Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ik doe deze mee. Al zat ik ook nog te denken aan Baka. Die was behoorlijk dreigend en ging vaak buitenom.Nr. 3 vind ik lastig, maar dan maar:
1. Mauro
2. Tillman
3. Pepi
Hij kwam zijn man steeds voorbij en dat is veelbelovend. Maar geen voorzet kwam aan, schotjes waren slap behalve op het einde. Pass achter de man. Geen beste partij van BakaIk doe deze mee. Al zat ik ook nog te denken aan Baka. Die was behoorlijk dreigend en ging vaak buitenom.
Maar wel beter dan wat hij eerder dit seizoen liet zien.Hij kwam zijn man steeds voorbij en dat is veelbelovend. Maar geen voorzet kwam aan, schotjes waren slap behalve op het einde. Pass achter de man. Geen beste partij van Baka
Verdedigend vond ik Tillman nog best prima overigens. Verder aan de bal wel traag en onzichtbaar, eens.Mauro
Pepi
Tillman (86min een ergernis en de laatste 10 een heldenrol, in het moment direct na afloop stond ie op 1 maar een dag later vind ik plek 3 toch gepaster).