Speler van de week 2022/2023

Hahaha, ik vond hem zowaar wel eens aardig spelen.
Hij had een paar goeie rushes naar voren, en dat balletje breed op Simons was ook goed. Maar verdedigend was hij weer nergens. Misschien is het iets met verwachtingen, dat hij positief opviel. Elke bal die goed gaat bij hem, is meteen opvallend.
 
Hij had een paar goeie rushes naar voren, en dat balletje breed op Simons was ook goed. Maar verdedigend was hij weer nergens. Misschien is het iets met verwachtingen, dat hij positief opviel. Elke bal die goed gaat bij hem, is meteen opvallend.
Ook niet veel getest verdedigend lijkt me? Ging meer over de kant van Mwene dan wel centraal. Als Heerenveen überhaupt al aanviel.
 
Ook niet veel getest verdedigend lijkt me? Ging meer over de kant van Mwene dan wel centraal. Als Heerenveen überhaupt al aanviel.
Dat laatste klopt natuurlijk wel.

Verder helemaal prima natuurlijk. Het blijft alleen altijd wel moeilijk om de verwachtingen bij een speler mee te rekenen. Als Cody 2 slechte aannames heeft, speelt hij een slechte wedstrijd. Als Max 2 goeie acties doet, is dat al 2 meer dan verwacht. Toen Benitez kwam en een paar goeie ballen pakte, was het contrast met Drommel zo groot dat hij meteen punten kon harken. Ga zo maar door.

Niettemin altijd een erg leuk topic, juist omdat je dan ziet hoe mensen de wedstrijd een beetje beleefd hebben. Sommige spelers kunnen ook alleen maar alles goed doen bij bepaalde mensen, en ook in het negatieve. Ook prima, juist als mensen daar wat extra tekst en uitleg over geven.
 
Veerman
Obispo
El Ghazi Benitez

Na 2x de samenvatting te hebben bekeken ben ik van mening veranderd, 3e plek is voor Benitez, sorry Anwar.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan