Swinkels heeft de transfer van Maher niet tegen gehouden. Hij heeft alleen een plafond aangebracht in het maximale bedrag wat PSV voor hem mocht betalen.
Lijkt me fair.
Overigens was jij degene toch die de komst van Maher überhaupt niet nodig achtte? Dus om nou Swinkels op een lijn te scharen met Timmer slaat echt HELEMAAL nergens op.

Vwb Dick herhaal ik was ik gezegd had: hij had er eens met de bezem doorgemoeten als hij zich zo stoorde. Een of 2 man hard aanpakken en je hebt allen in het gareel.
Dat heeft Dick niet gedaan. Dus heeft hij OP DAT PUNT nu geen recht van spreken.

Dick en ik hadden het niet over Maher, maar over de uitgebleven versterking van de defensie. En eindverantwoordelijk voor de hand op de knip is natuurlijk Swinkels.
Verder kan Dick in zijn positie natuurlijk niet zo rigoureus te werk gaan als jij of ik aan de zijlijn graag zouden willen.
Dan had hij pakweg 7 man uit de basis moeten gooien.
Laten we ons nu maar concentreren op de nieuwe baas, Cocu.
Daar hebben wij allebei blijkbaar best hoge verwachtingen van. Al moet ik die geheel gewijzigde selectie eerst nog zien.
Maar hoop doet leven.:)
 
Dick en ik hadden het niet over Maher, maar over de uitgebleven versterking van de defensie.
Wat jij hebt gezegd weet ik niet, maar Dick heeft het helemaal niet gehad over uitgebleven versterkingen van de defensie. Dick is helemaal op de vlakte gebleven wat dat aangaat. Wel is van de winter van meerdere kanten naar buiten gekomen dat het expliciet over de Maher transfer ging.
En eindverantwoordelijk voor de hand op de knip is natuurlijk Swinkels.
Gelukkig wel. Dat er geen verdedigers gehaald zijn is overigens veel meer te wijten aan Brands die vond dat de laatste linie meer dan op orde is.
Jouw oordeel over Swinkels is zo lijkt me, heel erg op onderbuikgevoelens gebaseerd en (nog) niet op feiten.
Na deze zomer praten we verder.
Verder kan Dick in zijn positie natuurlijk niet zo rigoureus te werk gaan als jij of ik aan de zijlijn graag zouden willen.
Dan had hij pakweg 7 man uit de basis moeten gooien.
Daarom had ik het over 1 of 2 om een voorbeeld te stellen. Stond er vrij duidelijk in mijn posting hoor!
Laten we ons nu maar concentreren op de nieuwe baas, Cocu.
Daar hebben wij allebei blijkbaar best hoge verwachtingen van. Al moet ik die geheel gewijzigde selectie eerst nog zien.
Maar hoop doet leven.:)
Prima!
 
Wat jij hebt gezegd weet ik niet, maar Dick heeft het helemaal niet gehad over uitgebleven versterkingen van de defensie. Dick is helemaal op de vlakte gebleven wat dat aangaat. Wel is van de winter van meerdere kanten naar buiten gekomen dat het expliciet over de Maher transfer ging.

Gelukkig wel. Dat er geen verdedigers gehaald zijn is overigens veel meer te wijten aan Brands die vond dat de laatste linie meer dan op orde is.
Jouw oordeel over Swinkels is zo lijkt me, heel erg op onderbuikgevoelens gebaseerd en (nog) niet op feiten.
Na deze zomer praten we verder.

Daarom had ik het over 1 of 2 om een voorbeeld te stellen. Stond er vrij duidelijk in mijn posting hoor!

Prima!

Dick gaf duidelijk aan dat sommigen niet beter konden worden en dat hij versterking achter nodig achtte en dat had aangekaart.
Ik heb niets tegen Swinkels, ken de man nauwelijks ,maar wil graag dat de hoogste baas op zijn verantwoordelijkheid wordt aangesproken.
Dus destijds niet eindeloos Reker aanvallen, maar de RvC(o.a. Timmer) die zo nodig breeduit op tv moest.
Nu niet eindeloos naar (Sanders of) Brands of Dick wijzen zonder de eindverantwoordelijke te noemen.
Dat herhaald gezwets over onderbuikgevoelens ,wanneer ik over iets duidelijk anders denk dan jij, is onsympathiek en misplaatst.:(
Dick heeft overigens wel degelijk 1 of 2 man publiekelijk aangepakt, maar kon bij dit stelletje wel aan de gang blijven.
En nogmaals, laten we maar vooruit kijken naar Cocu. We zijn benieuwd.
 
Dick gaf duidelijk aan dat sommigen niet beter konden worden en dat hij versterking achter nodig achtte en dat had aangekaart.
Ik heb niets tegen Swinkels, ken de man nauwelijks ,maar wil graag dat de hoogste baas op zijn verantwoordelijkheid wordt aangesproken.
Dus destijds niet eindeloos Reker aanvallen, maar de RvC(o.a. Timmer) die zo nodig breeduit op tv moest.
Nu niet eindeloos naar (Sanders of) Brands of Dick wijzen zonder de eindverantwoordelijke te noemen.
Dat herhaald gezwets over onderbuikgevoelens ,wanneer ik over iets duidelijk anders denk dan jij, is onsympathiek en misplaatst.:(
Dick heeft overigens wel degelijk 1 of 2 man publiekelijk aangepakt, maar kon bij dit stelletje wel aan de gang blijven.
En nogmaals, laten we maar vooruit kijken naar Cocu. We zijn benieuwd.

Ok, het is dus de schuld van Peter Swinkels en de andere heren zijn bij deze allemaal vrij gepleit...:unsure:
Kom op tirzah wees nou eens reëel!
 
Ik ben het wel eens met mensen die vinden dat Phillip veel meer bewegingsvrijheid heeft en krijgt dan Advocaat. Een trainer die je voor 1 jaar haalt met 1 opdracht, kan nooit 6 spelers buiten de selectie zetten. Toen hij dat met Matavz deed waren er ook weer mensen hier die beweerden dat dit soort aanpak niet werkt en dat Dick Matavz kapot maakt etc.
Phillip krijgt een lange termijn opdracht en hoeft ook kennelijk niet meteen kampioen te worden. Dat lijkt mij dan ook een hele andere situatie dan waar Advocaat in verkeerde.
 
Ok, het is dus de schuld van Peter Swinkels en de andere heren zijn bij deze allemaal vrij gepleit...:unsure:
Kom op tirzah wees nou eens reëel!

Dat zeg ik nergens. Net zo min als ik PSV vrijpleit wanneer ik kritiek uit op KNVB of journalisten.
Maar ,ik zal reeel zijn en deze discussie nu maar laten voor wat ze is.
Dat zwart/wit gedoe is vermoeiend, het woorden in de mond gelegd krijgen ook, het niet erkend zien dat er naast of/of ook zoiets als en/en bestaat.
Ik ga me hier niet druk maken om jouw selectieve perceptie.
De zon schijnt, tijd voor een wandeling.:)
 
Ik ben het wel eens met mensen die vinden dat Phillip veel meer bewegingsvrijheid heeft en krijgt dan Advocaat. Een trainer die je voor 1 jaar haalt met 1 opdracht, kan nooit 6 spelers buiten de selectie zetten. Toen hij dat met Matavz deed waren er ook weer mensen hier die beweerden dat dit soort aanpak niet werkt en dat Dick Matavz kapot maakt etc.
Phillip krijgt een lange termijn opdracht en hoeft ook kennelijk niet meteen kampioen te worden. Dat lijkt mij dan ook een hele andere situatie dan waar Advocaat in verkeerde.
Iraanse, het grote verschil is dat Dick kwam in een fase dat het seizoen al begon er er eigenlijk niet veel meer mogelijk was.
Ik zie genoeg verzachtende omstandigheden ten faveure van Dick. En ik leg heel veel schuld met name bij Brands.

Wat mij echter stoorde is dat Dick nu zijn eigen straatje helemaal schoon veegde en de schuld professioneel bij anderen parkeerde. Dat stoort mij! Ondanks ik een echte Advocaat fan ben, maar dat is wel weer heel erg "oude Dick".

Dat met Cocu nu (naar buiten toe geventileerd) een andere lijn is ingezet, betekent niet dat intern de ambities omlaag zijn hoor Iraanse (Y)

EDIT @ Iraanse,

Ik vind overigens dat Advocaat echt in de fout ging door bijv Zanka keihard af te branden, maar andere mensen hun falen wel te bedekken met de mantel der liefde. Ik denk dan aan bijv Marcelo die ook nog eens in diverse uitingen blijk gaf van zeer onwenselijk gedrag.
Ik vind dat Dick regels had kunnen maken over gebruik oortjes etc. Ik vind dat Dick in het geval van clubjesvorming dat had moeten signaleren en die clubjes uit elkaar halen.
Een trainer hoort midden in het groepsproces te staan en dat te bewaken, Dat is een van zijn hoofdtaken. Toch?
 
Laatst bewerkt:
Phillip is goed bezig, wil Luc van Agt terug. Daarbij heeft hij Bakkali, Koch, Hendrix, Horsten, Brenet en Schouw mee laten trainen vandaag.
 
Phillip is goed bezig, wil Luc van Agt terug. Daarbij heeft hij Bakkali, Koch, Hendrix, Horsten, Brenet en Schouw mee laten trainen vandaag.

De training van vandaag was iig wel besloten, terwijl het -als ik het goed begrijp- de bedoeling was dat het een open training zou moeten zijn.
 
Ze moeten maar zien... (Y)
Ik merk dat het me allemaal minder boeit dan voorheen.

Dat op zich is wellicht de meest wrange constatering die ik tot nu toe gelezen heb hier op het forum n.a.v. de magere jaren (niet alleen in resultaat)....

Dat is dan wel gebaseerd op de inschatting dat we hier niet te maken hebben met zo maar een 'supporter'....

Het gaat me dan ook niet specifiek om jou, maar wel om de constatering dat er blijkbaar berusting is in bepaalde supporters(kringen).

DAT zou de directie ook zorgen moeten baren lijkt me... Ik mag in ieder geval hopen dat die berusting er niet is op de Herdgang en in het Philipsstadion....
 
Dat op zich is wellicht de meest wrange constatering die ik tot nu toe gelezen heb hier op het forum n.a.v. de magere jaren (niet alleen in resultaat)....

Dat is dan wel gebaseerd op de inschatting dat we hier niet te maken hebben met zo maar een 'supporter'....

Het gaat me dan ook niet specifiek om jou, maar wel om de constatering dat er blijkbaar berusting is in bepaalde supporters(kringen).

DAT zou de directie ook zorgen moeten baren lijkt me... Ik mag in ieder geval hopen dat die berusting er niet is op de Herdgang en in het Philipsstadion..
..

PSV is getergd tot op het bot en in de boezem van de club heerst een bijna ouderwets koortsachtige ambitie op eerherstel.
Ik geloof er heilig in dat als daar het heilige vuur weer ontbrandt, de vonk ook weer overslaat naar de tribunes.
 
Dat op zich is wellicht de meest wrange constatering die ik tot nu toe gelezen heb hier op het forum n.a.v. de magere jaren (niet alleen in resultaat)....

Dat is dan wel gebaseerd op de inschatting dat we hier niet te maken hebben met zo maar een 'supporter'....

Het gaat me dan ook niet specifiek om jou, maar wel om de constatering dat er blijkbaar berusting is in bepaalde supporters(kringen).

DAT zou de directie ook zorgen moeten baren lijkt me... Ik mag in ieder geval hopen dat die berusting er niet is op de Herdgang en in het Philipsstadion....

PSV is getergd tot op het bot en in de boezem van de club heerst een bijna ouderwets koortsachtige ambitie op eerherstel.
Ik geloof er heilig in dat als daar het heilige vuur weer ontbrandt, de vonk ook weer overslaat naar de tribunes.

Pimmet blijft iedere thuiswedstrijd naar het stadion gaan hoor, en ik blijf ook volledig achter mijn cluppie staan. :supp:
 
Dat op zich is wellicht de meest wrange constatering die ik tot nu toe gelezen heb hier op het forum n.a.v. de magere jaren (niet alleen in resultaat)....

Dat is dan wel gebaseerd op de inschatting dat we hier niet te maken hebben met zo maar een 'supporter'....

Het gaat me dan ook niet specifiek om jou, maar wel om de constatering dat er blijkbaar berusting is in bepaalde supporters(kringen).

DAT zou de directie ook zorgen moeten baren lijkt me... Ik mag in ieder geval hopen dat die berusting er niet is op de Herdgang en in het Philipsstadion....

Het boeit me niet omdat de verhoudingen scheef liggen. Daar kan PSV niets aan oden, dat moet vanuit de UEFA komen.
 
Europees? Boeit me werkelijk geen ruk meer. Echt he-le-maal niks.

Dat had ik met de EL ook wel een beetje. Temeer ook aangezien het op donderdagavond gespeeld werd en ik dan werk. Maar mocht PSV weer gaat champignon liegen, dan zit ik toch wel weer voor de buis.
 
Dat had ik met de EL ook wel een beetje. Temeer ook aangezien het op donderdagavond gespeeld werd en ik dan werk. Maar mocht PSV weer gaat champignon liegen, dan zit ik toch wel weer voor de buis.
Natuurlijk kijk je dan. Maar als we verliezen is elk tegendoelpunt vervelend, edoch een uitschakeling volkomen 'prima!'.
 
Natuurlijk kijk je dan. Maar als we verliezen is elk tegendoelpunt vervelend, edoch een uitschakeling volkomen 'prima!'.

We zijn wat gewend geraakt aan teleurstelling, waardoor je misschien een soort buffertje opbouwt. Of dat je 'het toch al verwachtte'. Maar er komt een dag dat PSV weer lekker gaat draaien. Dat de club weer kampioen wordt. En weer kans maakt om te overwinteren in Europa. Hoe bitter de smaak afgelopen jaren soms ook was, ik geloof wel dat de club er op termijn weer bovenop komt. En ik geloof ook dat er na verloop van tijd in Europa een wisseling van de wacht komt. Het was Spanje, nu Duitsland, maar ook Nederland gaat weer kansen krijgen. Jonge talenten hebben o.a. gezien aan Bruma en van Aanholt dat het gevaarlijk is voor je carrière om vroeg naar het buitenland te gaan. Spelers willen speeltijd. Steeds meer talenten gaan ervoor kiezen om pas rond hun 23/24e naar het buitenland te verkassen. Steeds meer clubs zijn aan het investeren in de opleiding. Dat gaat vroeg of laat zijn vruchten afwerpen, daar ben ik van overtuigd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan