Kalezic als vervanger Faber? Vorig jaar had ik "ja" gezegd. Nu ben ik daar niet van overtuigd. JPSV presteert heel matig dit seizoen.

Precies. Vorig jaar deed JPSV het, zeker in vergelijking met dit jaar, veel beter. Met als hoogtepunt natuurlijk de periodetitel. Ook vind ik dat Kalezic nou niet bepaald ervaren is, hij is "maar" 45, en als je zijn lijst van getrainde clubs bekijkt, komt er geen enkele grote naam op voor: De Graafschap, Zulte-Waregem, Stockport County en dus JPSV.
Ik ben voorstander van een ervaren man naast Cocu zoals Wouters, als je zijn lijst met clubs naast het lijstje van Kalezic legt, is Wouters toch een veel betere kandidaat, met veel meer ervaring.
 
Kalezic als vervanger Faber? Vorig jaar had ik "ja" gezegd. Nu ben ik daar niet van overtuigd. JPSV presteert heel matig dit seizoen.

Ik las ergens ook dat hij meerdere opties heeft en hij daarom niet bij voorbaat ja zegt tegen psv.
 
Precies. Vorig jaar deed JPSV het, zeker in vergelijking met dit jaar, veel beter. Met als hoogtepunt natuurlijk de periodetitel. Ook vind ik dat Kalezic nou niet bepaald ervaren is, hij is "maar" 45, en als je zijn lijst van getrainde clubs bekijkt, komt er geen enkele grote naam op voor: De Graafschap, Zulte-Waregem, Stockport County en dus JPSV.
Ik ben voorstander van een ervaren man naast Cocu zoals Wouters, als je zijn lijst met clubs naast het lijstje van Kalezic legt, is Wouters toch een veel betere kandidaat, met veel meer ervaring.
Eens. Ik ben ook voor Jan, goudeerlijke man en de ideale assistent die graag op de achtergrond blijft maar wel zijn werk achter de schermen prima uitvoert. Kalezic is toch iemand die graag het woord neemt (niets mis mee en zeker niet als hoofdtrainer) en aanwezig is. Bovendien kennen Wouters en Cocu elkaar ook goed.
 
Kalezic als vervanger Faber? Vorig jaar had ik "ja" gezegd. Nu ben ik daar niet van overtuigd. JPSV presteert heel matig dit seizoen.

Kalezic had vorig jaar een elftal ter beschikking. Nu zitten ze op die doordeweekse avonden soms met 10 Jong PSV-ers, aangevuld met junioren. Was laatst een stukkie over: op maandag en vrijdag in dezelfde week, had PSV 9 andere basisspelers. Hoe ga je daar ooit een team van maken? Bovendien zijn je betere spelers (Boljevic en Rayhi) eigenlijk al vanaf oktober meer geblesseerd dan fit, en je houdt niet echt veel over. Het is een godswonder dat ze geen laatste staan.
 
Kalezic had vorig jaar een elftal ter beschikking. Nu zitten ze op die doordeweekse avonden soms met 10 Jong PSV-ers, aangevuld met junioren. Was laatst een stukkie over: op maandag en vrijdag in dezelfde week, had PSV 9 andere basisspelers. Hoe ga je daar ooit een team van maken? Bovendien zijn je betere spelers (Boljevic en Rayhi) eigenlijk al vanaf oktober meer geblesseerd dan fit, en je houdt niet echt veel over. Het is een godswonder dat ze geen laatste staan.
Eigenlijk bedoel je hiermee te zeggen dat Kalezic zelf het godswonder is, aangezien zijn naam met een "ic" eindigt:D
 
Kalezic had vorig jaar een elftal ter beschikking. Nu zitten ze op die doordeweekse avonden soms met 10 Jong PSV-ers, aangevuld met junioren. Was laatst een stukkie over: op maandag en vrijdag in dezelfde week, had PSV 9 andere basisspelers. Hoe ga je daar ooit een team van maken? Bovendien zijn je betere spelers (Boljevic en Rayhi) eigenlijk al vanaf oktober meer geblesseerd dan fit, en je houdt niet echt veel over. Het is een godswonder dat ze geen laatste staan.

Hoe komt dat dan? Waar zijn die spelers gebleven? Ze doen niet mee met PSV1.
 
Hoe komt dat dan? Waar zijn die spelers gebleven? Ze doen niet mee met PSV1.

Opstelling in 2013/2014:

Tyton/Bertrams

Brenet/Arias
Zanka/Hendrix
Koch/De Wijs
Tamata

Leemans/Noor
Van Ooijen
Vloet

Rayhi/Jozefzoon
Schalk/Matavz
Boljevic

En dan ook nog de aanwezigheid van o.a. Narsingh, Wijnaldum, Manolev, Bakkali etc.

Een meer dan prima team lijkt me, zelfs voor in de Eredivisie. Nu staat dit er:

Bertrams

Van Vlerken
Hermansson/Loof
De Wijs
Heesakkers

Leemans
Noor
Rommens/Lukovic

Sanoh
Quekel
Van Overbeek

Tja, dat is een flink verschil.
 
OK. Maar goed. Talenten, die de kelder van de JL niet ontstijgen, zullen in zijn algemeenheid niets gaan toevoegen aan PSV1.
 
Opstelling in 2013/2014:

Tyton/Bertrams

Brenet/Arias
Zanka/Hendrix
Koch/De Wijs
Tamata

Leemans/Noor
Van Ooijen
Vloet

Rayhi/Jozefzoon
Schalk/Matavz
Boljevic

En dan ook nog de aanwezigheid van o.a. Narsingh, Wijnaldum, Manolev, Bakkali etc.

Snap de strekking van je verhaal, maar Arias speelde vorig jaar twee wedstrijden voor Jong PSV... Brenet 9. Da's samen nog geen 1/3 van alle wedstrijden. Hendrix? 4 wedstrijdjes. Matavz? 2 wedstrijdjes meegedaan. Jozefzoon? 7 wedstrijdjes...

Narsingh deed er 3 mee, Gini 2. Bakkali heeft dit jaar zelfs 5x zoveel wedstrijden voor Jong gespeeld als vorig jaar, Schaars heeft er dit jaar ook al 5 meegedaan en vorig jaar niet. Ik denk dat het verschil tussen beide teams niet zo groot is als jij doet voorkomen, enkel centraal achterin waar Koch vorig jaar een zekerheidje was. Ook toen was er dus geen sprake van een vaste kern die aanmerkelijk beter zou zijn als dit jaar. Boljevic die je vorig jaar (16 wedstrijden) wel benoemd maar dit jaar (25 wedstrijden) niet...:|
 
Laatst bewerkt:
Snap de strekking van je verhaal, maar Arias speelde vorig jaar twee wedstrijden voor Jong PSV... Brenet 9. Da's samen nog geen 1/3 van alle wedstrijden. Hendrix? 4 wedstrijdjes. Matavz? 2 wedstrijdjes meegedaan. Jozefzoon? 7 wedstrijdjes...

Narsingh deed er 3 mee, Gini 2. Bakkali heeft dit jaar zelfs 5x zoveel wedstrijden voor Jong gespeeld als vorig jaar, Schaars heeft er dit jaar ook al 5 meegedaan en vorig jaar niet. Ik denk dat het verschil tussen beide teams niet zo groot is als jij doet voorkomen, enkel centraal achterin waar Koch vorig jaar een zekerheidje was. Ook toen was er dus geen sprake van een vaste kern die aanmerkelijk beter zou zijn als dit jaar. Boljevic die je vorig jaar (16 wedstrijden) wel benoemd maar dit jaar (25 wedstrijden) niet...:|

Zeg, zit die Der Muzikant nu verkeerd voor te lichten. :wtf:
 
Zeg, zit die Der Muzikant nu verkeerd voor te lichten. :wtf:

Kan nog wel even doorgaan hoor... Van Overbeek, vorig jaar (36 wedstrijden) niet genoemd, nu (28) wel, Hiljemark die er meer (3) speelde als Gini (2) en niet wordt genoemd, aankoop en jeugdinternational Marquet zie ik niet terug, Vloet word helemaal niet genoemd terwijl die toch al 12 wedstrijden heeft gespeeld... :shifty:

Edit: ik ben dus niet zo'n fan van Kalezic. Alleen bij kleine clubs gewerkt, als voetballer geen grote carrière gehad, gewerkt bij Zulte Waregem onder een gekke voorzitter en daarna naar 5de divisie Engeland Stockport County... Moet deze man onze onervaren staf aan de hand nemen? Cocu en Van der Weerden tegengas geven?
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat die intenties mijnerzijds vaak worden beantwoord met een de-rijdende-rechter-achtige: dit is mijn mening en daar moet u het mee doen ;)
Nee hoor. Dat zou het pas zijn, wanneer als ik daar aan toe zou voegen dat het prettig geweest zou zijn als je die tijd ook vrij had gemaakt, toen je nog moderator was. ;)

Ik merk wel dat je de laatste tijd -laat ik het netjes zeggen- wat veranderd bent, in je manier van discussiëren. Je zoekt vaak de confontatie en dat is jammer.
Mijn opmerking over het tijd vrijmaken over het forummen was een grapje. Je was immers een tijd weinig online, niet? Er zat niets meer achter dan dat, maar jij maakt er een punt van en doet voorkomen alsof het een vileine reactie mijnerzijds was.
Als dat zou op jou overkomt, mijn excuses. Stuur dan de volgende keer even een pb en leg uit waarom je dat een vervelende opmerking vindt. Dan kan ik uitleggen dat er geen kwaad achter zat, integendeel. Nu doen we het zo. Ook prima, ik slaap er niet minder door. :shifty:
 
Nee hoor. Dat zou het pas zijn, wanneer als ik daar aan toe zou voegen dat het prettig geweest zou zijn als je die tijd ook vrij had gemaakt, toen je nog moderator was. ;)

Ik doelde meer op het feit dat ook de rijdende rechter discussie uitsluit door zo'n dooddoener als 'dit is mijn mening, daar moet je het mee doen'

Verder snap ik het verband tussen je reactie en mijn post niet, al zou ik daarop kunnen reageren met 5 voetbalinhoudelijke posts in het afgelopen jaar... :shifty:
 
Ik doelde meer op het feit dat ook de rijdende rechter discussie uitsluit door zo'n dooddoener als 'dit is mijn mening, daar moet je het mee doen'[...]
En dat haal jij uit de zin: "Je kunt wel merken dat Willem tegenwoordig weer meer tijd maakt, om te forummen. :D" ?
Goh. :shifty:
 
Snap de strekking van je verhaal, maar Arias speelde vorig jaar twee wedstrijden voor Jong PSV... Brenet 9. Da's samen nog geen 1/3 van alle wedstrijden. Hendrix? 4 wedstrijdjes. Matavz? 2 wedstrijdjes meegedaan. Jozefzoon? 7 wedstrijdjes...

Narsingh deed er 3 mee, Gini 2. Bakkali heeft dit jaar zelfs 5x zoveel wedstrijden voor Jong gespeeld als vorig jaar, Schaars heeft er dit jaar ook al 5 meegedaan en vorig jaar niet. Ik denk dat het verschil tussen beide teams niet zo groot is als jij doet voorkomen, enkel centraal achterin waar Koch vorig jaar een zekerheidje was. Ook toen was er dus geen sprake van een vaste kern die aanmerkelijk beter zou zijn als dit jaar. Boljevic die je vorig jaar (16 wedstrijden) wel benoemd maar dit jaar (25 wedstrijden) niet...:|

Vorig jaar gaf een vertekend beeld. Ook toen zijn we in het 2e rijtje geeindigd. Alleen werden we toen, door de toeval van een enorm gunstig programma tweede in de periodestand achter een team dat al een periodetitel had gewonnen. Dit jaar is eigenlijk hetzelfde, alleeen hebben we dit jaar niet die mazzel van een 'periodetitel'. Vorig jaar was het niet om aan te zien en dit jaar ook niet.

Kortom, ik ben het met je eens dat we Kalezic lekker moeten ten gaan en een ervaren asssistent erbij halen. Waarom niet Ernie Brandts?
 
Vorig jaar gaf een vertekend beeld. Ook toen zijn we in het 2e rijtje geeindigd. Alleen werden we toen, door de toeval van een enorm gunstig programma tweede in de periodestand achter een team dat al een periodetitel had gewonnen. Dit jaar is eigenlijk hetzelfde, alleeen hebben we dit jaar niet die mazzel van een 'periodetitel'. Vorig jaar was het niet om aan te zien en dit jaar ook niet.

Kortom, ik ben het met je eens dat we Kalezic lekker moeten ten gaan en een ervaren asssistent erbij halen. Waarom niet Ernie Brandts?

Die zou een duo moeten vormen met Bert van Marwijk.
Bert en Ernie....
 
Vorig jaar gaf een vertekend beeld. Ook toen zijn we in het 2e rijtje geeindigd. Alleen werden we toen, door de toeval van een enorm gunstig programma tweede in de periodestand achter een team dat al een periodetitel had gewonnen. Dit jaar is eigenlijk hetzelfde, alleeen hebben we dit jaar niet die mazzel van een 'periodetitel'. Vorig jaar was het niet om aan te zien en dit jaar ook niet.

Kortom, ik ben het met je eens dat we Kalezic lekker moeten ten gaan en een ervaren asssistent erbij halen. Waarom niet Ernie Brandts?
Waarom wel? Wat heeft Ernie Brands nou als coach laten zien en wat kan hij toevoegen aan deze technische staf? Cocu en van de Weert hebben inmiddels zelf veel meer kennis op topniveau dan Brands.
 
Terug
Bovenaan Onderaan