Ik ben er helemaal klaar mee.
Als men mij een Calimero vindt, dan ben ik dat maar. Ik ga daarom echt mijn mening niet veranderen tov die Ajax-kliek in Hilversum.

Ik ben trots, ik ben een Calimero!
Ik ben er zelfs trots op.
Ik lijd er niet meer onder, ik sta er boven, ik leid.
Ich bin ein Calimero.
Hoera!
Je bent al eerder met je gedicht dan de Kruidvat met zijn pepernoten:maniac:
Mij ging het iig om Derksen&Co en de meningen over MvB. Volgens mij zijn ze niet echt een Ajax-kliek?
 
Je bent al eerder met je gedicht dan de Kruidvat met zijn pepernoten:maniac:
Mij ging het iig om Derksen&Co en de meningen over MvB. Volgens mij zijn ze niet echt een Ajax-kliek?
Inderdaad, ze zeiken alles en iedereen af zij kritisch op alles en iedereen, inclusief ajax, behalve JC, die kan nooit wat fout doen. En ik heb de afgelopen 10 jaar letterlijk elke aflevering gezien, itt tot velen die nooit kijken en alleen maar roeptoeteren.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Je bent al eerder met je gedicht dan de Kruidvat met zijn pepernoten:maniac:
Mij ging het iig om Derksen&Co en de meningen over MvB. Volgens mij zijn ze niet echt een Ajax-kliek?

Deze ééndimensionale reactie glijdt dus pardoes van me af.
Ik durf zelfs te beweren dat minstens een half miljoen van de schare Ajax-fans is ontstaan vanwege de onevenredige aandacht die de media uit Amsterdam-oost gegeven heeft aan die club.

Rest mij jou te scharen in de categorie, en ach laat ik andermaal dezelfde vorm gebruiken die jij schijnbaar tegenkomt bij kruideniers:
“Stekeblind en stokdoof.”
 
  • Leuk
Reactions: GOD
Deze ééndimensionale reactie glijdt dus pardoes van me af.
Ik durf zelfs te beweren dat minstens een half miljoen van de schare Ajax-fans is ontstaan vanwege de onevenredige aandacht die de media uit Amsterdam-oost gegeven heeft aan die club.

Rest mij jou te scharen in de categorie, en ach laat ik andermaal dezelfde vorm gebruiken die jij schijnbaar tegenkomt bij kruideniers:
“Stekeblind en stokdoof.”
Misschien moet je niet de hele nacht en de volgende dag zo doordrinken......
 
De v Bommel zoek show is gestart de eerste aflevering “naaihuis hou Mark kort”:braak:

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...j-vraagt-altijd-om-uitleg-ja-waarom-dan-.html

Blijkbaar heerst er in Zeist nog de 'wij bepalen en jij moet je bek houden en geen vragen stellen'-mentaliteit. Lachwekkend natuurlijk als je al niet meer om uitleg mag vragen. Maar ja, scheidsrechters geven ook zelden uitleg als ze zelf weer eens geflaterd hebben dus dat past wel in het beeld van de arrogante en pedante fluitist van de KNVB :braak::braak:
 
Laatst bewerkt:
Blijkbaar heerst er in Zeist nog de 'wij bepalen en jij moet je bek houden en geen vragen stellen'-mentaliteit. Lachwekkend natuurlijk als je al niet meer om uitleg mag vragen. Maar ja, scheidsrechters geven ook zelden uitleg als ze zelf weer eens geflaterd hebben dus dat past wel in het beeld van de arrogante en pedante fluitist van de KNVB :braak::braak:
Ondanks dat ik Van Bommel zichzelf prima als trainer vind presenteren en het mij niet opvalt dat hij bij de 4e man zeurt, hoeft dat van mij niet zo.
 
Hahaha.
Discussie over de opzet competitie bij Tafel van Kees.
Hahaha.
De trainertjes die niks presteren hebben een mening tégen de veranderingen. Uiteraard.

‘Polderen is dodelijk voor de topsport.’
‘Sport gedijt bij een democratische dictatuur.’
Zo is het.
 
Ik ben anders ook niet voor een verandering van de competitie. Mijn cv: 4 jaar 12e man bij PSV en 4 jaar lang gevoetbald, waarvan 3, jawel hoor, bij de F'jes. :sneaky:
 
Het blijkt (volgens dhr Woertz die dat vanochtend zei) dat de tv-gelden die in België gegenereerd worden al beduidend hoger liggen dan bij ons. Ze kunnen daardoor zo langzamerhand duurdere buitenlanders kopen.

Het is gewoon een must om een deel van de competitie te gebruiken voor play-offs met de bovenste 6. Dus met als gevolg een startcompetitie met minder clubs.
De eerste divisie blijft ongeveer hetzelfde, want de jong-ploegen spelen een internationale competitie (dat doet jong-PSV al, maar dan met degraderen en zo) en doen niet mee in de KKD.

Voor veranderingen heb je 13 voorstemmers van de 18 ploegen nodig. Dat lukt dus helaas al niet. Zie maar eens hoe knullig, kneuterig en amateuristisch het kunstgrasverhaal wordt opgepakt en afgetikt.
Vandaar mijn quotes over topsport en over democratische dictatuur vanochtend.

Stilstand is een hele vette achteruitgang.
Zowel financieel, als publieke belangstelling. PEC - PSV was niet uitverkocht.
 
Laatst bewerkt:
Het blijkt (volgens dhr Woertz die dat vanochtend zei) dat de tv-gelden die in België gegenereerd worden al beduidend hoger liggen dan bij ons. Ze kunnen daardoor zo langzamerhand duurdere buitenlanders kopen.

Het is gewoon een must om een deel van de competitie te gebruiken voor play-offs met de bovenste 6. Dus met als gevolg een startcompetitie met minder clubs.
De eerste divisie blijft ongeveer hetzelfde, want de jong-ploegen spelen een internationale competitie (dat doet jong-PSV al, maar dan met degraderen en zo) en doen niet mee in de KKD.

Voor veranderingen heb je 13 voorstemmers van de 18 ploegen nodig. Dat lukt dus helaas al niet. Zie maar eens hoe knullig, kneuterig en amateuristisch het kunstgrasverhaal wordt opgepakt en afgetikt.
Vandaar mijn quotes over topsport en over democratische dictatuur vanochtend.

Stilstand is een hele vette achteruitgang.
Zowel financieel, als publieke belangstelling. PEC - PSV was niet uitverkocht.

Wat een onzin in 1 verhaal gevat.
Er lopen geen duurdere buitenlanders in België; al die afdankertjes van Feyenoord en Ajax lopen bij Club Brugge rond. Ik betwijfel sterk dat de tv gelden in België meer opleveren dan in NL, maar geef dan de bedragen voordat je zoiets post. Kijk naar de transferbedragen of de begroting van de clubs in België en ik heb niet de indruk dat ze grotere bedragen genereren dan in NL.
De jong-ploegen spelen een internationale competitie. Tegen wie dan? Bovenndien zijn dit hooguit 5 wedstrijden p.j., daar schiet je ook veel mee op.
PEC-PSV is geen topwedstrijd; ik zie wedstrijden uit België, Engeland, Italië en Spanje die ook niet uitverkocht zijn; het afgelopen weekend bijv. Napoli-AC Milan gezien, de lege plaatsen waren niet te tellen.
 
Wat een onzin in 1 verhaal gevat.
Er lopen geen duurdere buitenlanders in België; al die afdankertjes van Feyenoord en Ajax lopen bij Club Brugge rond. Ik betwijfel sterk dat de tv gelden in België meer opleveren dan in NL, maar geef dan de bedragen voordat je zoiets post. Kijk naar de transferbedragen of de begroting van de clubs in België en ik heb niet de indruk dat ze grotere bedragen genereren dan in NL.
De jong-ploegen spelen een internationale competitie. Tegen wie dan? Bovenndien zijn dit hooguit 5 wedstrijden p.j., daar schiet je ook veel mee op.
PEC-PSV is geen topwedstrijd; ik zie wedstrijden uit België, Engeland, Italië en Spanje die ook niet uitverkocht zijn; het afgelopen weekend bijv. Napoli-AC Milan gezien, de lege plaatsen waren niet te tellen.

Pfffff, ga ik hier op reageren?
Liever niet.
Struisvogelpolitiek.
Daar is geen beginnen aan.

Ik geloof Chris Woertz op zijn woord dat er meer tv-geld in de Belgische competitie zit. Inmiddels is België sinds hun competitieverandering van plek 14 naar 8 gegaan en NL van 8 naar 15. Dus moeten ze betere spelers of trainers of meer geluk hebben.

Ik weet niet of je het gevolgd hebt, maar Jong speelt al jaren in een competitie in Engeland. Dat is met een knip met de vingers zo uitgebreid tot een complete competitie. Reizen, internationale wedstrijden, die ervaring lijkt mij een plus voor jonge spelers. Lijkt me beter dan Telstar-uit.
Als types als Padt en Anco Jansen al de eredivisie halen, hoe erg is het dan in de eerste divisie?
Engeland wil ook wel, begrijp ik van Engelsen.

Italië?
Daar zit zoveel tv-geld, dat publiek niet eens nodig is. Hier wel.
Plus ze zouden ook eens kunnen denken aan play-offs daar. Trekt wellicht meer publiek.
 
Laatst bewerkt:
Wat een onzin in 1 verhaal gevat.
Er lopen geen duurdere buitenlanders in België; al die afdankertjes van Feyenoord en Ajax lopen bij Club Brugge rond. Ik betwijfel sterk dat de tv gelden in België meer opleveren dan in NL, maar geef dan de bedragen voordat je zoiets post. Kijk naar de transferbedragen of de begroting van de clubs in België en ik heb niet de indruk dat ze grotere bedragen genereren dan in NL.
De jong-ploegen spelen een internationale competitie. Tegen wie dan? Bovenndien zijn dit hooguit 5 wedstrijden p.j., daar schiet je ook veel mee op.
PEC-PSV is geen topwedstrijd; ik zie wedstrijden uit België, Engeland, Italië en Spanje die ook niet uitverkocht zijn; het afgelopen weekend bijv. Napoli-AC Milan gezien, de lege plaatsen waren niet te tellen.
Komt mede door die afschuwelijke sintelbaans daar in Italia.
 
Grrrrrrrrrrr.
‘Veurmer is best wel in vorm.’
Sjongejongen, trainer van een eredivisieploeg en dan als analist niet weten hoe je een naam van een speler uitspreekt.
Afgang van Sjeunie von de Schep.
 
Grrrrrrrrrrr.
‘Veurmer is best wel in vorm.’
Sjongejongen, trainer van een eredivisieploeg en dan als analist niet weten hoe je een naam van een speler uitspreekt.
Afgang van Sjeunie von de Schep.
En de zoon van een speler dochter noemen is ook vrij gênant.
 
Hahaha, ik dacht ook dat het een meisje was. Mijn vrouw moest het me allemaal uitleggen. Dit kind komt met dit uiterlijk en naam vanzelf in die andere discussie terecht. ;)
Ik dacht het ook. Dacht dat xess xava die andere was. Het is dat papa miljonair is want anders zie ik het somber in voor dat kind. Zo een naam en er wordt er ook nog een wijf van je gemaakt. Vind je het gek dat er steeds meer ombouwingen zijn. Die kinderen weten niet meer waar ze aan toe zijn. Aan de schandpaal zulke ouders.
 
Ik dacht het ook. Dacht dat xess xava die andere was. Het is dat papa miljonair is want anders zie ik het somber in voor dat kind. Zo een naam en er wordt er ook nog een wijf van je gemaakt. Vind je het gek dat er steeds meer ombouwingen zijn. Die kinderen weten niet meer waar ze aan toe zijn. Aan de schandpaal zulke ouders.

Wel handig, voor Wes heb je aan zo'n exemplaar voldoende:
houten_palen_vierkant_5.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan