RKC Waalwijk - PSV | Zaterdag 19 december | Eindstand 1-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Blom fluit wat asymmetrisch. Kan nog een probleem worden in de 2e helft als wij wat meer met als los zand gaan voetballen.
PSV lijkt iets beter te doseren. Laatste 10 minuten hebben minder kracht gekost.
Mvogo speelt te risicovol achterin. Als RKC zo graag hoog druk zet hoeven we toch niet per se van achteruit op te bouwen?
 
Maar het was toch gewoon een penalty? Ik vind het raar dat een VAR niet eens ingrijpt. Zou het zijn omdat het lang duurde voordat de bal uit was?
 
Viel toch wel mee. Niet spectaculair, ook niet slecht. Hebben er de afgelopen jaren wel eens minder voor gestaan uit in Waalwijk.

RKC maakt het spel en af en toe komen we eruit met een counter, vind ik toch wel reden om het slecht te noemen.
 
Schmidt is geïrriteerd door zijn aanvallers? Ik denk het niet, meneertje Bruggink. Zal toch meer om die overtredingen en die gele kaart gaan.
 
De commentator van Langs de Lijn is best positief over de opgaande lijn van PSV van de laatste weken.
Ik vind PSV matig vandaag. RKC begon beter. Wel lekker trefzeker. Leuk dat Mo weer scoort
OMG Lea hou je bek eens dicht zeg. ‘Het eerste slachtoffer van Sangaré ‘. Wat een eikel. Kunnen we bij Fox niet ergens verzoeken om een ban voor Lea bij wedstrijden van PSV?
Nou. Sangaré speelt niet goed en lomp. Was wat voor te zeggen.
Hier zou de VAR toch moeten ingrijpen?
Nou bizar. Misschien kreeg Dumfries teveel mee de laatste tijd.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik vind Blom nooit echt partijdig, maar ik vind het gewoon 1 van de slechtste scheidsrechters op de Nederlandse velden.
Geen enkele scheids is partijdig, heel veel scheidsrechters in Nl zij gewoon heel matig
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan