Aan de mening van Driessen zou ik sowieso geen waarde aan hechten

Dat doe ik dan ook zelden, maar ik betrapte me erop dat ik 'm laatst voor het eerst iets zinnigs hoorde zeggen (niet zinnig genoeg om het te onthouden trouwens, want ik weet niet meer waar het over ging. ;P ).
 
Wij en Feyenoord waren nog nooit eerder zo snel afgeschreven :ROFL:
Dat ajaks kampioen word is haast een zekerheidje, hoe hij bij AZ komt is mij een raadsel


81d56ee9002380878b391e4e49b0251e.png
Och, al die analisten, ik haal deze gouwe ouwe ff terug

DPAaG_cX4AAIK0r.jpg


Ze zitten er wel eens naast zogezegd.
 
Een vos verliest ten slotte zijn haren maar niet zijn streken... Schuiven ze toch allemaal weer gezellig aan. Arme #teamjohan en #exitGenee-hysterische zielige mannen die zo dom waren om te denken dat Johan en Renée zo makkelijk die 6 ton per jaar zouden laten schieten.
Nee maar... Hij had een contract.. en hij is echt een man van zijn woord gewoonlijk.. en hij doneerde geld.. en...
 
  • Leuk
Reactions: IPF
YESSSSSS morgen weer de meest onafhankelijke, oprechte man van het universum op TV!!!! Eindelijk weer onze no-nonsense held Johan terug!!!!!!!!! Ik rijd meteen naar de studio voor een handtekening en als hij lief tegen me doet doe ik wellicht wel een pruik en wat lippenstift op en mag hij hopen op een gepaste tegenprestatie hihihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
 
Een vos verliest ten slotte zijn haren maar niet zijn streken... Schuiven ze toch allemaal weer gezellig aan. Arme #teamjohan en #exitGenee-hysterische zielige mannen die zo dom waren om te denken dat Johan en Renée zo makkelijk die 6 ton per jaar zouden laten schieten.
Nou. Hij werd door John de Mol gewoon aan zijn contract gehouden. En als hij dat contract niet zou eerbiedigen dan zouden er stappen worden ondernomen. Je kunt van Derksen zeggen wat je wilt, maar ik geloof echt wel dat hij niet van plan was te gaan zitten en dat hij dat ook niet zou hebben gedaan als De Mol hem niet aan het werk geschopt zou hebben.
 
Nou. Hij werd door John de Mol gewoon aan zijn contract gehouden. En als hij dat contract niet zou eerbiedigen dan zouden er stappen worden ondernomen. Je kunt van Derksen zeggen wat je wilt, maar ik geloof echt wel dat hij niet van plas was te gaan zitten en dat hij dat ook niet zou hebben gedaan als De Mol hem niet aan het werk geschopt zou hebben.

Hulde voor De Mol.
 
Nou. Hij werd door John de Mol gewoon aan zijn contract gehouden. En als hij dat contract niet zou eerbiedigen dan zouden er stappen worden ondernomen. Je kunt van Derksen zeggen wat je wilt, maar ik geloof echt wel dat hij niet van plas was te gaan zitten en dat hij dat ook niet zou hebben gedaan als De Mol hem niet aan het werk geschopt zou hebben.

Dan zijn we de enige 2 die zo denken hier, 6 ton is veel, maar men vergeet dat hij al vele miljoenen heeft dus het niet een kwestie is van ik verhonger zonder de 6ton straks..

Ongeacht wat de 3 ego's willen of wouden, de Mol moet geld verdiennen aan hun dus logisch dat hij een succesvol format niet zomaar laat stoppen.
 
Nou. Hij werd door John de Mol gewoon aan zijn contract gehouden. En als hij dat contract niet zou eerbiedigen dan zouden er stappen worden ondernomen. Je kunt van Derksen zeggen wat je wilt, maar ik geloof echt wel dat hij niet van plas was te gaan zitten en dat hij dat ook niet zou hebben gedaan als De Mol hem niet aan het werk geschopt zou hebben.
Welke stappen denk je dat de Mol zou hebben genomen tegen iemand die zijn contract opzegt? Niemand kan in dit land een ander dwingen om voor hem te komen werken of te blijven werken. Hoogstens had hij hem gekort op wat ie dit seizoen tot voor Corona nog had verdiend. Of staat in het contract van Derksen: werken voor John of ophangen op straat? De Mol kan je carrière verder kapot maken maar gezien de leeftijd van Derksen was dat niet meer aan de orde.
 
Welke stappen denk je dat de Mol zou hebben genomen tegen iemand die zijn contract opzegt? Niemand kan in dit land een ander dwingen om voor hem te komen werken of te blijven werken. Hoogstens had hij hem gekort op wat ie dit seizoen tot voor Corona nog had verdiend. Of staat in het contract van Derksen: werken voor John of ophangen op straat? De Mol kan je carrière verder kapot maken maar gezien de leeftijd van Derksen was dat niet meer aan de orde.
En mogelijk een boete als zulks in t contract staat. Maar verder heb je gelijk
 
De boete moet in verhouding zijn qua schade, als John zijn #1 programma zo door hun verliest, kan de boete makkelijk in de miljoenen lopen voor de geleden schade en misgelopen inkomsten. In hun situatie is er geen normaal arbeidscontract wat je hebt op je kantoor, waar de gevolgen veel minder zijn als jij zo iets zou flikken.
 
Welke stappen denk je dat de Mol zou hebben genomen tegen iemand die zijn contract opzegt? Niemand kan in dit land een ander dwingen om voor hem te komen werken of te blijven werken. Hoogstens had hij hem gekort op wat ie dit seizoen tot voor Corona nog had verdiend. Of staat in het contract van Derksen: werken voor John of ophangen op straat? De Mol kan je carrière verder kapot maken maar gezien de leeftijd van Derksen was dat niet meer aan de orde.
Of hij besteedde het hele programma aan de gelijkenissen en verschillen tussen abstracte conceptuele kunst en de tactische patronen in de spelwijze van FC Emmen in het seizoen 2001-2002. Eens kijken wanneer John het dan van de buis haalt. :grin:
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan