Krateos
Super Moderator
Flamingo ook officiëel speler van PSV!
#creatingRyantogether - wat dat ook mag betekenen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Kan op zich wel. Als ze Sepp vd Berg halen, zal dat de 1e RCV worden en Schouten(als ie blijft) de 1e nummer 6. Flamingo reserve op 1 van de 2 plekken.Gaat dus met 6 spelen. Hoeft niks te zeggen waar hij gaat spelen, maar hij had ook een lager nummer kunnen pakken. Denk toch dat hij zichzelf vooral als middenvelder ziet. Is ook legit natuurlijk. Een middenvelder halen en die in de verdediging neerzetten #BRANDSSSSS
Edit: Hij zegt zelf dat hij zich vooral focust op de rol van RCV.
Hij zal wel balen als-ie morgen in de krant leest dat PSV Sepp haalt voor 20 miljoen. Dan weet-ie wel dat het een seizoentje banken wordt.Kan op zich wel. Als ze Sepp vd Berg halen, zal dat de 1e RCV worden en Schouten(als ie blijft) de 1e nummer 6. Flamingo reserve op 1 van de 2 plekken.
En als Schouten vertrekt? Flamingo of Tygo doorschuiven?
Tygo is wel meer een 8. Flamingo zou op die positie wel prima uit de voeten moeten komen.En als Schouten vertrekt? Flamingo of Tygo doorschuiven?
Creating stars together is blijkbaar de slogan van t komende seizoenen. Vind t zelf ook niks overigens. Had bij #30 (derde ster op t shirt) nog ietwat context gehad maar goed, dat duurt nog wel even en gaat Ryan niet als speler meemaken vermoed ik.Ik zal niet meer meekunnen, maar al die afbeeldingen van de marketing afdeling van PSV met handen en een rode ster. Begrijp er geen zak van.
En nu dit soort spreuken. Het zal wel; blij dat er een verdediger bij komt.![]()
Creating stars together is blijkbaar de slogan van t komende seizoenen. Vind t zelf ook niks overigens. Had bij #30 (derde ster op t shirt) nog ietwat context gehad maar goed, dat duurt nog wel even en gaat Ryan niet als speler meemaken vermoed ik.
Bekijk bijlage 6838
Sorry, misschien hebben ze mijn sarcastische opmerking, dat ik het de beste slogan ooit vind, wat te letterlijk genomenHeb in de PSV enquete van eventjes geleden ook netjes aangegeven dat ik het een waardeloze slogan vind.
Doen ze er niks mee.
Pfffff...
Flamingo, Veerman, van Duiven..
Flamingo ook officiëel speler van PSV!
#creatingRyantogether - wat dat ook mag betekenen.
Nuttige infoHij drinkt liever bier dan een baco
Handig met het oog op nummer 25 komend voorjaarNuttige info
Creating stars together is blijkbaar de slogan van t komende seizoenen. Vind t zelf ook niks overigens. Had bij #30 (derde ster op t shirt) nog ietwat context gehad maar goed, dat duurt nog wel even en gaat Ryan niet als speler meemaken vermoed ik.
Bekijk bijlage 6838
Ajaxieden hadden het altijd over het halen van een 3e ster. Doen wij 2,5e ster, dit klinkt beter dan 2 en is afgerond 3Handig met het oog op nummer 25 komend voorjaar
Quote uit:Nuttige info