Ritsu Doan (A)

Eens. Ondertussen hebben we Malen en Bergwijn weten te verlengen en breken Gakpo en Ihattaren door. Als dat niet positief is, weet ik het ook niet meer. Doan speelt daarnaast voornamelijk AM. Hij zal dus voornamelijk daar spelen, en niet op de vleugels.

Een vervanger voor Rosario of een CV had ik liever gezien. Aanvallers en aanvallende middenvelders hebben we zat en anders maakt Bommeltje ze wel ;).
Nog meer geld op de bank zo want voor wie moet deze jongen gaan spelen straks? Bergwijn? Ihattaren? Guti? Lijkt mij niet.
 
Een vervanger voor Rosario of een CV had ik liever gezien. Aanvallers en aanvallende middenvelders hebben we zat en anders maakt Bommeltje ze wel ;).
Nog meer geld op de bank zo want voor wie moet deze jongen gaan spelen straks? Bergwijn? Ihattaren? Guti? Lijkt mij niet.

Guti is geen AM en blijft lekker op het middenveld. Tja, hij zal inderdaad een concurrent van die andere twee worden.
 
Ach, het geld is allemaal niet zo belangrijk voor mij. Wat dat betreft klotst het tegen de plinten bij PSV, dus of ze hem nou halen voor 5 of 14 moeten ze lekker zelf weten. Liever kijk ik naar de kwaliteiten, en dan moet je toch gewoon tot de conclusie komen dat PSV genoeg kwaliteiten heeft in de voorhoede en we centraal flink wat armoede hebben rondlopen.
 
——Zoet—-
Dumfries-Baumgartl-Viergever-Boscalgi
——Doan-Rosario-Guti—-
——--Ihataren ——
——malen—-Bergwijn——
 
Guti is geen AM en blijft lekker op het middenveld. Tja, hij zal inderdaad een concurrent van die andere twee worden.

Met Bommel weet je het nooit maar in dat licht bezien is het een domme aankoop met alles aanvallers en middenvelders die ze al hebben (deels nog geblesseerd, dat wel). De enige investeringen die absoluut nodig zijn zijn een goede CV en een vervanger voor Rosario en die komen dus maar niet. Aanvallend komt PSV er wel maar verdedigend is het nog steeds te zwak. Zeker als Bommeltje blijft spelen met Bergwijn op 10, Rosario en Sadilek en Viergever.
 
Als ik zijn youtube beelden bekijk en in combinatie met de spelers die PSV al heeft, hoop ik dat er dit jaar flink getraind wordt op effectiviteit voor de goal.
 
Met Bommel weet je het nooit maar in dat licht bezien is het een domme aankoop met alles aanvallers en middenvelders die ze al hebben (deels nog geblesseerd, dat wel). De enige investeringen die absoluut nodig zijn zijn een goede CV en een vervanger voor Rosario en die komen dus maar niet. Aanvallend komt PSV er wel maar verdedigend is het nog steeds te zwak. Zeker als Bommeltje blijft spelen met Bergwijn op 10, Rosario en Sadilek en Viergever.
Het enige probleem ligt op het middenveld. Zonder, of met gebrekkige aanvoer, krijg je een eilandengroep voorin, en bovendien is de kans op grote uitslagen miniem.
 
En? Zo kan ik hier wel 20 spelers of meer gaan noemen die het wel gemaakt hebben bij PSV. De meeste kicken hier op een onbekende voetballer uit Argentinië of Venezuela die niemand ooit heeft zien spelen, maar die al meteen roem wordt toegekend. De meeste hier hebben Doan nooit zien voetballen (en zeker geen hele wedstrijd op hem zitten te letten), maar weten wel zeker dat het een absolute miskoop is. Dan wordt uiteraard JDJ weer neergesabeld net als destijds Brands die ook nooit de goede aankopen deed (en nu hier door sommige als een voorbeeld wordt gezien?). Misschien komt Doan wel in het rijtje Gomes, Alex en Van Nistelrooij, allemaal spelers die destijds na 1 of 2 wedstrijden als een mispeer werden gezien door een groot deel van het forum. Ik heb dan ook meer vertrouwen in de technische staf van PSV (die over een langere periode wel hele wedstrijden van Doan hebben gezien) dan over sommige leden van het forum die hier hun gal zitten te spuien over spelers die nog geen enkele wedstrijd in PSV1 hebben gespeeld.
Mee eens! Hij lijkt ook nog een speler te zijn die een afstandsschot heeft wat we nu vrij beperkt in de selectie hebben. Hierdoor zullen verdedigers hem tijdig willen aanpakken waardoor malen in de spits wat meer ruimte zal krijgen. Laten we de spelers eerst maar eens een kans geven voordat deze worden afgebrand op voorhand.
 
Ach, het geld is allemaal niet zo belangrijk voor mij. Wat dat betreft klotst het tegen de plinten bij PSV, dus of ze hem nou halen voor 5 of 14 moeten ze lekker zelf weten. Liever kijk ik naar de kwaliteiten, en dan moet je toch gewoon tot de conclusie komen dat PSV genoeg kwaliteiten heeft in de voorhoede en we centraal flink wat armoede hebben rondlopen.

Dit is toch al jarenlang aan de gang bij PSV? Altijd hebben we wel een goede aanval, dat is nooit het probleem geweest. Nu met Mitroglou en Doan erbij, heb je flink wat meer optie's voorin terwij Bergwijn, Malen, Bruma, Ihattaran en Gakpo al rondlopen. En je krijgt straks ook nog Pereiro en Lammers terug.

Ondertussen mag Rosario vrolijk door prutsen, en hebben we geen echte linksback. Die Fransman zie ik meer als backup van Viergever, en wat er met Lato aan de hand is. Totaal geen idee. Armoedig dat we het seizoen zijn begonnen met een middenvelder op linksback. Kan toch niet man bij een club als PSV.

Maar goed. Ook Doan verdiend een terechte kans. Misschien door Doan, wordt Bommeltje nu noodgedwongen om Bergwijn weer terug op de vleugels te zetten, waar die op zijn best is. Doan op 10, en Bruma, Malen, en Bergwijn voorin. Al blijf ik absoluut geen fan van Malen in de spits.
 
Dit is toch al jarenlang aan de gang bij PSV? Altijd hebben we wel een goede aanval, dat is nooit het probleem geweest. Nu met Mitroglou en Doan erbij, heb je flink wat meer optie's voorin terwij Bergwijn, Malen, Bruma, Ihattaran en Gakpo al rondlopen. En je krijgt straks ook nog Pereiro en Lammers terug.

Ondertussen mag Rosario vrolijk door prutsen, en hebben we geen echte linksback. Die Fransman zie ik meer als backup van Viergever, en wat er met Lato aan de hand is. Totaal geen idee. Armoedig dat we het seizoen zijn begonnen met een middenvelder op linksback. Kan toch niet man bij een club als PSV.

Maar goed. Ook Doan verdiend een terechte kans. Misschien door Doan, wordt Bommeltje nu noodgedwongen om Bergwijn weer terug op de vleugels te zetten, waar die op zijn best is. Doan op 10, en Bruma, Malen, en Bergwijn voorin. Al blijf ik absoluut geen fan van Malen in de spits.
Alleen al met onze aanvallers kunnen we onderhand wel een heel 11-tal samenstellen...:lol:
Wanbeleid ten top !
 
Een hele ophef op social media over de tekening op de PSV site/twitter van Doan...
 
Met Bommel weet je het nooit maar in dat licht bezien is het een domme aankoop met alles aanvallers en middenvelders die ze al hebben (deels nog geblesseerd, dat wel). De enige investeringen die absoluut nodig zijn zijn een goede CV en een vervanger voor Rosario en die komen dus maar niet. Aanvallend komt PSV er wel maar verdedigend is het nog steeds te zwak. Zeker als Bommeltje blijft spelen met Bergwijn op 10, Rosario en Sadilek en Viergever.
De verdediging heeft toch al jaren weinig tegendoelpunten? We missen sturing op het middenveld zodat ze de aanval beter bereiken
 
Terug
Bovenaan Onderaan