Bacchus
Veteranus Quietus
Pakken we de draad weer op na de overwinning op Feyenoord, in de beker?
Of moeten we ons zorgen gaan maken over de rest van het seizoen?
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Eerst vond ik dat maar een zinloze opmerking. Maar het blijkt toch een goede tip te zijn, die door de mannen van Bosz helaas niet altijd ter harte genomen wordt.Winnen!
Waarom eigenlijk? Bakayoko begint er steeds weer meer in te komen toch?Bajraktarevic graag
Waarom eigenlijk? Bakayoko begint er steeds weer meer in te komen toch?
Zie hem liever op rechts, Johan helft laten spelen, want die begint weer op stoom te komen (3 goals laatste 3 wedstrijden). En dan Esmir de 2e helft laten spelen.Gewoon omdat het kan een uit nieuwsgierigheid. Overigens zou ik hem op links zetten en baka rechts houden, krijgt peer wat rust en noa, tja..
Tillman heeft zelf aangegeven dit seizoen nog wel in actie te komen. Pepi is einde seizoen dacht ikIs er iemand die toevallig iets weet over de prognose van de blessures van Pepi en Tillman. Hoelang liggen ze er naar verwachting uit?
Over beiden wordt gesproken over maanden.Is er iemand die toevallig iets weet over de prognose van de blessures van Pepi en Tillman. Hoelang liggen ze er naar verwachting uit?
Dat snap ik, maar 2 of 8 dat is nogal een verschil. Denk dat we vooral Tillman nog goed kunnen gebruiken Europees.Over beiden wordt gesproken over maanden.
Ik denk dat die kans klein is. Volgens mij is de wedstrijd na de komende tussenronde eind februari zoiets? Dat gaat Tillman ook niet halen.Dat snap ik, maar 2 of 8 dat is nogal een verschil. Denk dat we vooral Tillman nog goed kunnen gebruiken Europees.
Over Tillman las ik iets dat hij al 5 weken naar Duitsland gaat om zijn enkel sterker te maken. Dus voordat hij weer in training is en wedstrijdfit zit je al gauw op minimaal 2-3 maanden. Pepi zijn hele been lag in een soort brace, dus die zal er ook wel een hele tijd uit liggen. Beide hopen einde van het seizoen te redden.Is er iemand die toevallig iets weet over de prognose van de blessures van Pepi en Tillman. Hoelang liggen ze er naar verwachting uit?
Balen ook wel. Ik had zo graag Psv met Dest, Tillman etc gezien dit seizoen in de cruciale fase. Het is nog maar de vraag of Tillman er volgend seizoen nog is.. pokkeblessures ook..Over Tillman las ik iets dat hij al 5 weken naar Duitsland gaat om zijn enkel sterker te maken. Dus voordat hij weer in training is en wedstrijdfit zit je al gauw op minimaal 2-3 maanden. Pepi zijn hele been lag in een soort brace, dus die zal er ook wel een hele tijd uit liggen. Beide hopen einde van het seizoen te redden.
Mja, ik weet het niet zo goed. Wil wel graag dat jullie Juventus verslaan, maar teveel vertrouwen is ook niet goed.Mijn gevoel zegt me dat dit een sleutelpot wordt voor de rest vh seizoen.
Omdat het een wedstrijd is dat een goed PSV dik zou winnen. Omdat er een heel druk programma volgt deze maand. En omdat de problemen vooral mentaal lijken te zijn (naast blessures).
A. Weer eens overtuigend met goede cijfers winnen (minstens 3-0), met dominant voetbal , weinig weggeven, en het vertrouwen krijgt een boost, wat door gaat werken naar de rest vh seizoen. Beginnend met Juventus uit.
B. Met hakken over de sloot winnen, of iig totaal niet overtuigend en met weer een tegengoal of 2. Dan wordt het voorlopig elke wedstrijd weer sappelen. Regelmatig puntverlies etc.
Juventus wordt een kansloze missie, geen kampioen als ajax niet ook regelmatig gaat prutsen, maar wel CL.
C. Nu weer puntverlies, thuis tegen een ploeg uit vorm, en de boel kan wel eens volledig instorten, waarbij CL voetbal zelfs lastig wordt.
Wat gek, zoiets heb ik met Ajax ook! Kom maar ver in die EL hoor, maar niet te veel vertrouwen tanken.Mja, ik weet het niet zo goed. Wil wel graag dat jullie Juventus verslaan, maar teveel vertrouwen is ook niet goed.![]()