Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
En dat -gemiddeld- maar iets meer dan een jaar jonger is dan PSV1. Bizar eigenlijk.Ik ben heel erg tevreden met Kalezic. Was in zijn tijd van De Graafschap (waar hij volkomen onterecht werd weggestuurd door een TD die het te hoog in zijn bol kreeg, waarop De Graafschap meteen weer degradeerde) al onder de indruk van zijn werk, en in de VI kwam hij afgelopen week ook uitstekend over. Hij vindt het een grote uitdaging om te werken in deze ongekende en nieuwe situatie, met zó'n jong team dat altijd ondergeschikt zal zijn aan PSV 1.
En dat -gemiddeld- maar iets meer dan een jaar jonger is dan PSV1. Bizar eigenlijk.
Ik vind dat Kalezic een prettige uitstraling heeft en Jong PSV herkenbaar laat spelen. En da's mooi.
Het is mooi dat Jong PSV nu meedoet aan de Jupiler League, daardoor heb ik gelijk meer aandacht voor hun verrichtingen. Nu gaat het tenslotte echt ergens om. Zo zie ik dat tenminste. Vruugah nam ik het ter kennisgeving aan. Het nieuwe 'platform' fungeert gelijk als een podium voor de spelers en de trainer, kunnen ze zelf ook alleen maar de vruchten van plukken. Ik hoop wel dat ze een alternatief weten te verzinnen voor een thuishaven voor Jong PSV. Het Philips Stadion kost alleen maar geld in het geval van JPSV-wedstrijden, dacht ik.
Het is mooi dat Jong PSV nu meedoet aan de Jupiler League, daardoor heb ik gelijk meer aandacht voor hun verrichtingen. Nu gaat het tenslotte echt ergens om. Zo zie ik dat tenminste. Vruugah nam ik het ter kennisgeving aan. Het nieuwe 'platform' fungeert gelijk als een podium voor de spelers en de trainer, kunnen ze zelf ook alleen maar de vruchten van plukken. Ik hoop wel dat ze een alternatief weten te verzinnen voor een thuishaven voor Jong PSV. Het Philips Stadion kost alleen maar geld in het geval van JPSV-wedstrijden, dacht ik.
Ik hoop dat ze De Herdgang geschikt kunnen maken voor JL-voetbal.Het is mooi dat Jong PSV nu meedoet aan de Jupiler League, daardoor heb ik gelijk meer aandacht voor hun verrichtingen. Nu gaat het tenslotte echt ergens om. Zo zie ik dat tenminste. Vruugah nam ik het ter kennisgeving aan. Het nieuwe 'platform' fungeert gelijk als een podium voor de spelers en de trainer, kunnen ze zelf ook alleen maar de vruchten van plukken. Ik hoop wel dat ze een alternatief weten te verzinnen voor een thuishaven voor Jong PSV. Het Philips Stadion kost alleen maar geld in het geval van JPSV-wedstrijden, dacht ik.
Kunstgras vind ik ook kudt. Daar moeten echt nog wat verbeteringen plaatsvinden.Kunstgras zou ik wel bijzonder jammer vinden. Dat vind ik echt helemaal niks.
Kunstgras vind ik ook kudt. Daar moeten echt nog wat verbeteringen plaatsvinden.
Kalezic moet bij zichzelf te rade gaan hoe het komt dat zijn team al zijn 4e rode kaart te pakken heeft? En vooral waarom het vaak in de slotminuten gebeurt. En dit alles buiten het feit dat de resultaten behoorlijk tegenvallen. Thuis met 2-0 voor staan tegen ajax en de wedstrijd alsnog verliezen met 2-4? Dat kan echt niet!
Bij Ajax en Twente wisten ze stukken ruimer voor de zomer dat ze de JL in gingen. PSV kreeg dit pas op het laatste te horen. Wat betreft voorbereiding wordt er op dat gebied vaak alleen naar de locaties gekeken, maar probeer eens een hele betaald voetbal selectie uit de grond te stampen in zo'n korte tijd, die voor het grootste gedeelte ook nog uit eigen jeugd moet bestaan, zonder de eigen A1 om zeep te helpen. Ik geef het je te doen. We kunnen ook niet verwachten dat dit Jong PSV zomaar in de subtop van de JL gaat meedraaien.
Kan allemaal best zo zijn. Maar als ik de eerste wedstrijd zag, dan was die een heel stuk beter dan de wedstrijden die volgden. Zonder uitzondering.Bij Ajax en Twente wisten ze stukken ruimer voor de zomer dat ze de JL in gingen. PSV kreeg dit pas op het laatste te horen. Wat betreft voorbereiding wordt er op dat gebied vaak alleen naar de locaties gekeken, maar probeer eens een hele betaald voetbal selectie uit de grond te stampen in zo'n korte tijd, die voor het grootste gedeelte ook nog uit eigen jeugd moet bestaan, zonder de eigen A1 om zeep te helpen. Ik geef het je te doen. We kunnen ook niet verwachten dat dit Jong PSV zomaar in de subtop van de JL gaat meedraaien.
Kan allemaal best zo zijn. Maar als ik de eerste wedstrijd zag, dan was die een heel stuk beter dan de wedstrijden die volgden. Zonder uitzondering.
Ik mag toch aannemen dat het juist béter dient te gaan, in plaat van minder? Derhalve ben ik nog niet overtuigd van de coach. En ja, ik zie de parallel met het eerste ook...
Zo te zien heeft PSV intern al een oplossing voor het tekort van spitsen gevonden http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=11786
door Rai Vloet als centrumspits te gebruiken, en scoorde ook nog de A1 van Feyenoord.
Dus denk dat we straks meer zullen gaan zien bij Jong PSV en op termijn denk ik ook nog wel het 1e
Zeker. Geldt nog steeds als een toptalent. Net als Clint Leemans trouwens, let ook op hem. Die 2 steken er altijd steevast bovenuit in de A1 en spelen ook in Oranje.