Shurandy Sambo (V)

Silverbullit

Basisspeler
Gewoon hier ff plakken graag.

Verander ff paar woorden, alinea’s door elkaar zetten, bron vermelding en het is prima.

Sterker nog, haal het door google translate in het engels. Nog beter

Der Jaufe

Internationale Legende
Gewoon hier ff plakken graag.

Verander ff paar woorden, alinea’s door elkaar zetten, bron vermelding en het is prima.

Sterker nog, haal het door google translate in het engels. Nog beter
Parafraseren mag wel. Maar als hier artikelen 1 op 1 overgenomen worden kan dat serieus problemen geven. Maar daar kunnen de Mods vast meer over vertellen.

Rob Lob

Terreinknecht
Volgens mij is het heel simpel. Mocht PSV hem na dit seizoen niet terug willen omdat hij niet het juiste niveau laat zien, mag Sparta hem als eerste kopen. Zijn ze wel overtuigt, dan haalt PSV hem gewoon terug.

Prima. En weer door.
Dank voor de opheldering, scheelt me toch weer een abonnement op het ED en een lange zoektocht op Twitter!

robpsv11

Grammatifaler
Dank voor de opheldering, scheelt me toch weer een abonnement op het ED en een lange zoektocht op Twitter!

Ik heb het hele artikel niet gelezen haha, maar als ik de reacties op Negentien Dertien zo lees dan lijkt het vrij duidelijk dat dat de constructie is.

Bas

Routinier
Prima, ik denk dat hij het dit seizoen heel goed gaat doen als hij fit blijft. Logisch ook dat we Hoever gehuurd hebben (ondanks dat hij er tot nu toe niets van bakt) omdat Shurandy net terug is gekomen van een zware blessure. Hopelijk een jaar vlammen bij Sparta en dan volgend seizoen eerste keuze bij PSV.

Antenor

Grootste PSV-kenner 1e Editie
Volgens mij is het heel simpel. Mocht PSV hem na dit seizoen niet terug willen omdat hij niet het juiste niveau laat zien, mag Sparta hem als eerste kopen. Zijn ze wel overtuigt, dan haalt PSV hem gewoon terug.

Prima. En weer door.
Dank je wel voor deze juiste samenvatting.
Sorry dat ik niets - dus ook niet per PB - kon doorgeven aan wie er om vroegen.(a)
Deze ED lezer is compleet digibeet, die alleen tekst kan schrijven en voor de rest niet veel van computers weet.
Overigens is er , zo lijkt het , weer eens te snel en onjuist geoordeeld over onze technisch directeur.
Ik zie Sambo nog wel terugkeren in Eindhoven.

Jur 1913

Leukste nieuwkomer 2020
Misschien zit niet iedereen continu op t forum.. ik niet maar gezien m’n kinderen zich goed vermaken in t zwembad onder Franse blauwe hemel.. deal klinkt iets minder slecht had hem nog steeds gehouden ten faveure van Hoever.
Het valt toch wel op dat vanaf het moment dat het bericht naar buiten kwam dat het hier ineens erg stil werd...?

Jackal06

Winnaar Voorspellingen Eredivisie 2011-2012
Ineens is het ook stil hier nu blijkt dat het helemaal niet zo'n slechte deal is... Typisch

Eens en dat het niet zo slecht lijkt als een paar uur hiervoor mag best benoemd worden, maar met PSV ben ik dan toch bang dat er een of andere ingewikkelde constructie achter zit waarbij Sparta eventuele toekomstige % opstrijkt mocht hij verkocht worden door PSV (zoals Heerenveen met Lammers).

Davitamonnetje

Routinier
Het valt toch wel op dat vanaf het moment dat het bericht naar buiten kwam dat het hier ineens erg stil werd...?
Geen idee joh. Ik las t eerste bericht toen t net uit was. Lees nu pas net dat t mogelijk iets anders is . Kan me voorstellen dat niet iedereen gelijk de behoefte heeft om te reageren. Iets negatiefs levert natuurlijk meer aandacht op, dat is in alle gevallen vrij gebruikelijk. Of dat goed of leuk is is een tweede.

Kira

Aanvoerder
Ik vind het vreemd. Tegelijk denk ik ook wel. Die jongen is (bijna) 21. Gaat hij de basis van psv halen? Om eerlijk te zijn durf ik dat niet te zeggen en neig ik meer naar nee dan ja. Ik heb het idee dat we volgend jaar beter een nieuwe rb halen dan dat Sambo basis speelt

FMnerd

Basisspeler
Ineens is het ook stil hier nu blijkt dat het helemaal niet zo'n slechte deal is... Typisch
Toch helemaal niet raar? Op een forum komt men om te discussiëren en meningen te delen. Als er niets meer valt te zeggen omdat iedereen het wel ongeveer prima vind zo, is het logisch dat het stil wordt.

Iets delen op een forum doe je als je ergens een mening over hebt. Regulier speler verhuren is niet zo interessant. En iedereen heeft al gezegd of ze voor of tegen een verhuur zouden zijn.

DrJ

Routinier
Ik vind het vreemd. Tegelijk denk ik ook wel. Die jongen is (bijna) 21. Gaat hij de basis van psv halen? Om eerlijk te zijn durf ik dat niet te zeggen en neig ik meer naar nee dan ja. Ik heb het idee dat we volgend jaar beter een nieuwe rb halen dan dat Sambo basis speelt
Ja, dan gaan we Hoever kopen :)

Bovenaan Onderaan