CNG MrKrateos
Assistent Bondscoach
Ramalho
Cody
Xavi dan maar, hoewel hij teveel met randzaken bezig was.
Cody
Xavi dan maar, hoewel hij teveel met randzaken bezig was.
Mag ik Max uit je top-3 stemmen?1. Gakpo
2. Ramalho
3. Max
Hahaha, ik vond hem zowaar wel eens aardig spelen.Mag ik Max uit je top-3 stemmen?
Ik was na die 2 verdedigende fouten in het 1e kwartier alweer helemaal klaar met Max.Hahaha, ik vond hem zowaar wel eens aardig spelen.
Hij had een paar goeie rushes naar voren, en dat balletje breed op Simons was ook goed. Maar verdedigend was hij weer nergens. Misschien is het iets met verwachtingen, dat hij positief opviel. Elke bal die goed gaat bij hem, is meteen opvallend.Hahaha, ik vond hem zowaar wel eens aardig spelen.
Ook niet veel getest verdedigend lijkt me? Ging meer over de kant van Mwene dan wel centraal. Als Heerenveen überhaupt al aanviel.Hij had een paar goeie rushes naar voren, en dat balletje breed op Simons was ook goed. Maar verdedigend was hij weer nergens. Misschien is het iets met verwachtingen, dat hij positief opviel. Elke bal die goed gaat bij hem, is meteen opvallend.
Dat laatste klopt natuurlijk wel.Ook niet veel getest verdedigend lijkt me? Ging meer over de kant van Mwene dan wel centraal. Als Heerenveen überhaupt al aanviel.