Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Doen we het voor...0-4 dan maar?
Laten we dat maar doen.0-4 dan maar?
Ik heb nu 'n krabbeltje op m'n scherm gezet..0-4 dan maar?
Hij is nu geselecteerd voor Oranje. Dat zal wel de nodige druk geven.Olij is niet meer zo onpasseerbaar dus 0-2.
Geen enkele ploeg is makkelijk te kloppen in de Eredivisie anno 2023.Sparta moet toch wel makkelijk te kloppen zijn. Heb ze tegen Vitesse zien voetballen en dat was niet best. Afgelopen week ook eens van Excelsior verloren.
Ik zat er toch rustig bij moet ik zeggen. 76% Balbezit, 38 schoten tegenover 2. Waarvan 10 om 1 op doel.Nu al weer vergeten hoe het vorige duel tegen hekkensluiter Volendam billenknijpend eindigde omdat er gespeeld werd onder het motto "lukt het nu niet dan lukt het dadelijk wel"?
Had nooit het gevoel dat PSV die wedstrijd zou weggeven. Ook niet na 2-1. Dit is PTTS bij AntenorIk zat er toch rustig bij moet ik zeggen. 76% Balbezit, 38 schoten tegenover 2. Waarvan 10 om 1 op doel.
Verder wel eens dat ze het beter af moeten maken. Maar billen knijpen? Het zal aangeleerd gedrag zijn na alle voorgaande seizoenen denk ik![]()
Ik zat er toch rustig bij moet ik zeggen. 76% Balbezit, 38 schoten tegenover 2. Waarvan 10 om 1 op doel.
Verder wel eens dat ze het beter af moeten maken. Maar billen knijpen? Het zal aangeleerd gedrag zijn na alle voorgaande seizoenen denk ik![]()
Klopt dat het mede komt door voorgaande seizoenen.Had nooit het gevoel dat PSV die wedstrijd zou weggeven. Ook niet na 2-1. Dit is PTTS bij Antenordoor de voorgaande seizoenen inderdaad.
Ik ga hierin mee. Sparta scoort niet echt lekker, maar krijgt ook weinig tegen. Met de kwaliteit voorin maak je er echter altijd 1 of 2. Nou vooruit, tegen Arsenal dan niet.Olij is niet meer zo onpasseerbaar dus 0-2.
En tussen de palenNiet te lang door breien, schiet ook eens vanaf de tweede lijn.