitkiezen.
Maar wat voor nut heeft het dan? Van Nistelrooy na nog niet eens een half seizoen eruit gooien voor een trainer die wat beter is, maar ons ook uiteindelijk niet verder brengt. Van Nistelrooy kan nog groeien, heeft nog veel dingen te leren/ervaren. Bosz heeft al zoveel gezien en gedaan en het is nog steeds niks. Hij heeft zijn piek al gehaald.
 
Maar wat voor nut heeft het dan? Van Nistelrooy na nog niet eens een half seizoen eruit gooien voor een trainer die wat beter is, maar ons ook uiteindelijk niet verder brengt. Van Nistelrooy kan nog groeien, heeft nog veel dingen te leren/ervaren. Bosz heeft al zoveel gezien en gedaan en het is nog steeds niks. Hij heeft zijn piek al gehaald.
Op basis van wat ik tot nu toe gezien heb van RvN, incl. zijn periode bij Jong, schat ik de kans dat hij het gaat redden als trainer eigenlijk wel laag in. Quaggie's 'trekken aan een dood paard' vind ik wel van toepassing hier.
 
Zowel uit als thuis sinds 17/18 niet gewonnen. Toen wonnen we thuis én uit.
Wel is Feyenoord uit vaker puntverlies dan thuis.
Vandaar ook de comment 'van de laatste jaren'. We zullen vast tussendoor wel een keer uit van Feyenoord hebben gewonnen, maar voor mijn gevoel is die uitwedstrijd sinds de 10-0 bijna een garantie op 0 punten, langer dus dan sinds '17/'18
 
Dit kan je niet maken naar alle vrouwen in je organisatie. laat staan naar zijn slachtoffers. Niet je vingers aan branden, hoe goede td dan ook
 
Als hij daarna Max en Obispo voor 37 miljoen verkoopt is het voor lul staan zo voorbij.
Nee, ik vind dat je als club voor bepaalde waarde en normen moet blijven staan. Daarin vind ik psv (vaak) sterker dan Ajax.

Laten we dat blijven houden. Nee, als psv nu Overmars zou aantrekken dan zou ik mij oprecht schamen als supporter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan