Shurandy Sambo (V)

Het is veelzeggend dat zijn topic nog bij JPSV staat. @Mods, hint, hint...

Bosz heeft zijn vertrouwen in Teze uitgesproken. Dat betekent dat Sambo weer achter het net gaat vissen. En dat betekent dat we weer het seizoen in gaan met Teze als rechtsback. Deja vu all over again. Het zorgelijke is dat contract Sambo afloopt. Verwacht niet dat hij staat te popelen om contract te verlengen.
 
Het is veelzeggend dat zijn topic nog bij JPSV staat. @Mods, hint, hint...

Bosz heeft zijn vertrouwen in Teze uitgesproken. Dat betekent dat Sambo weer achter het net gaat vissen. En dat betekent dat we weer het seizoen in gaan met Teze als rechtsback. Deja vu all over again. Het zorgelijke is dat contract Sambo afloopt. Verwacht niet dat hij staat te popelen om contract te verlengen.
Tsja.. Als ie niet goed genoeg is hoeft ie ook niet bij te tekenen, toch?
 
Het is veelzeggend dat zijn topic nog bij JPSV staat. @Mods, hint, hint...

Bosz heeft zijn vertrouwen in Teze uitgesproken. Dat betekent dat Sambo weer achter het net gaat vissen. En dat betekent dat we weer het seizoen in gaan met Teze als rechtsback. Deja vu all over again. Het zorgelijke is dat contract Sambo afloopt. Verwacht niet dat hij staat te popelen om contract te verlengen.
Ik weet niet hoeveel we echt aan Sambo gaan missen. Is voor mijn gevoel geen toptalent. Verdedigend een bijtertje, aanvallend redelijk, maar niet bijzonder. Zou hem er prima bij willen hebben als rotatie optie, maar mijn gevoel zegt niet dat het een speler is die echt goed genoeg is voor de basis van PSV. Maar goed, we hebben hem nog niet een kans zien krijgen (of hem zien grijpen, vul maar in). Concurrentie hoort erbij bij een topclub. Als hij niet wilt bijtekenen omdat hij die strijd niet denkt te kunnen gaan winnen, dan is dat maar zo.
 
Het is veelzeggend dat zijn topic nog bij JPSV staat. @Mods, hint, hint...

Bosz heeft zijn vertrouwen in Teze uitgesproken. Dat betekent dat Sambo weer achter het net gaat vissen. En dat betekent dat we weer het seizoen in gaan met Teze als rechtsback. Deja vu all over again. Het zorgelijke is dat contract Sambo afloopt. Verwacht niet dat hij staat te popelen om contract te verlengen.
Dat maak jij op uit de opstellingen? Wellicht dat Sambo gewoon nog een kans gaat krijgen. Misschien wel door banken van Ramalho. Ik zou wel willen weten wat hij kan.
 
Tsja.. Als ie niet goed genoeg is hoeft ie ook niet bij te tekenen, toch?
Denk dat het meer een smaakkwestie is van Bosz dan dat het wat zegt over kwaliteiten Sambo. Bosz heeft gezegd dat hij Teze meer ziet als extra cv omdat PVA heel hoog staat. Wel lullig dat ie vanwege een tactische keuze ernaast staat en loopbaan bij psv niet van de grind komt. Ik vond vorig seizoen al tijdens voorbereidingen dat ie een kans verdiende
 
Ik weet niet hoeveel we echt aan Sambo gaan missen. Is voor mijn gevoel geen toptalent. Verdedigend een bijtertje, aanvallend redelijk, maar niet bijzonder. Zou hem er prima bij willen hebben als rotatie optie, maar mijn gevoel zegt niet dat het een speler is die echt goed genoeg is voor de basis van PSV. Maar goed, we hebben hem nog niet een kans zien krijgen (of hem zien grijpen, vul maar in). Concurrentie hoort erbij bij een topclub. Als hij niet wilt bijtekenen omdat hij die strijd niet denkt te kunnen gaan winnen, dan is dat maar zo.
Bij sparta gewoon heel goed gedaan. Bij psv kun je hem niet beoordelen want geen kans gehad en nu is duidelijk waarom. Bosz ziet in Teze een extra cv en valt goed bij hem in de smaak omdat hij met zijn inspeelpass stationnetje overslaat. Wel apart dat Schouten op zijn voorspraak is gekomen omdat kritiek van Gaal is dat hij geen stationnetje overslaat.

Dat maak jij op uit de opstellingen? Wellicht dat Sambo gewoon nog een kans gaat krijgen. Misschien wel door banken van Ramalho. Ik zou wel willen weten wat hij kan.
Waar moet je het andere uit opmaken dan de opstelling?
 
Denk dat het meer een smaakkwestie is van Bosz dan dat het wat zegt over kwaliteiten Sambo. Bosz heeft gezegd dat hij Teze meer ziet als extra cv omdat PVA heel hoog staat. Wel lullig dat ie vanwege een tactische keuze ernaast staat en loopbaan bij psv niet van de grind komt. Ik vond vorig seizoen al tijdens voorbereidingen dat ie een kans verdiende
Wanneer zei hij dat?
 
Het is jammer dat hij niet op de plaats van PvA kan. Kunnen ze die terug sturen.
Bosz heeft zijn zinnen gezet op een cv op de rechtsback als je hoort hoe enthousiast ie is. Ik ben bang voor Sambo dat Teze en Debast gaan uitmaken wie die positie mag bekleden. Voor Sambo beter om uit te kijken naar een andere club.
 
Bosz heeft zijn zinnen gezet op een cv op de rechtsback als je hoort hoe enthousiast ie is. Ik ben bang voor Sambo dat Teze en Debast gaan uitmaken wie die positie mag bekleden. Voor Sambo beter om uit te kijken naar een andere club.
En zo hoort het. PSV zet snellere stappen dan Sambo. In het team van vorig seizoen kon Sambo mee. Nu Bosz alle potentie uit de spelers haalt is dat niet meer voldoende. Ramalho en PvA behoren nog vervangen te worden. Dit is echt een ploeg voor Mauro maar ja die zien we denk ik niet meer terug.
 
En zo hoort het. PSV zet snellere stappen dan Sambo. In het team van vorig seizoen kon Sambo mee. Nu Bosz alle potentie uit de spelers haalt is dat niet meer voldoende. Ramalho en PvA behoren nog vervangen te worden. Dit is echt een ploeg voor Mauro maar ja die zien we denk ik niet meer terug.
Vorig jaar was er geen plaats vanwege Hoever. Werd toen gezien als net zo'n groot talent als Xavi. Verhuur aan Sparta begreep ik ergens wel. En daar heeft ie het heel goed gedaan itt veel andere verhuurder spelers. Dit is echt een ploeg voor Mauro, eens. Maar ik denk net zo goed voor Sambo hoor. Is ook een fel manneke en brengt de intensiteit die Bosz miste afgelopen zaterdag.
 

"22-jarig talent tekent niet bij en speelt niet" was een betere titel geweest denk ik... Waarom hij niet dezelfde benadering krijgt als Babadi is mij een raadsel
 

"22-jarig talent tekent niet bij en speelt niet" was een betere titel geweest denk ik... Waarom hij niet dezelfde benadering krijgt als Babadi is mij een raadsel
Ik vind de situatie wel anders om heel eerlijk te zijn. Sambo wordt niet goed genoeg bevonden en heeft in een huur periode indruk gemaakt bij Sparta. Babadi komt net kijken en kreeg veel vertrouwen van Bosz maar als je dan niet bijtekent dan gaat de voorkeur uit naar spelers die wel van ons zijn of een optie bij zit.
 
Ik denk ook wel dat zo langzamerhand wel de conclusie getrokken kan worden dat Bosz het niet zo in Sambo ziet zitten (op dit moment) naast zijn contract situatie.
 
@mods deze jongen staat nog bij Jong PSV?!

Ik lees dat Bosz ondanks de lage speeltijd wel te spreken is over Sambo. Wellicht dat er met een eventueel vertrek van Teze in de zomer wel perspectief lonkt voor deze Brabander.
 
Laatst bewerkt:
Ah top je hebt hem verplaatst naar PSV-1 ook prima. Het ging mij over de effort voor het nu nog omzetten naar naar PSV-1 of naar Historie.... ;) Nee hij is niet per direct weg.

Ik heb overigens de link aangepast naar een andere nieuwsbron. Wel vreemd dat het artikel bij MSN al weg is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan