Robbin Ruiter (DM)

Jeroen Zoet vergeten? Die is zelfopgeleid. Unnerstall is 'gescout'; ook een goede keeper.

De keepers die gescout worden worden reservekeeper en haken na een of twee seizoenen af. Een goede eigen jeugdkeeper kan dat ook.

Zoet is inderdaad zelf opgeleid. Hij speelt al jaren in het eerste en krijgt geen concurrentie vanuit..... de eigen jeugd.

Ik blijf erbij dat de afgelopen jaren geen jeugdkeeper voldoende opgeleid kan worden om de concurrentie om een plekje in het eerste aan te gaan. Waar dat bij middenvelders en aanvallers wel lukt, is dat voor de achterhoede blijkbaar een groot probleem.
 
Een beetje lullig om een topic voor deze speler aan te maken terwijl ik eigenlijk even wat onvrede over zijn optreden (de wedstrijd tegen Rosenburg in de EL) kwijt moet.

Onverwacht moeten spelen doordat Zoet kort voor aanvang niet fit bleek. Hoewel hij het voor zijn primaire taak (het doel verdedigen) prima deed (de enige tegengoal was een gelukkige kluts die tot twee maal toe gelukkig voor de voeten van de tegenstander viel) - viel me op dat zijn spelvoorzettingen echt heel matig waren. Veel uittrappen gingen nodeloos verloren en verdwenen onbereikbaar over de zijlijn. Toch wel een zorgelijk punt.

Waar ik eigenlijk verwacht dat Unnerstall de tweede man (achter zoet) zou zijn, staat vooralsnog Robbin blijkbaar als tweede keuze in van Bommels schriftje. Benieuwd of dat blijvend is - of dat zodra Unnerstall langer fit is hij dit stokje overneemt.
 
Een beetje lullig om een topic voor deze speler aan te maken terwijl ik eigenlijk even wat onvrede over zijn optreden (de wedstrijd tegen Rosenburg in de EL) kwijt moet.

Onverwacht moeten spelen doordat Zoet kort voor aanvang niet fit bleek. Hoewel hij het voor zijn primaire taak (het doel verdedigen) prima deed (de enige tegengoal was een gelukkige kluts die tot twee maal toe gelukkig voor de voeten van de tegenstander viel) - viel me op dat zijn spelvoorzettingen echt heel matig waren. Veel uittrappen gingen nodeloos verloren en verdwenen onbereikbaar over de zijlijn. Toch wel een zorgelijk punt.

Waar ik eigenlijk verwacht dat Unnerstall de tweede man (achter zoet) zou zijn, staat vooralsnog Robbin blijkbaar als tweede keuze in van Bommels schriftje. Benieuwd of dat blijvend is - of dat zodra Unnerstall langer fit is hij dit stokje overneemt.

Uitleg was officieel toch dat ze het nog niet aandurfden met Unnerstall?
 
Een beetje lullig om een topic voor deze speler aan te maken terwijl ik eigenlijk even wat onvrede over zijn optreden (de wedstrijd tegen Rosenburg in de EL) kwijt moet.

Onverwacht moeten spelen doordat Zoet kort voor aanvang niet fit bleek. Hoewel hij het voor zijn primaire taak (het doel verdedigen) prima deed (de enige tegengoal was een gelukkige kluts die tot twee maal toe gelukkig voor de voeten van de tegenstander viel) - viel me op dat zijn spelvoorzettingen echt heel matig waren. Veel uittrappen gingen nodeloos verloren en verdwenen onbereikbaar over de zijlijn. Toch wel een zorgelijk punt.

Waar ik eigenlijk verwacht dat Unnerstall de tweede man (achter zoet) zou zijn, staat vooralsnog Robbin blijkbaar als tweede keuze in van Bommels schriftje. Benieuwd of dat blijvend is - of dat zodra Unnerstall langer fit is hij dit stokje overneemt.

Het is inderdaad wat lullig om een topic aan te maken, omdat Ruiter al een topic heeft....
 
Het is inderdaad wat lullig om een topic aan te maken, omdat Ruiter al een topic heeft....

Ik zag m er niet tussen staan, maar als er al een was mijn excuus. Dan kan ie samengevoegd worden.

Overigens benieuwd of we Unnerstall of Ruiter zullen zien de komende potjes tot Zoet weer fit is. Ik zou het dit weekend thuis in Eindhoven, zelfs met n nog niet topfitte Unnerstall wel aandurven. Benieuwd wat die kan.
 
Laatst bewerkt:
Bommeltje kennende, zal die dat nooit aandurven dus Ruiter staat morgen in de goal. Tegen VVV en Utrecht moet dat wel goed komen, tegen AZ mag ik hopen dat Zoet of Unnerstall actief is.
 
Bommeltje kennende, zal die dat nooit aandurven dus Ruiter staat morgen in de goal. Tegen VVV en Utrecht moet dat wel goed komen, tegen AZ mag ik hopen dat Zoet of Unnerstall actief is.

Geluk bij ongeluk dat de interlandperiode er aan komt. Twee weken extra voor Zoet om te herstellen.
 
Bommeltje kennende, zal die dat nooit aandurven dus Ruiter staat morgen in de goal. Tegen VVV en Utrecht moet dat wel goed komen, tegen AZ mag ik hopen dat Zoet of Unnerstall actief is.

Niet aandurven vanwege angst voor n nieuwe blessure? Of angst voor n blunder of miscommunicatie vanwege missen van ritme? In dat laatste geval zou ik m juist nu brengen. Hij traint alweer n tijd volledig mee met de groep toch? En erg duk zal ie t ook vast niet krijgen zondag..
 
Bommeltje kennende, zal die dat nooit aandurven dus Ruiter staat morgen in de goal. Tegen VVV en Utrecht moet dat wel goed komen, tegen AZ mag ik hopen dat Zoet of Unnerstall actief is.
De echte supporters herken je aan het taalgebruik. Ook sommige tv programma's hebben de neiging om voetballers met een verkleinwoord aan te spreken. Slaat nergens op en misschien dat jij er gelukkig van wordt als jouw baas of het hele bedrijf je met een verkleinwoord aanspreekt. Dat doen ook meestal mensen die niet op een gewone manier kunnen discussiëren.
Maar on topic. Welkom in de professionele voetbalwereld. Van Bommel heeft het perfect uitgelegd waarom Ruiter in de goal staat en het is zogezegd de pecht van Unnerstal dat hij geblesseerd is geraakt en dat is ook de pech van Ryan Thomas. Als je niet speelt dan nemen anderen je plaats in en zodoende staat Ruiter terecht op goal bij PSV nu Zoet geblesseerd is.
 
Een beetje lullig om een topic voor deze speler aan te maken terwijl ik eigenlijk even wat onvrede over zijn optreden (de wedstrijd tegen Rosenburg in de EL) kwijt moet.

Onverwacht moeten spelen doordat Zoet kort voor aanvang niet fit bleek. Hoewel hij het voor zijn primaire taak (het doel verdedigen) prima deed (de enige tegengoal was een gelukkige kluts die tot twee maal toe gelukkig voor de voeten van de tegenstander viel) - viel me op dat zijn spelvoorzettingen echt heel matig waren. Veel uittrappen gingen nodeloos verloren en verdwenen onbereikbaar over de zijlijn. Toch wel een zorgelijk punt.

Waar ik eigenlijk verwacht dat Unnerstall de tweede man (achter zoet) zou zijn, staat vooralsnog Robbin blijkbaar als tweede keuze in van Bommels schriftje. Benieuwd of dat blijvend is - of dat zodra Unnerstall langer fit is hij dit stokje overneemt.

Ik vond Ruiter niet slechter dan Zoet overigens. Maar hij heeft dan ook weinig te doen gehad.
 
Laatst bewerkt:
Ik zag m er niet tussen staan, maar als er al een was mijn excuus. Dan kan ie samengevoegd worden.

Overigens benieuwd of we Unnerstall of Ruiter zullen zien de komende potjes tot Zoet weer fit is. Ik zou het dit weekend thuis in Eindhoven, zelfs met n nog niet topfitte Unnerstall wel aandurven. Benieuwd wat die kan.

Dat topic staat op de 2de pagina, daarom heb je hem gemist denk ik.
 
De echte supporters herken je aan het taalgebruik. Ook sommige tv programma's hebben de neiging om voetballers met een verkleinwoord aan te spreken. Slaat nergens op en misschien dat jij er gelukkig van wordt als jouw baas of het hele bedrijf je met een verkleinwoord aanspreekt. .

Echte supporter bestaat niet, iedereen is het op zijn manier, ik ben het op een zakelijke manier. Ik heb schijt aan spelers als het geheel er ten onder gaat of ze presteren niet. Niemand is groter dan de club, niemand is onvervangbaar en iedereen is maar een nummertje. De club gebruikt de spelers en de spelers de club, hoeveel liefde jij aan dat allemaal geeft mag je zelf bepalen. Mensen die roepen dat ze echte supporters zijn lach ik alleen maar uit, die zijn te emo en sentimenteel om logisch en goed na te denken.

Ieder zijn recht om het op zijn manier te doen en beleven, maar dat woordje echt moet je gewoon los laten.
 
Hij doet het prima. Zijn voortzettingen mogen wel wat sneller zijn.
Unnerstall lijkt het wel te kunnen vergeten, zeker wanneer Zoet weer fit is.
Echt jammer. Ik had gehoopt dat hij de tweestrijd met Zoet zou gaan winnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan