SC Cambuur - PSV | Zaterdag 23 april | Eindstand: 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Zag op het Cambuur forum dat ze er ook nog niet helemaal gerust op zijn of ze er in blijven. Kan nog raar gaan. Zitten zo in een negatieve spiraal.
 
We just have to focus on winning the rest of our games and hopefully they get points taken off of them. If it is meant to be, it will be.
 
Raar dat dan zo'n Commencia nooit ook als reserve meegaat.

PSV wil aflopend contract van talentvolle verdediger verlengen: 'Denk er over na'

van Nistelrooy prijst de inbreng van Vos. "Dennis bewaakt afspraken en is ook degene die ook het zetten van druk probeert te sturen. Op het veld is hij volop bezig met het coachen van zijn medespelers."

Kans dus aanwezig dat deze speler volgend jaar bij de a selectie zit.
Dennis Vos.
Zal PSV niet op vooruit gaan.
Voetbaltechnisch niet goed genoeg, fysiek niet sterk en groot genoeg. Gaat de verdediging van MVV leiden over twee, drie jaar, zoiets.
 
Dennis Vos.
Zal PSV niet op vooruit gaan.
Voetbaltechnisch niet goed genoeg, fysiek niet sterk en groot genoeg. Gaat de verdediging van MVV leiden over twee, drie jaar, zoiets.
Zie in hem de nieuwe André Ooijer, dat niveau een beetje. Gewoon erbij halen dus komend seizoen en kijken of hij aan kan haken.
 
En wij denken kampioen te worden met 5 punten achterstand. Allemaal mindset haha.
Tja. Ik geloof er niet in. Ik heb er vrede mee dat de titel niet gehaald gaat worden. 5 punten goed maken, nog meer als je zelf morst. De kans is uiterst klein. Als er nou nog 10 wedstrijden te spelen waren misschien, maar nu heb je echt een wonder nodig, zeker gezien wij Feyenoord uit ook nog moeten.

We hebben de beker (en JC schaal) en worden waarschijnlijk 2e. Gezien alle blessures is dat een prima prestatie. Volgend seizoen zien Ajax en PSV er weer heel anders uit; nieuwe trainers, spelers en kansen.
 
Tja. Ik geloof er niet in. Ik heb er vrede mee dat de titel niet gehaald gaat worden. 5 punten goed maken, nog meer als je zelf morst. De kans is uiterst klein. Als er nou nog 10 wedstrijden te spelen waren misschien.

We hebben de beker (en JC schaal) en worden waarschijnlijk 2e. Gezien alle blessures is dat een prima prestatie. Volgend seizoen zien Ajax en PSV er weer heel anders uit; nieuwe trainers, spelers en kansen.
Precies. Gewoon 2e met 8 punten achterstand. Hoogst haalbare dus prima.
 
Vanavond zou ik wel weer eens Romero aan de slag willen zien gaan. Draait nu toch alweer een week of 3 vol mee op de training en zit bij wedstrijdselectie ook de laatste weken. Misschien verrast Schmidt wel en start Romero in de basis? Aan de andere kant is het ook kunstgras dus ik denk dat alle blessure gevoelige spelers op de bank plaats nemen.
 
Oppegard ook alweer in de lappenmand. De volgende verdediger dus. We hebben er al genoeg dus.
 
Zie in hem de nieuwe André Ooijer, dat niveau een beetje. Gewoon erbij halen dus komend seizoen en kijken of hij aan kan haken.
Als hij dat niveau haalt mag hij best blijven wat mij betreft.
(Zelf opgeleide) verdedigers als Dirk Marcellis, Rens vanEyden, Joshua Brenet enzovoorts kunnen in een selectie van 25 man best mee.
Je ziet nu ook hoe een Mauro Jr heeft aangehaakt aan het gewenste niveau.
En als Ruud vindt dat hij anderen aanstuurt is dat ook een kwaliteit.

En zij die Romero graag willen zien, nu Vinicius geschorst is zou hij best eens als invaller na rust kunnen verschijnen.
Hopelijk niet om de score open te breken maar omdat het al 0 3 of zo staat. :)
Maar wie er ook spits is vanavond, winnen moet want de theoretisch kans op een titel mag je nooit zelf verspillen.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk een benauwde 1-2 zege vandaag. Met Sangare en Gakpo op de bank en Zahavi in de spits missen we gewoon doelpunten. We gaan het zien…
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan