Spaans voetbal

Terechte uitslag. Beide speelden slecht en Madrid was gekomen voor een gelijkspel en zo geschiedde. Ronaldo en Messi onzichtbaar. Barca begon pas te draaien toen Iniesta in de 60e minuut inviel. Dat zegt veel, een speler die na 6 weken weer terug komt en gelijk de lijnen uitzet.
Barca moet echt iets doen aan haar aankoopbeleid. Spelers als Gomes, Rakitic, Mathieu, S.Roberto en Touran zijn niveau Sevilla.
 
Op z'n Duits.

Nee, meer op zijn Ramos. Hier staat hij om bekend. Ik heb het live gezien maar mijn internet lag er de hele middag en avond uit hier thuis.
Saaie Clasico verder, geen opstootjes, te weinig goals en amper spanning.

Eerste helft was rommelig en er gebeurde praktisch niks. Real had een penalty moeten krijgen voor die duidelijke overtreding op Lucas Vazquez.
Iniesta viel inderdaad heel goed in, verder was Neymar echt verschrikkelijk slecht en Messi onzichtbaar.

Valt me trouwens op dat Messi nog steeds aanvoerder is, waarom is dat? Die man is geen leider. Hij bemoeit zich nooit met de team tactieken voordat ze het veld weer opgaan, hij spreekt ze geen moed in. Ramos is een echte aanvoerder, maar zou Barca niet beter af zijn met iemand als Pique of Mascherano als leider als Iniesta er niet is? Messi is absoluut geen leider. Valt me altijd op dat hij het ook bij Argentinië mag doen.

Beste bij Real was Modric, zoals wel vaker.

Toen het 1-0 werd zakte de moed wel even in mijn schoenen, 6 punten voor voelt toch fijner dan 3. Maar ik had gewoon een gevoel dat we niet gingen verliezen gisteren. Toen Ramos scoorde, want ja wie zou het anders doen, voelde dat als een overwinning. Lekker nog zes punten voor. Dat voelt echt top.
Ik zeur wel eens op Ramos en hij heeft echt wel zijn makken, maar die mentaliteit van hem die is echt top. Hij is een echte winnaar die liever zijn arm eraf kauwt dan toegeven dat hij verloren heeft als er nog tijd is om het te fixen. Ik zou willen dat al mijn spelers die instelling hadden.
 
Laatst bewerkt:
Ronaldo gaf 227 miljoen euro aan inkomsten op bij belastingdienst

http://www.ad.nl/buitenlands-voetba...an-inkomsten-op-bij-belastingdienst~a9fa5e3c/

Cristiano Ronaldo verdiende een bedrag van 227,3 miljoen euro in het jaar 2015. Tenminste, zoveel gaf de Portugese superster van Real Madrid aan bij de belasting.

:eehh:

Dat is zo'n slordige € 620.000,= per dag.

Nou ben ik best wel goed in het bedenken wat je met geld kunt doen, maar dit is toch wel een bedrag waarbij je denkt "wat moet je ermee?" (Zonder in de charitas te vervallen)
 
Nou ben ik best wel goed in het bedenken wat je met geld kunt doen, maar dit is toch wel een bedrag waarbij je denkt "wat moet je ermee?" (Zonder in de charitas te vervallen)

Slaat ook gewoon nergens op inderdaad. Weet dat Ronaldo wel huizen koopt voor familie en vrienden en ze ondersteunt, denk dat ik precies hetzelfde zou doen. Denk dat je op een gegeven moment van ellende niet meer weet wat je ermee moet doen.
 
Nou ben ik best wel goed in het bedenken wat je met geld kunt doen, maar dit is toch wel een bedrag waarbij je denkt "wat moet je ermee?" (Zonder in de charitas te vervallen)

Zelfs mét goede doelen is het gewoon gekkenwerk om dat weg te werken joh.
 
Barcelona heeft vooralsnog erg veel moeite met Osasuna ( de nr. laatst) . Het is 0-0 bij rust. Wel 77% balbezit maar pas 2 schoten op goal.
 
En in de 2e helft schiet Barcelona 3 x op goal en 3 x raak. Suarez en 2 x Messi. Uitslag 0-3.
 
Zat gister na het einde van Liverpool-Southampton nog even de laatste tien minuten van Real mee te pikken. Sta je 2-1 achter en later 2-2 gelijk en moet je scoren om door te gaan... Gaat die ene gek genaamd Danilo een beetje bij z'n eigen achterlijn dollen en hemeltergend slechte passes geven. Gevalletje Willems. Duidelijk werd wel dat Real de dupe is van de winnaar zijn (Champions League, vervolgens Wereldbeker etcetera). Honderden blessures en complete vermoeidheid bij sterren als Ronaldo en Benzema.
 
Real Madrid - Las Palmas 1-3 na 60 minuten

8' 1-0
10' 1-1
47' Rode kaart Bale
56' 1-2 Penalty
60' 1-3
...
 
Real Madrid - Las Palmas 3-3 eindstand

Wat een ontknoping

86' 2-3 Ronaldo (Penalty)
89' 3-3 Ronaldo

:p
 
Terug
Bovenaan Onderaan