Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Welke Friezen? Er speelt geen enkele Fries bij Heerenveen.Winnen van die stugge Friezen!
RightJaaaa, eindelijk weer puntverlies voor PSV!![]()
Dat soort PSV-ers zitten vooral op dit forum. Op het veld komen ze niet zo veel voor.Dat Heerenveen maar t slachtoffer mag worden van gretige PSVers die zich willen revancheren.
Als je op het kader unread posts klikt krijg je de optie alle unread posts te verwijderen. Ruimt meteen op. Alles is wel gezegd over die pot ondertussen dus weg ermeeIk heb niks te zeggen over deze wedstrijd, maar ik wil graag dat die wedstrijd tegen Brest uit mijn Unread Posts lijst verdwijnt, dus reageer hier ff op.
Nouuu.Als je op het kader unread posts klikt krijg je de optie alle unread posts te verwijderen. Ruimt meteen op. Alles is wel gezegd over die pot ondertussen dus weg ermee![]()
Mooi. Geef Pepi maar een kans. Ben ik voor..Nouuu.
Voor mij nog een paard achter de wagen.
Dat ik het heel erg met De Bondscoach eens ben en dat het allemaal aan Bosz ligt. Zelfs heel heel erg met hem eens.
Want LdJ speelde weer tegen Brest en liet weer een CL-dot van een kans liggen. De zoveelste.
Maar ja, Bosz stelt Pepi niet op, zeker niet in grote wedstrijden.
Stom van Bosz. (Ik vind dat je LdJ/Pepi omgekeerd moet gebruiken.)
Dus Pepi zal wel spelen tegen Heerenveen. Helaas.
Zeer grote dosis knipoog in mijn post. Ik meld al een jaar dat Pepi opgesteld moet worden en heb flink wat kritiek om mijn oren gehad alhier dat ik een LdJ-basher ben. Dat ben ik niet!Mooi. Geef Pepi maar een kans. Ben ik voor..
Per wedstrijd kijken wat je in de spits nodig hebt. Tegen Heerenveen is een beweeglijke spits denk ik beterZeer grote dosis knipoog in mijn post. Ik meld al een jaar dat Pepi opgesteld moet worden en heb flink wat kritiek om mijn oren gehad alhier dat ik een LdJ-basher ben. Dat ben ik niet!
Nu lees ik dat er ook Bosz-bashers bestaan en gebruikte ik dat om andermaal een LdJ/Pepi-post te plaatsen met deze keer een omdraaiing in mijn betoog.
Bosz is natuurlijk een zegen voor PSV met als minpuntje dat hij Pepi altijd moet laten spelen.