Racisme & Discriminatie

Open grenzen is sowieso grootste bullshit ever, enige die profiteren zijn criminelen en vrachtwagenchauffeurs :/
Als je dan de open grenzen tussen West-Europese landen houdt kan het nog net, maar men laat de arme landen ook toe en vind het dan gek dat ze hier komen roven.
Ja zo hadden ze bijv nooit de grens open moeten stellen voor de Balkantjes. Ook een hoop criminelen en arme lui.
 
Ja zo hadden ze bijv nooit de grens open moeten stellen voor de Balkantjes. Ook een hoop criminelen en arme lui.

Idd, gewoon iedereen verplicht houden in het land waar die geboren is. Ben je voor 60% van discriminatie ook af meteen, in Kroatie voor 98% want daar heb je maar 1 kleur, 1 geloof en 1 volk :rf:
 
Idd, gewoon iedereen verplicht houden in het land waar die geboren is. Ben je voor 60% van discriminatie ook af meteen, in Kroatie voor 98% want daar heb je maar 1 kleur, 1 geloof en 1 volk :rf:

Ja de etnische zuivering is daar idd goed gelukt. Hun voorbeeld was toch altijd al Nazi-Duitsland.
 
Ja de etnische zuivering is daar idd goed gelukt. Hun voorbeeld was toch altijd al Nazi-Duitsland.
Ik vind dat je nu wel heel negatief doet over Nazi Duitsland. De in het verleden zo populaire beweging, met haar charismatische politiek leider, wordt toch al zo vaak negatief in het nieuws gebracht. Ik vind het niet chique dat een partij met zo'n rijke historie, zo gedemoniseerd wordt. Het neigt zelfs een beetje naar racisme. :p
 
Ik vind dat je nu wel heel negatief doet over Nazi Duitsland. De in het verleden zo populaire beweging, met haar charismatische politiek leider, wordt toch al zo vaak negatief in het nieuws gebracht. Ik vind het niet chique dat een partij met zo'n rijke historie, zo gedemoniseerd wordt. Het neigt zelfs een beetje naar racisme. :p

Hun leider zei in elk geval wat hij dacht en deed wat hij zei. Deden ze dat in Den Haag ook maar.
 
Ja de etnische zuivering is daar idd goed gelukt. Hun voorbeeld was toch altijd al Nazi-Duitsland.

Kroatie/Oostenrijk/Duitsland is net een drieling, al 100den jaren close met elkaar in en met alles. Duitsland is ons grote broer. Nu en tijdens WWII ook ja. 75 jaar later is praten makkelijk, of het goed of slecht was om achter je broer te staan in goede en slechte tijden.
 
Kroatie/Oostenrijk/Duitsland is net een drieling, al 100den jaren close met elkaar in en met alles. Duitsland is ons grote broer. Nu en tijdens WWII ook ja. 75 jaar later is praten makkelijk, of het goed of slecht was om achter je broer te staan in goede en slechte tijden.

Ja, tijdens WO II stonden de Kroatische eenheden erom bekend dat zij zaken deden op een manier waarvan de SS zei "nou nou, is dat zo nodig". Iets om trots op te zijn....
 
Ik vind dat je nu wel heel negatief doet over Nazi Duitsland. De in het verleden zo populaire beweging, met haar charismatische politiek leider, wordt toch al zo vaak negatief in het nieuws gebracht. Ik vind het niet chique dat een partij met zo'n rijke historie, zo gedemoniseerd wordt. Het neigt zelfs een beetje naar racisme. :p

Eens. Is een symbool van communistisch Rusland, of een Che Guevara nog hip, spreekt een premier van de VOC-mentaliteit, maar hang je een kerstbal met swastika's in de boom, dan krijg je gelijk commentaar.
 
Eens. Is een symbool van communistisch Rusland, of een Che Guevara nog hip, spreekt een premier van de VOC-mentaliteit, maar hang je een kerstbal met swastika's in de boom, dan krijg je gelijk commentaar.

Alhoewel het niveau van organisatie respect afdwingt en het enthousiasme toch wel uniek was, heb ik wel wat problemen met de doelstelling en de uitvoering daarvan ja.

Bij Reem ga je er van uit dat zijn opmerkingen satirisch bedoeld zijn, maar bij mij ga je er serieus op in. Vanwaar die dubbele maat? Dit riekt toch wel weer naar racisme :D
 
Bij Reem ga je er van uit dat zijn opmerkingen satirisch bedoeld zijn, maar bij mij ga je er serieus op in. Vanwaar die dubbele maat? Dit riekt toch wel weer naar racisme :D

Maak je grappen over ze, zijn ze boos. neem je ze serieus, zijn ze boos. Altijd wat met die buitenlanders. :D
 
Ozcan Akyol schrijft vaak goede columns, zoals deze (vind ik):
"Ik ben de laatste die zal ontkennen dat het integratieproces ongemak met zich meebrengt, maar bovenstaande diagnose heeft vooral voor vervreemding gezorgd."
Ongemak? Marokkanse traatbendes terroriseren hele wijken.
Vervreemding? Iedere blanke Nederlander wordt verantwoordelijk gehouden voor de slavenhandel. Tolerantie werd schuld aan alles. Me dunkt dat die vervreemding niet door de gemiddelde Nederlander is ingezet. Ik keek nooit anders naar mensen uit een ander land en / of met een andere kleur. Ze waren hooguit extra interessant. Dat is wel aan het veranderen...

Ik ben daar overigens opgehouden met lezen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan