Ik vind Leo Driessen altijd heel vervelend. Nooit echt enthousiast over PSV, maar wel als de tegenstander scoort tegen ons. Herkent zich iemand aan het beeld wat ik van Leo schets?
U dacht wat nou de beste commentators, IK wil gewoon de slechte commentators hier noemen!! :maniac:
 
Ik vind Leo Driessen altijd heel vervelend. Nooit echt enthousiast over PSV, maar wel als de tegenstander scoort tegen ons. Herkent zich iemand aan het beeld wat ik van Leo schets?

Enthousiasme staat niet in het woordenboek van Leo Driessen. Vrijwel iedereen van alle clubs ergert zich aan het commentaar van Leo Driessen.
 
TV commentatoren... Pratennallemaal teveel, geven nagenoeg continue info die je al ziet of een slap verhaal de de achternicht van de buurman van de keeper ooit nog aan walvisjacht deed.
De kunst van tv-commentaar is het zwijgen en dat kunnen er nog maar weinig.
Dan heb je nog de groep die veel te snel iets roept, nv of iets wel of geen overtreding is. Daarbinnen heb je dan okk nog een groep die na het zien van de herhaling bij hun foute conclusie denken te moeten blijven.. Tenenkrommend is dat.
Daarnaast heb je een enkeling die bij een doelpunt van PSV de teleurstelling door laat schemeren, kansloos. Of de commentatoren die bij de ene club juichen bij een goal en bij de ander zakelijk mededelen dat er een goal is gevallen.

Goed verhaal, en wat vind je dan van radio-commentatoren?
 
Als ik twitter zo lees ging SV vooral over de grote 3 terwijl deze niet in actie kwamen?

Ik heb geprobeerd de andere wedstrijden objectief te bekijken, maar het was niet heel spannend en hoogstaand allemaal. Ergens begrijp ik best dat het dan toch weer om de top 3 gaat.
 
Ik heb geprobeerd de andere wedstrijden objectief te bekijken, maar het was niet heel spannend en hoogstaand allemaal. Ergens begrijp ik best dat het dan toch weer om de top 3 gaat.

Het probleem is, het gaat al zo vaak over de top 3, dat je steeds hetzelfde hoort over de top 3. Dit weekend was de ideale kans om het over de andere clubs te hebben.
 
Het probleem is, het gaat al zo vaak over de top 3, dat je steeds hetzelfde hoort over de top 3. Dit weekend was de ideale kans om het over de andere clubs te hebben.
Idd een diepte analyse hoe die clubs zich tov elkaar verhouden. Of kijken naar de verschillende promovendi. Zat te bedenken buiten de top drie om.
 
We hebben het altijd over slechte commentators, maar wat vinden julie nou de beste commentator?

Ik vind Arman Avsaroglu van de NOS een hele goede omdat hij een prettige stem heeft, gepassioneerd is en onpartijdig is.


Stephanie Baczyk heb je hier in Duisland als vrouwelijke commentator voor de bundesliga wedstrijden, ben erg fan van haar stijl; zakelijk (goed voorbereid) maar vriendelijk en open (zal fans van beide clubs niet snel voor het hoofd stoten).
 
Stephanie Baczyk heb je hier in Duisland als vrouwelijke commentator voor de bundesliga wedstrijden, ben erg fan van haar stijl; zakelijk (goed voorbereid) maar vriendelijk en open (zal fans van beide clubs niet snel voor het hoofd stoten).
Hé, dat heb je in NL nog niet. Een vrouwelijke commentator bij voetbal.
 
Uiteraard was het een uitgelezen mogelijkheid voor een andere blik op het voetbal afgelopen zondag.

Aan de andere kant, het was momenteel ook een moment met de huidig bondscoach van het Nederlands voetbalelftal. Een die notabene bij alle drie de Nederlandse top drie ploegen ervaring heeft opgedaan.

Het is dan ook ergens goed te begrijpen dat er voor een blik op het Nederlands elftal en de grote drie, Feyenoord, Ajax en PSV is gekozen. Zeker met de aankomende interland periode en de voorselectie die te bespreken was.

Ze hadden echter het andere voetbal iets meer ruimte kunnen bieden. Er was enkel weinig te bespreken dit weekend, gezien het nu allemaal niet zo hoogstaand was afgelopen weken. De KKD is wel enorm interessant en leuk momenteel met enorm veel doelpunten. Echter is hier de gemiddelde Nederlander niet zo in geinteresseerd.

We zouden er wat dat betreft goed aan doen om het hogere Amateur voetbal en de lagere Profklasses op dezelfde manier te gaan benaderen en dezelfde aandacht te geven als de Engelsen doen, zodat de binding met het voetbal een stuk laagdrempeliger zal worden dan het hiervoor ooit geweest is. Mogelijkerwijs zal het dan ook meer en grotere sponsoren en kapitaal injecties te weeg kunnen brengen zodat er wat meer aangehaakt kan worden met de (internationale) subtop.
 
Vond de man op Canvas vanavond ook wel prettig, misschien moet de NOS eens een gewaagde transfer doen...

Die man was echt een verademing zeg. Dat was nou een knap staaltje objectief commentaar geven. Meelevend en respectvol voor beide clubs. Je merkte wel dat hij fan was van de Belgen, maar hij kon toch ook de waardering voor AZ uitspreken.
 
Die man was echt een verademing zeg. Dat was nou een knap staaltje objectief commentaar geven. Meelevend en respectvol voor beide clubs. Je merkte wel dat hij fan was van de Belgen, maar hij kon toch ook de waardering voor AZ uitspreken.

Maar Wytse v/d Goot liet bij Feyenoord ook zien dat hij even enthousiast was (voor zover je daarvan kon spreken gezien het niveau van de wedstrijd).
 
Terug
Bovenaan Onderaan