sc Heerenveen - PSV | Zaterdag 14 december | Eindstand 1-0

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
jXxoVn3.png

CfdagLM.png

Verder aanscherpen dat record, verwacht ergens dat Heerenveen er op gebrand zal zijn om revanche te nemen voor de pandoering van vorig seizoen.

Uitkijken voor overschatting van onszelf, maar als Twente als Top-5 club absoluut geen probleem vormde dan moet Heerenveen met ongeveer dezelfde cijfers verslagen worden door PSV: ik denk aan een 0-4 einduitslag....Forza PSV....👍😜⚽🏆

Overschatting kan niet, want je bent zo goed als je bent. Til zou zich kunnen overschatten, Dams ook, maar de rest niet.

Het enige wat kan gebeuren is dat Heerenveen beter is dan verwacht. Da’s eerder onderschatten.

De rem erop bij 0-2, dat kan natuurlijk wel. Maar waarschijnlijk doen ze dat pas tegen HFC.
Ik vrees daarom een afstraffing voor Van Persie. Ik hoop dat ze het onder de 10 houden.

Dat Heerenveen maar t slachtoffer mag worden van gretige PSVers die zich willen revancheren.

Ik heb niks te zeggen over deze wedstrijd, maar ik wil graag dat die wedstrijd tegen Brest uit mijn Unread Posts lijst verdwijnt, dus reageer hier ff op.
Als je op het kader unread posts klikt krijg je de optie alle unread posts te verwijderen. Ruimt meteen op. Alles is wel gezegd over die pot ondertussen dus weg ermee 😁

Als je op het kader unread posts klikt krijg je de optie alle unread posts te verwijderen. Ruimt meteen op. Alles is wel gezegd over die pot ondertussen dus weg ermee 😁
Nouuu.
Voor mij nog een paard achter de wagen.

Dat ik het heel erg met De Bondscoach eens ben en dat het allemaal aan Bosz ligt. Zelfs heel heel erg met hem eens.

Want icoon LdJ speelde weer tegen Brest en liet weer een CL-dot van een kans liggen. De zoveelste.
Maar ja, Bosz stelt Pepi niet op, zeker niet in grote wedstrijden.

Stom van Bosz. (Ik vind dat je LdJ/Pepi omgekeerd moet gebruiken.)

Dus Pepi zal wel spelen tegen Heerenveen. Helaas.

En dan wordt het 1-2 of zo. Moeizame overwinning. Pap in de benen. Lang busreisje. Mentaal knakkie opgelopen in Guingamp.

Nouuu.
Voor mij nog een paard achter de wagen.

Dat ik het heel erg met De Bondscoach eens ben en dat het allemaal aan Bosz ligt. Zelfs heel heel erg met hem eens.

Want LdJ speelde weer tegen Brest en liet weer een CL-dot van een kans liggen. De zoveelste.
Maar ja, Bosz stelt Pepi niet op, zeker niet in grote wedstrijden.

Stom van Bosz. (Ik vind dat je LdJ/Pepi omgekeerd moet gebruiken.)

Dus Pepi zal wel spelen tegen Heerenveen. Helaas.
Mooi. Geef Pepi maar een kans. Ben ik voor..

Mooi. Geef Pepi maar een kans. Ben ik voor..
Zeer grote dosis knipoog in mijn post. Ik meld al een jaar dat Pepi opgesteld moet worden en heb flink wat kritiek om mijn oren gehad alhier dat ik een LdJ-basher ben. Dat ben ik niet!

Nu lees ik dat er ook Bosz-bashers bestaan en gebruikte ik dat om andermaal een LdJ/Pepi-post te plaatsen met deze keer een omdraaiing in mijn betoog.

Bosz is natuurlijk een zegen voor PSV met als minpuntje dat hij Pepi altijd moet laten spelen.

Zeer grote dosis knipoog in mijn post. Ik meld al een jaar dat Pepi opgesteld moet worden en heb flink wat kritiek om mijn oren gehad alhier dat ik een LdJ-basher ben. Dat ben ik niet!

Nu lees ik dat er ook Bosz-bashers bestaan en gebruikte ik dat om andermaal een LdJ/Pepi-post te plaatsen met deze keer een omdraaiing in mijn betoog.

Bosz is natuurlijk een zegen voor PSV met als minpuntje dat hij Pepi altijd moet laten spelen.
Per wedstrijd kijken wat je in de spits nodig hebt. Tegen Heerenveen is een beweeglijke spits denk ik beter

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan