Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Eerst maar eens de officiële video zien waarin hij dit zegt, dan geloven.
Lijkt me vrij duidelijk een provocerend grapje waar een hoop Feyenoorders in zullen trappen.Eerst maar eens de officiële video zien waarin hij dit zegt, dan geloven.
Dit is toch wel fake of niet
Verlengen kan altijd nog toch? Beter eerst aftasten of die het niveau haalt.Voor 1 jaar plus een optiejaar. Dat is niet voor de lange(re) termijn dus.
We hebben even wat tijd nodig om voorbij die snuifkop te kijken. Lang vinden we nu ook liefIk vind dit in tegenstelling tot de meesten wel een prima vervanger. Hopen dat hij fit blijft dan heb ik er vertrouwen in.
Ja, dat is het. Filmpje bekeken en wordt niks over gezegd. Alleen dat als de nummer 1 van NL komt hij er niet lang over na hoeft te denken. Goede reactie.Dit is toch wel fake of niet
Denk het wel, kwam in ieder geval niet naar voren in het filmpje maar was te mooi om niet te posten.Dit is toch wel fake of niet
Kwam leuk over in het interview. Maar die nek en keel tattoo’s vind ik wel heftig om naar te kijken.We hebben even wat tijd nodig om voorbij die snuifkop te kijken. Lang vinden we nu ook lief
En dan ist een topper!