sc Heerenveen - PSV | Donderdag 25 april | Eindstand 0-8

Heeft Heerenveen (dat moet haast wel de stad zijn met de meeste e's in de naam) toevallig ook nog blessures van betekenis?
 
Ik zie dat Feyenoord er nog wel een feestje van aan het maken is op de coolsingel. Hoe langer ze doorgaan, hoe groter de kans dat ze donderdag nog niet helemaal 100% zijn. En aangezien ze toch al vaak net aan winnen de laatste tijd, kan dat de spreekwoordelijke nagel in de doodskist zijn.
 
Barst... ik besef me net dat ik donderdag in Duitsland zit en mogelijk niet kan kijken.
Heb je geen ziggo? Dan zou je hem in Duitsland kunnen kijken. Zou op ESPN komen: https://www.ziggo.nl/entertainment/sport/voetbal/eredivisie/programma
Inloggen in de teamsmeeting die Be The Ball gaat opzetten. Ik verwacht op korte termijn een inlogcode Be The Ball ;)
Euh... ik had 1 of 2 reacties gezien, maar daaruit had ik niet begrepen dat er echt animo was ;)
 
Hoewel we ook deze willen winnen is natuurlijk op 5 mei vroeg in de zondagmiddag thuis kampioen worden veruit te verkiezen boven een titel behalen tijdens een busreis terug naar huis vanuit het hoge noorden.

Alleen al de verwachting die dan 's zondagsmorgens vroeg zindert in onze mooie stad onder hopelijk een lieflijk voorjaarszonnetje.
Steeds meer rood-wit op straat en al feest bij voorbaat omdat dat benodigde gelijkspelletje tegen Sparta er 's middags echt wel komt.
En dan hoort er na afloop meteen een rondrit op de platte kar te volgen en niet, zoals de gemeente van plan is, pas de volgende :(avond.

Jammer dat we donderdag niet tegelijk met de "concurrent" spelen, anders konden we ons plan trekken tijdens het duel.
Hoe dan ook;
Forza PSV ook donderdag.
 
Ik zie dat Feyenoord er nog wel een feestje van aan het maken is op de coolsingel. Hoe langer ze doorgaan, hoe groter de kans dat ze donderdag nog niet helemaal 100% zijn. En aangezien ze toch al vaak net aan winnen de laatste tijd, kan dat de spreekwoordelijke nagel in de doodskist zijn.
Ik zou zeggen. Lekker doordrinken daar.. alleen maar goed voor PSV..
 
Stel ze worden in de bus kampioen, hoe zit het dan met de uitreiking van de schaal? Ze willen dan die maandag huldigen. Maar een officiële uitreiking is dan nog niet geweest.
 
Stel ze worden in de bus kampioen, hoe zit het dan met de uitreiking van de schaal? Ze willen dan die maandag huldigen. Maar een officiële uitreiking is dan nog niet geweest.
Dat komt wel goed.. desnoods doe je dat als onderdeel van de huldiging.
 
Ik zie dat Feyenoord er nog wel een feestje van aan het maken is op de coolsingel. Hoe langer ze doorgaan, hoe groter de kans dat ze donderdag nog niet helemaal 100% zijn. En aangezien ze toch al vaak net aan winnen de laatste tijd, kan dat de spreekwoordelijke nagel in de doodskist zijn.
Toch bijzonder hoe wij elke keer zien dat Feyenoord ternauwerdood de overwinning over de streep trekt terwijl PSV dat op een periode na de winsterstop na met speels gemak doet, maar het toch Feyenoord is, en niet PSV, dat continu wordt geprezen om het goede voetbal. Bij PSV krijgt 1 speler soms wat lof maar je hoort ze in de media op een enkeling na nauwelijks op dezelfde manier over PSV wauwelen als ze over Feyenoord blijven doen :unsure:
 
Toch bijzonder hoe wij elke keer zien dat Feyenoord ternauwerdood de overwinning over de streep trekt terwijl PSV dat op een periode na de winsterstop na met speels gemak doet, maar het toch Feyenoord is, en niet PSV, dat continu wordt geprezen om het goede voetbal. Bij PSV krijgt 1 speler soms wat lof maar je hoort ze in de media op een enkeling na nauwelijks op dezelfde manier over PSV wauwelen als ze over Feyenoord blijven doen :unsure:
Komt doordat de verwachtingen bij de clubs verschillend is ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan