Simon Poulsen (V) Vertrokken naar SønderjyskE

Ik hou m'n bek wel gewoon :wtf:

Zoiets zinnigs heb je al lang niet meer gezegd :p

Maar toch blijft het raar, dat vorig seizoen de beste linksback na Boilessen bij de landskampioen op de bank beland. Je zou toch verwachten dat hij mee zou kunnen, maar hij is niet voor niets ook gefaald bij Sampdoria..
 
Wat een pech dat hij geblesseerd / niet fit is in een periode dat PSV hem uitgerekend nodig heeft. Ik moet zeggen dat Brenet het niet onverdienstelijk heeft gedaan tegen Feyenoord. Sober spelend, balletjes snel inleveren en met zijn snelheid afvallend ballen oprapen. Hopelijk weet hij dit niveau vast te houden.
 
Wat een pech dat hij geblesseerd / niet fit is in een periode dat PSV hem uitgerekend nodig heeft. Ik moet zeggen dat Brenet het niet onverdienstelijk heeft gedaan tegen Feyenoord. Sober spelend, balletjes snel inleveren en met zijn snelheid afvallend ballen oprapen. Hopelijk weet hij dit niveau vast te houden.

Ik hoop dat het pech is en geen kwaliteit. Precies wat je zegt, op dit moment zou een Poulsen in vorm goed van pas komen.
 
Wat een pech dat hij geblesseerd / niet fit is in een periode dat PSV hem uitgerekend nodig heeft. Ik moet zeggen dat Brenet het niet onverdienstelijk heeft gedaan tegen Feyenoord. Sober spelend, balletjes snel inleveren en met zijn snelheid afvallend ballen oprapen. Hopelijk weet hij dit niveau vast te houden.

Vond dat hij het opvallend degelijk deed idd
 
Wat een pech dat hij geblesseerd / niet fit is in een periode dat PSV hem uitgerekend nodig heeft. Ik moet zeggen dat Brenet het niet onverdienstelijk heeft gedaan tegen Feyenoord. Sober spelend, balletjes snel inleveren en met zijn snelheid afvallend ballen oprapen. Hopelijk weet hij dit niveau vast te houden.

De timing is inderdaad niet handig. Arias zat gisteren tegen rood aan en heb je dus een backup RB en LB nodig.
 
Eruit worden gespeeld door Brenet, en wanneer het team je nodig heeft op een belangrijke dag afhaken door een fitheidsblessure.

In het bedrijfsleven hadden er andere consequenties aan gezeten. Pech en geluk zijn vaak geen toeval.
 
Was vandaag bij ons eten samen met Schöne en hun vrouwen. Toch vreemd terwijl Denemarken speelt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan