Ritsu Doan (A)

Ik ben benieuwd hoeveel speelminuten hij dit seizoen gaat krijgen.?
Eigenlijk is het slecht nieuws voor héél onze voorhoede, incluis onze vriendelijke Griek.
 
Geen idee of hij wat kan, zie hem nooit spelen, maar weet wel dat ik geen goed gevoel krijg van aankopen uit Groningen.
 
Tjah, ik moet het allemaal nog maar zien met deze gast.

Ik ben benieuwd hoeveel speelminuten hij dit seizoen gaat krijgen.?
Eigenlijk is het slecht nieuws voor héél onze voorhoede, incluis onze vriendelijke Griek.

Ook slecht nieuws voor Zoet, en de materiaalman. En die forse meneer met zijn fototoestel op de tribune.

Oftwel, wat heeft een spits te vrezen voor een rechtsbuiten/aanvallende middenvelder?
 
Ik zie het wel in hem zitten! Fel, snelheid, goed schot, prima dribbel. Moet alleen wat minder ver doordraven in zijn acties.
 
JDJ is on fire. Verkoopt vandaag maar mooi het grootste talent uit JPSV voor 2 miljoen om een 21-jarige Japanner op te halen voor 8 miljoen. Ik verlang nu meer dan ooit naar Brands. Ook al heeft hij domme dingen gedaan, hij wisselde dat altijd wel af met geniale aankopen. Ik zie JDJ net als Reker destijds al het kapitaal verbranden van PSV door miskopen te doen / toe te staan.
 
Ok welkom Doan. Ik weet 't niet hoor, maar ja. Door naar een Box-to-Box middenvelder en een LCV!
 
Ik zie het wel in hem zitten! Fel, snelheid, goed schot, prima dribbel. Moet alleen wat minder ver doordraven in zijn acties.

Klopt. Daar hebben we er meer van die te ver doordraven. Meer en eerder op goal schieten.
Ik verwacht dat Doan het wel goed gaat doen bij PSV.
 
Klopt. Daar hebben we er meer van die te ver doordraven. Meer en eerder op goal schieten.
Ik verwacht dat Doan het wel goed gaat doen bij PSV.
Dat vind ik hem wel vaak doen, het zijn meer zijn acties die hij doordraaft en pakt daardoor in zijn felheid ook vaker een kaart. Kon zomaar eens een verrassing worden.
 
Laatst bewerkt:
Wanbeleid ten top. Alireza er ook nog bij zeker?

En weet je wat het grappige is? Bommeltje gaat ze niet eens gebruiken. Hij gaat gewoon vrolijk door met Bergwijn op 10, Ihattaran hangend op rechts en Malen in de spits. Dus leuk en aardig dat je Mitroglou huurt, en Alireza waarschijnlijk ook en Doan koopt voor 8 miljoen. Maar ze gaan alle drie lekker de bankje warm houden.
 
JDJ is on fire. Verkoopt vandaag maar mooi het grootste talent uit JPSV voor 2 miljoen om een 21-jarige Japanner op te halen voor 8 miljoen. Ik verlang nu meer dan ooit naar Brands. Ook al heeft hij domme dingen gedaan, hij wisselde dat altijd wel af met geniale aankopen. Ik zie JDJ net als Reker destijds al het kapitaal verbranden van PSV door miskopen te doen / toe te staan.
Je had liever gezien ze dat grote talent tegen zijn zin in hier zouden houden? Het grote talent met twee invalbeurtjes die zich te groot voelt om tweede viool te spelen achter Gakpo, Bergwijn en Malen. Voorbeelden uit de jeugd die wel op hun kans wachtten en die ook grepen.

Er is altijd wel wat te klagen hier hè... Brands investeerde nooit in de verdediging en we klaagden steen en been dat hij niet vooraf gokjes nam en inspeelde op vertrekkende spelers. Nu wordt dat wel deels gedaan en is t ook niet goed. Alle aankopen worden afgebrand voordat ze spelen.
 
Je had liever gezien ze dat grote talent tegen zijn zijn zouden houden hier? Het grote talent met twee invalbeurtjes die zich te groot voelt om tweede viool te spelen achter Gakpo, Bergwijn en Malen. Voorbeelden uit de jeugd die wel op hun kans wachtten en die ook grepen.

Er is altijd wel wat te klagen hier hè... Brands investeerde nooit in de verdediging en we klaagden steen en been dat hij niet vooraf gokjes nam en inspeelde op vertrekkende spelers. Nu wordt dat wel deels gedaan en is t ook niet goed. Alle aankopen worden afgebrand voordat ze spelen.

Eens. Ondertussen hebben we Malen en Bergwijn weten te verlengen en breken Gakpo en Ihattaren door. Als dat niet positief is, weet ik het ook niet meer. Doan speelt daarnaast voornamelijk AM. Hij zal dus voornamelijk daar spelen, en niet op de vleugels.
 
Laatst bewerkt:
Tsja, ik weet het ff niet met deze jongen...... Ik hoop dat hij niet in het Groningen rijtje Nijland - Matavz komt en ook niet in het rijtje Maher, Luckassen en Ramselaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan