cocu kan met dit matriaal ook niet beter,veel te weinig kwaliteit,kijk alleen naar de verdediging,manolev,hutchinson,pieters,psv onwaardige spelers,bouma heeft zijn tijd gehad,dan krijg je wel problemen.Het is toch te gek dat deze spelers met zowat iedere tegenstander in de eredivisie problemen hebben,en die pieters staat ook nog in oranje,onvoorstelbaar,en die denkt echt dat hij goed is.Ze zullen daar toch als eerste wat aan moeten doen,anders is het volgend seizoen precies hetzelfde verhaal

In elke linie is er momenteel te weinig kwaliteit. Het zijn allemaal introverte ja-knikkers. Geen karakter. Geen over-mijn-lijk mentaliteit. Je moet ook lief zijn bij PSV, anders val je buiten de boot en mag je niet meer terugkomen :) Wij kunnen toch niet (meer) omgaan met juist die bijzondere karakters.
Tyton moet het nog maar laten zien, de verdediging heb je al genoemd. Het ontbreekt daar aan een onverbiddelijk beest. Eentje waarvan de spits van de tegenstander bij voorbaat al ziek wordt. Type Stam, Alex. Marcelo is dat ook niet. Bouma wist ik bij voorbaat al dat het niets zou worden, zonde van het geld. Lekker laten afbouwen in Sittard.
Het middenveld is momenteel misschien ons sterkste gedeelte, dat kan volgend seizoen zomaar wel kloppen. Toivonen nu zo snel mogelijk wegdoen, misschien levert hij nog wat op. Hij is eigenlijk te statisch om daar te spelen. Op die positie is fysieke kracht handig, maar handelingsnelheid, souplesse en gogme misschien wel meer. Daarin schiet hij tekort en dat is ook een reden waarom het voorin al jaren zo stroef draait. Men heeft ook zelden wat anders geprobeerd. En dan is het al extra schrijnend om te zien dat de enige automatisme die wekelijks terugkomt achteruitlopen is. Engelaar weg, hopelijk meldt er nog iemand zich voor hem.
Matavs is een pure miskoop voor het systeem wat gehanteerd wordt. Na vorig seizoen moest de aanval versterkt worden en dit is het geworden. Mertens-Matavs-Lens was het ideaalbeeld van de technische staf. Het leek ook wel goed te gaan komen in het begin, maar waarschijnlijk omdat Toivonen en Matavs te statisch zijn en specifieke kwaliteiten bij hen ontbreken of slecht worden benut, is het makkelijk verdedigen tegen ons. Lens, Labyad en Matavs hoef ik volgend seizoen ook niet terug te zien.
 
Ik denk dat er niets mis is met de kwaliteit van ons team. Oke, tuurlijk er zijn dit seizoen spelers die het psv-niveau niet halen. Kijk bv naar een Manolev.
Persoonlijk denk ik dat ook een Manolev een goede speler is die goed mee kan komen met het elftal ALS het team erg goed draait.

Elk seizoen zie je terug komen dat als er druk op het elftal komt te liggen (na de winterstop) als de prijzen verdeeld gaan worden, dat het team het laat afweten. Ze kunnen simpelweg niet met de druk om gaan. Met andere woorden..het wisselvallige van het team zit tussen de oren.

Hiervoor zou psv een sportpsycholoog en een mental coach voor in dienst moeten nemen. Ik weet zeker dat als psv deze mensen in dienst zou hebben gehad de afgelopen jaren, we een aantal keren vaker met zijn allen op het stadhuisplein zouden hebben gestaan.
 
Eigenlijk wel een slimme zet van Cocu, terug naar de A1. Ik geloof dat het voor een beginnende coach niet te doen is om PSV uit het moeras te trekken.
 
Eigenlijk wel een slimme zet van Cocu, terug naar de A1. Ik geloof dat het voor een beginnende coach niet te doen is om PSV uit het moeras te trekken.

Het klopt dat het in een 'normale' situatie misschien een stap zou zijn die Cocu kon zetten. Maar inderdaad, nu waarschijnlijk niet. Daar is iemand met een groter kaliber voor nodig, die al het een en ander gezien heeft. Ik hoop op Advocaat, en heb er ook vertrouwen in dat hij dit PSV wel uit het moeras kan gaan trekken.
 
Het klopt dat het in een 'normale' situatie misschien een stap zou zijn die Cocu kon zetten. Maar inderdaad, nu waarschijnlijk niet. Daar is iemand met een groter kaliber voor nodig, die al het een en ander gezien heeft. Ik hoop op Advocaat, en heb er ook vertrouwen in dat hij dit PSV wel uit het moeras kan gaan trekken.

Advocaat zie ik minder zitten. Maar een trainer met de nodige bagage lijkt me niet verkeerd. Met alle respect voor Faber en Cocu hoor, lijken me talenten voor de toekomst. Zeker Faber heeft al wat laten zien.
 
Cocu gisteren: "Aan de motivatie zal het niet liggen."

Dus nu het nergens meer om gaat kunnen de dames zich wél motiveren? Rot op.
 
Cocu gisteren: "Aan de motivatie zal het niet liggen."

Dus nu het nergens meer om gaat kunnen de dames zich wél motiveren? Rot op.

Dat snapte ik ook niet. Hij zei dat de spelers wisten wat er op het spel stond, dus dat hij ze niet hoefde te motiveren. Waarom begrepen ze dat woensdag dan niet?
 
Dat snapte ik ook niet. Hij zei dat de spelers wisten wat er op het spel stond, dus dat hij ze niet hoefde te motiveren. Waarom begrepen ze dat woensdag dan niet?

Dat begrijpen ze al het hele seizoen niet. Het is een mentaliteitskwestie. Hoe vaak kun je in een seizoen de kampioenskansen verprutsen?
In totaal 15 uitwedstrijden heeft PSV maar 4 keer gewonnen. De laatste uitwinst dateert van 18-12-2011 !!! De laatste 4 uitwedstrijden verloren !!!
Tegen de top 4 maar 1 wedstrijd gewonnen !!! En zo kan ik nog wel even doorgaan, maar daar word ik alleen maar beroerder en verdrietiger van.
:huil:
En dan wordt nog gezegd dat de spelers voor de wedstrijd tegen AZ geen prikkel nodig hebben. Nou volgens mij kunnen ze wel een prikkel gebruiken voor dit seizoen:

20110201_perverse_prikkel.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik denk overigens dat hij het mis heeft. Onze selectie kan zich überhaupt niet motiveren, dat hebben we inmiddels gezien.

Onze selectie is te jong, te onervaren en mist zowel binnen als buiten het veld echte leiders om ook lelijke wedstrijden naar zich toe te trekken. Toivonen is geen echte leider. Strootman op termijn wel, maar komt net pas kijken.
Tyton heeft het ook in zich en ook Zanka komt tot dus ver krachtig op me over. In combinatie met Bommel biedt dat perspectief. Nu nog een winnaar als trainer.
 
De balans werkpaarden-sierpaarden moet goed zijn. Dit team heeft teveel sierpaarden. Teveel diva's. Zelfs onze aanvoerder is eigenlijk een diva. Hij heeft een grote bek en staat vooraan bij de scheids, maar als het even niet wil is ook hij onzichtbaar.
Hij heeft de leidersrol gekregen, maar is het van nature niet. Wat dat betreft een exponent van Fred Rutten. Die had hetzelfde.
 
Ik bid voor een trainer komend seizoen, die twitter verbied-gekleurde schoentjes verbied-koptelefoons verbied-achteruitlopen verbied en elke competitie (thuis) wedstrijd met deze selectie vol op de aanval speelt, vanaf minuut 1 de boel afjaagt en elke wedstrijd tot de 90e minuut zoveel mogelijk doelpunten probeerd te maken. Spelers die dit niet wekelijks kunnen opbrengen vervangen(dit per wedstrijd bekijken).Als het dan mis gaat(zoals de laatste 4 jaar), dan heeft PSV er tenminste alles aan gedaan en zullen de fans tevreden zijn(nu absoluut niet). Als laatste moet de trainer spelers die niet presteren eerder op de bank of tribune zetten en niet zoals nu in 2012 na elke wanprestatie gewoon met bijna dezelfde 11 doorgaan.
Zou er zo´n trainer bestaan??? Ik hoop het en ik hoop dat hij komt in de zomer.
 
Ik bid voor een trainer komend seizoen, die twitter verbied-gekleurde schoentjes verbied-koptelefoons verbied-achteruitlopen verbied en elke competitie (thuis) wedstrijd met deze selectie vol op de aanval speelt, vanaf minuut 1 de boel afjaagt en elke wedstrijd tot de 90e minuut zoveel mogelijk doelpunten probeerd te maken. Spelers die dit niet wekelijks kunnen opbrengen vervangen(dit per wedstrijd bekijken).Als het dan mis gaat(zoals de laatste 4 jaar), dan heeft PSV er tenminste alles aan gedaan en zullen de fans tevreden zijn(nu absoluut niet). Als laatste moet de trainer spelers die niet presteren eerder op de bank of tribune zetten en niet zoals nu in 2012 na elke wanprestatie gewoon met bijna dezelfde 11 doorgaan.
Zou er zo´n trainer bestaan??? Ik hoop het en ik hoop dat hij komt in de zomer.

Een stuk antiek, met vooroorlogse moraal?
Kom, het is 2012. Twitteren en kekke schoentjes horen erbij. 90 minuten jagen gaat ook niet lukken. Iemand na 1 slechte wedstrijd vervangen is onzin.

Je beschrijving doet me denken aan Frans Körver. Die meldde ooit dat Romario helemaal niet zo'n goede voetballer was, met zijn gesjok over het veld. "Mensen komen niet voor een doelpuntje of 2, die willen strijd zien".
Ik kon de goede man daarna nooit meer serieus nemen. Dus laat zo'n type maar achterwege. Iemand met tactisch inzicht, en die het team optimaal laat renderen, dan zijn we al ver.
 
Cocu: "Denk niet dat een extra prikkel nodig is"

Denk het ook niet. Zat eerder te denken aan kneiterharde stroomstoot met een Philips defibrillator.
 
Dat begrijpen ze al het hele seizoen niet. Het is een mentaliteitskwestie. Hoe vaak kun je in een seizoen de kampioenskansen verprutsen?
In totaal 15 uitwedstrijden heeft PSV maar 4 keer gewonnen. De laatste uitwinst dateert van 18-12-2011 !!! De laatste 4 uitwedstrijden verloren !!!
Tegen de top 4 maar 1 wedstrijd gewonnen !!! En zo kan ik nog wel even doorgaan, maar daar word ik alleen maar beroerder en verdrietiger van.
:huil:
En dan wordt nog gezegd dat de spelers voor de wedstrijd tegen AZ geen prikkel nodig hebben. Nou volgens mij kunnen ze wel een prikkel gebruiken voor dit seizoen:

http://www.ru.nl/publish/pages/613303/20110201_perverse_prikkel.jpg

Daarom vroeg ik me al af waarom Cocu er vertrouwen in had. Maar hij bleek gelijk te hebben. Gisteren waren ze gemotiveerd.
 
Uitwedstrijden, altijd lastig.... Roda won van AZ en speelde gelijk tegen Feyenoord.. Dus voor de wedstrijd tegen Roda JC => SMS defibrillator ON
 
Uitwedstrijden, altijd lastig.... Roda won van AZ en speelde gelijk tegen Feyenoord.. Dus voor de wedstrijd tegen Roda JC => SMS defibrillator ON

:D Dat zal lastig worden ja........... maar ik hoop maar op een beetje geluk en depay goeie speler is dat zeg. in ieder geval is ons middenveld weer terug tegen roda, ben voor het inbrengen van depa, met lens en mertens dat wordt knallen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan