CNG MrKrateos
Bondscoach
Veerman
Benitez
Luuk
Benitez
Luuk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Iig de goeie 3 namen aldus junior. De volgorde is aan discussie onderhevig.Ik heb de eerste helft gemist. Volgens junior:
1. Benitez
2. Veerman
3. De Jong
wel met de tijd meegaan - tussenoplossingen en nuance is te woke.Iig de goeie 3 namen aldus junior. De volgorde isaan discussie onderhevig.FOUT.
1e helft had ie een paar hele sterke momenten. Dat we met 0 tegengoals de rust in gingen lag aan hem. Daarom heb ik m op 1, maar je mag daar gewoon van afwijken1. Luuk. Naast zn goals ook zeer belangrijk als aanspeelpunt, waarbij hij regelmatig op exact het juiste moment een paar stappen terug zet om op t juiste moment aanspeelbaar te zijn. Dit is één vd redenen waarom Luuk nr 1 spits is, en niet Pepi.
2. Veerman. Speelde gewoon een echte goede Veerman pot. Had de 2-4 op zn schoen. Had m de nr 1 positie opgeleverd.
3. Benitez. Eindelijk een Benitez gezien met prima reflexen en vooral een goede positionering. Geen wereldsaves, maar als je goed staat heb je die ook niet nodig.
Zn uittrappen/passing waren soms van bedroevend niveau wel.
Yes. Wordt ook de mijne dit..Luuk (vooral die eerste goal verdient hem de 1e plek, dat is wereldtop koppen)
Veerman
Benitez
1e helft had ie een paar hele sterke momenten. Dat we met 0 tegengoals de rust in gingen lag aan hem. Daarom heb ik m op 1, maar je mag daar gewoon van afwijken![]()
Lag ook aan het egoisme van de tegenstander. Maar hij deed het goed jaDie 1 op 1 toen t nog 0-0 stond komt dan naar boven?
Dat is met afstand zijn sterkste punt, 1 tegen 1.
Deed ie goed ja.
Ik vond in de tweede helft De Jong juist erg matig aanspeelbaar. Toen was die kapstok echt nodig, maar kwam het er niet van.1. Luuk. Naast zn goals ook zeer belangrijk als aanspeelpunt, waarbij hij regelmatig op exact het juiste moment een paar stappen terug zet om op t juiste moment aanspeelbaar te zijn. Dit is één vd redenen waarom Luuk nr 1 spits is, en niet Pepi.