Sporting CP - PSV | Donderdag 28 november | Einstand 4- 0 (Uitgeschakeld)

Status
Je kunt niet meer reageren.
Als ik écht heel eerlijk ben, denk ik dat MvB het niet is kwijtgeraakt omdat hij te lang vasthoudt aan bepaalde spelers (iedere trainer houdt wel even vast aan spelers - zeker aan bijvoorbeeld aanvoerder of keeper), maar omdat hij maar blijft wisselen en zoeken. Hij is zijn eigen filosofie van 'onverstoorbaarheid' totaal kwijt...

Dat staat even los van het volstrekt falende aankoopbeleid.
 
Laten we positief blijven. Van Bommel kan nog een poosje experimenteren met veel van hetzelfde en hopen dat het een keer op z'n plek valt, de jongens kunnen tot het nieuwe seizoen lekker vrijuit voetballen, krijgen de kans om veel te leren van de fouten die ze maken en John de Jong kan nog een paar boeken over het TD-schap lezen. 2020/21, here we come.
Ik stel voor dat we dan alle verhuurde spelers terughalen en die laten oefenen. Dat is een niveau dat ze ook aankunnen waarschijnlijk haha.
dan kan JdJ alle bocht die hij dit seizoen heeft gekocht wegdoen en gewoon eens fatsoenlijke spelers halen. Of een opvolger voor zichzelf aanstellen :sneaky:
 
Daar zat nog spelvreugde in. Dit is kwalitatief nog zo veel slechter.

Waar is de drive en drang van het begin van de eerste helft van verleden seizoen de duidelijke wil om te winnen .
Geen lijn , geen tactiek te weinig kwaliteit , een elftal dat wat door mekaar loopt te lummelen en een trainer die het blijkbaar niet meer weet .
 
Hahaha Marcel Brands.., JdJ is de beste leering die Brands maar kan wensen: verdediging verwaarlozen, dure miskopen. Even kijken nog of die allerlei rare clausules en constructies wel achterwege laat...

JdJ telt 10m neer voor Baumgartl en koopt 2 LBs die uit de basis gespeeld worden door fucking Sádilek. Hij verwaarloost de verdediging niet, hij vernietigt de verdediging.

Brands haalde Arias, Willems, Moreno, Angelino. Voor de helft van wat JdJ nu uitgaf aan de verdediging.
 
Als ik écht heel eerlijk ben, denk ik dat MvB het niet is kwijtgeraakt omdat hij te lang vasthoudt aan bepaalde spelers (iedere trainer houdt wel even vast aan spelers - zeker aan bijvoorbeeld aanvoerder of keeper), maar omdat hij maar blijft wisselen en zoeken. Hij is zijn eigen filosofie van 'onverstoorbaarheid' totaal kwijt...

Dat staat even los van het volstrekt falende aankoopbeleid.
MvB kan hier niet zo heel veel aan doen. De selectie is zwak en uit balans, dat komt door het aankoopbeleid. Zoals al eerder gezegd, MvB heeft ook veel goed gedaan, eigemlijk bijna alles wat we hier op het forum hebben geroepen. Het enige wat hij (nog) niet gedaan heeft is sadilek eruit flikkeren en Viergever op LB, maar of dat nou zo heel erg veel uit gaat maken? Zoals je zei, het is bijna over voor MvB, maar dat is grotendeels de schuld van JdJ en Toomn en RvC die het allemaal hebben laten gebeuren
 
Als ik écht heel eerlijk ben, denk ik dat MvB het niet is kwijtgeraakt omdat hij te lang vasthoudt aan bepaalde spelers (iedere trainer houdt wel even vast aan spelers - zeker aan bijvoorbeeld aanvoerder of keeper), maar omdat hij maar blijft wisselen en zoeken. Hij is zijn eigen filosofie van 'onverstoorbaarheid' totaal kwijt...

Dat staat even los van het volstrekt falende aankoopbeleid.

Maar dat doet ie dus in ieder geval al sinds het begin van het seizoen. Dan weer Henkje op links, dan weer Henkje op rechts, weet je wat, Henkje door het midden. Ook in de wedstrijd zelf. En ik blijf erbij dat dat gedoe, dat blijven schuiven met spelers, er voor heeft gezorgd dat er geen automatismen zijn ontstaan. Tegelijkertijd houdt ie dan ook nog eens lang vast aan bepaalde spelers bij wie je juist denkt, probeer daar eens iemand anders.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan