Sparta Rotterdam - PSV | Zondag 8 oktober | Eindstand 0-4

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
y0zCyqs.png

Laatst bewerkt:
Sparta moet toch wel makkelijk te kloppen zijn. Heb ze tegen Vitesse zien voetballen en dat was niet best. Afgelopen week ook eens van Excelsior verloren.
Geen enkele ploeg is makkelijk te kloppen in de Eredivisie anno 2023.
Nu al weer vergeten hoe het vorige duel tegen hekkensluiter Volendam billenknijpend eindigde omdat er gespeeld werd onder het motto "lukt het nu niet dan lukt het dadelijk wel"?

Honderd procent focus en scherpte in de afronding zijn noodzakelijk, ook morgen.
Want geen 24 uit 8 halen zou veel erger zijn dan het niet kunnen winnen van Sevilla dinsdag.

De CL winnen we niet, het landskampioenschap wel.
Tenzij spelers denken dat Sparta of wie ook makkelijk te kloppen zijn.

Nu al weer vergeten hoe het vorige duel tegen hekkensluiter Volendam billenknijpend eindigde omdat er gespeeld werd onder het motto "lukt het nu niet dan lukt het dadelijk wel"?
Ik zat er toch rustig bij moet ik zeggen. 76% Balbezit, 38 schoten tegenover 2. Waarvan 10 om 1 op doel.

Verder wel eens dat ze het beter af moeten maken. Maar billen knijpen? Het zal aangeleerd gedrag zijn na alle voorgaande seizoenen denk ik ;-)

Ik zat er toch rustig bij moet ik zeggen. 76% Balbezit, 38 schoten tegenover 2. Waarvan 10 om 1 op doel.

Verder wel eens dat ze het beter af moeten maken. Maar billen knijpen? Het zal aangeleerd gedrag zijn na alle voorgaande seizoenen denk ik ;)
Had nooit het gevoel dat PSV die wedstrijd zou weggeven. Ook niet na 2-1. Dit is PTTS bij Antenor ;) door de voorgaande seizoenen inderdaad.

Verder wel eens dat ze het beter af moeten maken. Maar billen knijpen? Het zal aangeleerd gedrag zijn na alle voorgaande seizoenen denk ik ;)
Had nooit het gevoel dat PSV die wedstrijd zou weggeven. Ook niet na 2-1. Dit is PTTS bij Antenor ;) door de voorgaande seizoenen inderdaad.
Klopt dat het mede komt door voorgaande seizoenen.
Dit heet echter geen PTTS maar levenservaring; zie mijn eerdere citaat van Rik de Saedeleer en laat de betekenis van "it's all in the game" nog eens doordringen.
Jong PSV weet sinds gisteren dat 2-1 niet altijd genoeg is. Dit had ook tegen Volendam kunnen gebeuren.
De 2-2 dan. Voor 2-3 ben ik ook geen seconde bang geweest.
:)

Ik heb ergens geroepen dat we dit seizoen de 100 goals gaan aantikken.
Als je dan thuis tegen Volendam er maar 3 inschiet, moet je dat toch ergens weer compenseren.

0-7 dus vandaag.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan