Ryan Flamingo (V/M)

Gaat dus met 6 spelen. Hoeft niks te zeggen waar hij gaat spelen, maar hij had ook een lager nummer kunnen pakken. Denk toch dat hij zichzelf vooral als middenvelder ziet. Is ook legit natuurlijk. Een middenvelder halen en die in de verdediging neerzetten #BRANDSSSSS

Edit: Hij zegt zelf dat hij zich vooral focust op de rol van RCV.

Laatst bewerkt:
Blijkbaar heeft hij al ooit stage gelopen bij psv. Wie was destijds hoofd opleidingen? Langeler? Even factuurtje opmaken voor hem van 9 miljoen 😅

Gaat dus met 6 spelen. Hoeft niks te zeggen waar hij gaat spelen, maar hij had ook een lager nummer kunnen pakken. Denk toch dat hij zichzelf vooral als middenvelder ziet. Is ook legit natuurlijk. Een middenvelder halen en die in de verdediging neerzetten #BRANDSSSSS

Edit: Hij zegt zelf dat hij zich vooral focust op de rol van RCV.
Kan op zich wel. Als ze Sepp vd Berg halen, zal dat de 1e RCV worden en Schouten(als ie blijft) de 1e nummer 6. Flamingo reserve op 1 van de 2 plekken.

Kan op zich wel. Als ze Sepp vd Berg halen, zal dat de 1e RCV worden en Schouten(als ie blijft) de 1e nummer 6. Flamingo reserve op 1 van de 2 plekken.
Hij zal wel balen als-ie morgen in de krant leest dat PSV Sepp haalt voor 20 miljoen. Dan weet-ie wel dat het een seizoentje banken wordt.

Ik zal niet meer meekunnen, maar al die afbeeldingen van de marketing afdeling van PSV met handen en een rode ster. Begrijp er geen zak van.

En nu dit soort spreuken. Het zal wel; blij dat er een verdediger bij komt. :)
Creating stars together is blijkbaar de slogan van t komende seizoenen. Vind t zelf ook niks overigens. Had bij #30 (derde ster op t shirt) nog ietwat context gehad maar goed, dat duurt nog wel even en gaat Ryan niet als speler meemaken vermoed ik.

53551020-0DD3-4BF4-8890-7386DAF4519F.png

Creating stars together is blijkbaar de slogan van t komende seizoenen. Vind t zelf ook niks overigens. Had bij #30 (derde ster op t shirt) nog ietwat context gehad maar goed, dat duurt nog wel even en gaat Ryan niet als speler meemaken vermoed ik.

Bekijk bijlage 6838

Heb in de PSV enquete van eventjes geleden ook netjes aangegeven dat ik het een waardeloze slogan vind.

Doen ze er niks mee.

Pfffff...

Grappig dat ik bij het spelen van FM2024 mobile erachter kwam dat Flamingo gewoon een Nederlander is. Is toch wel weer wat leuker om een Nederlander met potentie erbij te hebben. Deze jongen zal als wissel komen maar gaat geheid heel veel spelen. Is ook lekker dat we Schouten en onze toekomstige top verdediger dan wat rust kunnen geven terwijl deze nieuwe topper dan zijn minuutjes kan pakken.

Bekijk bijlage 6838

Handig met het oog op nummer 25 komend voorjaar
Ajaxieden hadden het altijd over het halen van een 3e ster. Doen wij 2,5e ster, dit klinkt beter dan 2 en is afgerond 3 😂

Terug
Bovenaan Onderaan