Speler van de week 2022/2023

Til :eek::eek:. Teze is beter op 10 dan Til
Til was tegen NEC echt heel goed in drukzetten. Deed me denken aan de Til bij Feyenoord onder Slot. Aan de bal is het erg mager ja, al brengt hij wel gevaar in de 16. Hij is een nuttige speler in de selectie.
 
Helaas moet Sangare altijd spelen, anders verliest hij helemaal z'n transferwaarde. Ik ben bang dat hij die 37m clausule in z'n contract never nooit gaat halen.
Tja, dit is steeds het dilemma, blijkbaar is geld belangrijker dan het resultaat. Wat ik niet begrijp is waarom we in lastige wedstrijden niet met een 4mans middenveld kunnen spelen en 2 spitsen. Met Xavi in de punt daarachter sangaré en Veerman en Guti als slot achter de deur, dit werkt ook beter tegen ploegen die het moeten hebben van de omschakeling waardoor we regelmatig worden verrast, met name door de zwakke verdedigende kwaliteiten van Veerman en sangaré. We geven de schuld vaak aan de verdediging maar de ellende begint vaak op het middenveld door balverlies of slecht reageren op balverlies (te veel ruimte).
 
De opzienbarendste punten van dit topic voor week 13:
  1. Xavi Simons is geen speler van de week
  2. Luuk de Jong is speler van de week
  3. Olivier Boscagli pakte zijn eerste punten van dit seizoen
  4. Er waren slechts 10 stemmers, ondanks dat het een vrij behoorlijke wedstrijd van PSV was!
  5. In de top 3 wijzigt niets
642fe3f449a72-de_jong.jpg


642fe41895b37-svdw_13.JPG


642fe53c0bda6-stand_13.JPG
 
Wat een zaadwedstrijd, punten voor de minst slechten, die in ieder geval naar voren speelden:
1. Bakayoko
2. Teze
3. Zoals bijna elke wedstrijd, moeilijk, eigenlijk niemand. Doe dan Xavi maar
 
1. Teze
2. Guti
3. Simons

na 60 minuten dacht ik niet meer dat ik 'm vandaag zou invullen.
 
Wat een zaadwedstrijd, punten voor de minst slechten, die in ieder geval naar voren speelden:
1. Bakayoko
2. Teze
3. Zoals bijna elke wedstrijd, moeilijk, eigenlijk niemand. Doe dan Xavi maar
Huh we stemmen toch voor de wedstrijd tegen Excelsior? Ik volg je totaal niet behalve Xavi.
 
1. Simons
2. Bakayoko
3. Benitez (ondanks zijn vertraging van het spel is hij de enige die geen fouten gemaakt heeft).
 
1. Bakayoko, de enige die het echt probeerde
2. Til, bracht nog wat energie
3. Benitez, foutloos
 
1. Xavi
2. Guti
3. Boscagli

Xavi het enige gevaar, Guti en Boscagli omdat we nauwelijks iets weggegeven hebben
 
Terug
Bovenaan Onderaan