Ricardo Pepi (A)

Wel mooi, dat respect naar Luuk toe. Pepi is zijn opvolger, dus hopelijk leert hij nog veel van Luuk. Desondanks zie ik Pepi graag wat vaker spelen, zeker als je 3-0 of zo voorstaat tegen een PEC.
Klopt, Pepi wordt vaak voor hooguit 10 minuten ingebracht aan het eind van de wedstrijd. Ik zou hem vaker minimaal een halfuur in actie willen zien in de eredivisie, zeker in wedstrijden tegen zwakkere tegenstanders en wanneer PSV al bij rust met 2-0 voor staat...
 
Wat gun ik hem dat historische doelpunt. Wat een ontlading. Heeft in mijn ogen veel te weinig speeltijd gekregen. Luuk mag echt wel wat vaker rust krijgen met dit programma. Pepi is een uitstekende pure spits. Aan de bal niet bijzonder, maar hij heeft die air van 'being inevitable', zoals de Engelsen zeggen. Geef hem een paar kansjes en hii scoort bijna altijd. Fraaie spitsengoals ook. Die kopbal was perfect uitgevoerd, alsof Luuk daar zelf stond. Hopelijk krijgt hij nu meer minuten.

Ook gewoon een sympathieke vent die niet klaagt en keihard werkt.

All aboard the El Hype Tren!
 
Wat gun ik hem dat historische doelpunt. Wat een ontlading. Heeft in mijn ogen veel te weinig speeltijd gekregen. Luuk mag echt wel wat vaker rust krijgen met dit programma. Pepi is een uitstekende pure spits. Aan de bal niet bijzonder, maar hij heeft die air van 'being inevitable', zoals de Engelsen zeggen. Geef hem een paar kansjes en hii scoort bijna altijd. Fraaie spitsengoals ook. Die kopbal was perfect uitgevoerd, alsof Luuk daar zelf stond. Hopelijk krijgt hij nu meer minuten.

Ook gewoon een sympathieke vent die niet klaagt en keihard werkt.

All aboard the El Hype Tren!
Alleen maar mooi dat we onze toekomstige spits in de luwte klaar kunnen stomen om volgend jaar het stokje echt over te nemen van onze Luuk. Dat is wel eens anders geweest in onze selecties
 
Wat gun ik hem dat historische doelpunt. Wat een ontlading. Heeft in mijn ogen veel te weinig speeltijd gekregen. Luuk mag echt wel wat vaker rust krijgen met dit programma. Pepi is een uitstekende pure spits. Aan de bal niet bijzonder, maar hij heeft die air van 'being inevitable', zoals de Engelsen zeggen. Geef hem een paar kansjes en hii scoort bijna altijd. Fraaie spitsengoals ook. Die kopbal was perfect uitgevoerd, alsof Luuk daar zelf stond. Hopelijk krijgt hij nu meer minuten.

Ook gewoon een sympathieke vent die niet klaagt en keihard werkt.

All aboard the El Hype Tren!
Eigenlijk lijkt Pepi exact op die spits van Sevilla. (El Nesyri?)
 
Wat gun ik hem dat historische doelpunt. Wat een ontlading. Heeft in mijn ogen veel te weinig speeltijd gekregen. Luuk mag echt wel wat vaker roest krijgen met dit programma. Pepi is een uitstekende pure spit. Aan de bal niet bijzonder, maar hij heeft die lucht van 'onvermijdelijk zijn', zoals de Engelsen zeggen. Geef hem een paar kansjes en hij scoort bijna altijd. Fraaie spitsengoals ook. Die kopbal werd perfect uitgevoerd, ook Luuk daar zelf stond. Hopelijk krijgt hij nu meer minuten.

Ook gewoon een sympathieke vent die niet klaagt en keihard werkt.

Iedereen aan boord van de El Hype Tren!
en niet vergeten een perfecte voorzet , het een lukt niet zonder het andere
 
Aan de bal wel echt beperkt, hoor... Op zich niet erg, als je Luuk of Inzaghi heet, maar dat moet ik met Pepi nog maar even zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan