Ok...met de directe komst van Romero is de voorhoede compleet voor de komende 5 maanden...Brands moet zich nu in deze winterstop derhalve volledig richten op minimaal 2 versterkingen in de achterhoede: linksback en CV en liefst ook een rechtsback erbij als opvolger van Arias...
I.i.g. een linksback zou ik al heel tevreden zijn. En dan ook wel een goede graag, niet een volgende twijfelaar.
Volgend jaar wordt wel een interessante selectie, met een bijzonder jeugdige aanval: Bergwijn, Gudmundsson, Romero, Lammers, Malen, Mauro Junior. Als Lozano een goed toernooi draait, dan is hij onhoudbaar.
Op het middenveld ligt echt een enorme uitdaging als Van GInkel vertrekt (ik hoop nogmaals dat hij blijft). Er moet al een creatieveling bij en dan dus ook een loper van topniveau. Pereiro gaan we denk ik niet enorm missen en levert hopelijk de nodige cash op om andere investeringen te doen.
De verdediging vertrekt Arias, stroomt Obispo door en hopelijk dus een nieuwe linksback die al deze winter komt. De Wijs terughalen lijkt me ook verstandig.
Zoet zal ook wel vertrekken, maar daarvoor heeft PSV al een topper op het oog (Pau Lopez).
Paal, Rigo en Lundqvist mogen van mij verhuurd worden.
Die renovatie van afgelopen zomer, die lijkt komende zomer dus pas echt te gaan plaatsvinden.