Speler van de week 2022/2023

Verrassende namen in de top 3 deze week :) Guti viel aan het begin van het seizoen even buiten de boot, maar vocht zich terug. En hoe! Deze week is hij met 123 punten de speler van de week. En passant ook 3 plaatsen winst in het klassement. Hij is nu terug te vinden op plek 6. Deze week wordt hij geflankeerd door André Ramalho (vocht zich een weg door de Ajax spelers) en Jordan Teze (die in Noorwegen bewees een prima centrale verdediger te zijn).

Ook verrassend deze week is dat de top3 in het klassement gezamenlijk niet meer dan 5 punten scoorde. Dit betekent dat Walter Benitez dichterbij de top 3 komt. Hij passeerde Armando Obispo, die heel langzaam wegzakt in de stand. 10 Weken geleden stond hij nog op plek 2.

636e1ff532e33-guti2.JPG


636e1d84c8b61-svdw_44.JPG


636e1ea06823e-stand_44.JPG
 
El Ghazi (had een assist gehad in die spaarzame minuten als Cody niet buitenspel stond.)

Madueke (Viel niet goed in, maar bracht iets wat niemand anders bracht: dreiging.)

Mwene (een zesje, niks meer. Iemand moet op de 3de plaats staan..)
 
El Ghazi (had een assist gehad in die spaarzame minuten als Cody niet buitenspel stond.)

Madueke (Viel niet goed in, maar bracht iets wat niemand anders bracht: dreiging.)

Mwene (een zesje, niks meer. Iemand moet op de 3de plaats staan..)
Deze ook maar voor mij..
 
Ik geef wel punten al is het alleen maar om aan te geven hoe dom de wissels zijn dan wel hoe Ruud had moeten starten:
Madueke
Guti
Gerrit
 
Vorig weekend een teleurstellende pot tegen AZ. Zeker na die mooie overwinning in Amsterdam. Slechts 3 van ons namen de moeite om te stemmen. Eigenlijk niet de moeite waard om iets te publiceren, maar goed..... dit is meteen de tussenstand eind 2022. Dus ik gooi de grafiekjes er wel even in.

637761ecbd528-svdw_45.JPG


637761fe5ea0a-stand_45.JPG
 
En nog een paar statistiekjes

Top 3 gemiddelden
1) Xavi Simons 24,8
2) Cody Gakpo 21,3
3) Luuk de Jong 17,7

Top 3 wedstrijden
1) Joey Veerman 25
2) Cody Gakpo, Walter Benitez, Armando Obispo 24
3) Jordan Teze 23

Flop 3 laagste gemiddelden met meer dan 10 wedstrijden
1) Richard Ledezma 0,7 (10)
2) Philipp Max 1,0 (22)
3) Johan Bakayoko 2,1 (12)

Basis 11

Benitez
Teze - Ramalho - Guti - Obispo
Sangaré
Veerman - Til
Simons - De Jong - Gakpo​
 
Terug
Bovenaan Onderaan